יוני 2020

שר הספורט חילי טרופר פתח את הסיור שלו באזור הדרום, באשדוד

שר התרבות והספורט, חילי טרופר נפגש עם ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "אשדוד היא עיר שלוקחת כל הזדמנות בשתי ידיים ומשקיעה בתרבות ובספורט". השר הוזמן לצפות בחזרה של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד.ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "מצפה לשיתוף פעולה עשיר עם העיר אשדוד בתחומי התרבות והספורט".

קרא עוד »
Depositphotos_351906518_xl-2015(1)04

החופש הגדול הגיע: ילדי בית הספר שז"ר באשדוד יכנסו לבידוד

בבית הספר התבשרו על חשיפה למקרה קורונה מאומת מקהילת בית הספר. התלמידים יכנסו לבידוד במקום לצאת לחופש הגדול שנפתח היום. מנהלת בית הספר: "היום ועד לקבלת הנחייה נוספת ממשרד הבריאות. כל ילדי בית הספר נדרשים לשהות בבתיהם עד לסיום החקירה האפידמיולוגית וקבלת הנחיות נוספות ממשרד הבריאות".

קרא עוד »
צילומים: עיריית אשדוד.

מחלקת איסוף אשפה הגשימה חלום לילד בן 3 בבידוד – צפו

שמי הוא ילד בן 3 מאשדוד שהתחביב שלו הוא המעקב אחרי ה"אוטו מטאטא" של מחלקת איסוף האשפה, אבל הוא נכנס לבידוד לאחר שהוריו ואחותו נמצאו חיוביים לקורונה. עובדי מחלקת איסוף אשפה התגייסו הבוקר לשמח את שימי ולהפתיע אותו עם משאיות אשפה שנכנסו לרחוב מקושטות בבלונים, במיוחד עבורו.

קרא עוד »
תינוק עם אינפוזיה

תינוקת עיוורת והוריה בתביעת מיליונים נגד קופ"ח כללית

בדיקות טרום לידה פספסו פגם קשה בלב ופגם גנטי
אם האם הייתה יודעת שהעובר סובל מפגם חמור בלב היא הייתה מבצעת הפלה. כך עולה מתביעת מיליונים שהגישו התינוקת והוריה באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, נגד קופת חולים כללית ומרפאת ש.ר.ן, על כך שפספסו בסקירות לפני הריון פגם קשה בלב ופגם גנטי.

קרא עוד »
IMG-20200630-WA0010

הסוף לפקקים: המנהרה החדשה שתשנה את השדרה הארוכה ביותר בעיר

במסגרת הסכם הגג באשדוד, שיוסיף לעיר כ-30 אלף יחידות דיור במחיר למשתכן, ישודרגו תשתיות רבות לקראת הצמיחה הדמוגרפית. לאחרונה הוגשה לוועדה המקומית בקשה להיתר לפרויקט ההפרדה המפלסית בצומת שד' בני ברית -בן גוריון

קרא עוד »
צלם פבל טולצינסקי.

טקס עובדים מצטיינים בחברת נמל אשדוד

8 עובדי הנמל קיבלו את אות המצטיינים לשנת 2020. המצטיינת הנמלית לשנת 2019 היא עובדת הנמל תמי ביטון, מ"מ רמ"ד תכנון, מחלקת תפעול.  מנכ"ל חברת הנמל, משה שיקו ז׳אנה: "עובדי החברה מהווים שותפים מלאים לעשייה היומיומית והינם חלק בלתי נפרד מפעילותו, הישגיו ותדמיתו".

קרא עוד »
לנה שיינין. (צילום: מכבי AOV אשדוד).

לנה שיינין ממכבי AOV אשדוד קיבלה אזרחות ישראלית וחתמה לעוד עונה

לנה שיינין, אחת השחקניות ההתקפיות המובילות בליגת העל בכדורעף, תמשיך לעונה שנייה במדי הקבוצה האשדודית. מנהל ומאמן קבוצת הנשים, אורי שפירא: "היא הוכיחה העונה שהיא אחת השחקניות הטובות בארץ". לנה הגיעה לארץ כשחקנית זרה לפני שבע שנים. במהלך שהותה בארץ היא התחתנה ונולדו לה שני ילדים.

קרא עוד »

3 סוגים של שרשראות לאירועים שכל אישה צריכה

מזה מאות שנים, שרשראות מעטרות את צווארן של נשים כאביזרים יפהפיים שמהווים ביטוי לאומנות משובחת של עיצוב תכשיטים ולסגנון אישי. באופן מפתה, שרשראות לאירועים מושכות את תשומת הלב אל הצוואר כהשלמה לפיסת הפאזל האחרונה של המראה, ומאפשרות לנשים לצאת בגאווה לכל אירוע, כולל לצעדה על השטיח האדום.

קרא עוד »
צילום: freepik

קבלת רישיון קבלן רק עם היחידה לרישום קבלנים

לא כולם יודעים זאת, אבל קבלן הוא מקצוע שבמדינת ישראל דורש רישיון ייעודי של משרד השיכון. רישיון זה ניתן במסגרת תהליך שאותו מכירים קצת יותר אנשים, התהליך של רישום קבלן. למעשה, קבלן רשום הוא קבלן בעל רישיון בעוד קבלן שאינו רשום הוא קבלן שפועל ללא רישיון ולמעשה בניגוד לחוק. אז למה כדאי להירשם כקבלן רשום? איך מבוצע תהליך הרישום ומדוע את התהליך של קבלת רישיון קבלן כדאי להשלים רק עם היחידה לרישום קבלנים? על כך בשורות הבאות.

קרא עוד »

קבוצת נמיר – ממנפת את עתיד הדרום

תחום הנדל"ן בישראל זוכה בשנים האחרונות לתנופה חסרת תקדים הודות לביקוש ההולך וגובר לדירות ובתים למגורים וגם להשקעה. מלבד נדל"ן פרטי, גם נדל"ן מסחרי הפך להיות נושא חם באזורים שהולכים ומתפתחים עם כל שנה שעוברת, כמו אזור הדרום.

קרא עוד »
צילום: CANVA

בר קינוחים כאטרקציה לאירועים

בין אם מדובר בחתונה או במסיבת יום הולדת, באירוע פרטי או באירוע עסקי, אין ספק שכל מתכנן אירוע רוצה להשאיר חותם ולהשאיר את מוזמני האירוע עם טעם של עוד על ידי יצירת אפקט מרהיב של הפתעה. בר קינוחים הוא הטרנד הלוהט של תחום האירועים בתקופה האחרונה והוא יכול לייחד כל אירוע על ידי עיצוב קינוחים ועיצוב הבר עצמו, אפשר להתאים את בר הקינוחים או בר המתוקים לנושא האירוע ואפשר גם פשוט להשקיע בקינוחים מושקעים שנעשו בעבודת יד.

קרא עוד »
צילום: CANVA

מיהו מנעולן רכבים?

מנעולן רכבים הוא אחד מבעלי המקצוע שהיינו רוצים לוודא שהוא נמצא בחיוג המהיר שלנו, המצבים בהם נזדקק לו הם לרוב מצבים לא נעימים ואף לחוצים בהם ההגעה המהירה והמקצועיות של בעל המקצוע משחקים תפקיד משמעותי. מנעולן רכבים מוסמך המסופק על ידי חברת מנעולנות מקצועית ידאג להגיע במהירות לכל מקום ובכל שעה ולבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר.

קרא עוד »
תכירו. עידן דהן, מימין. צמד ראשון בליגת העל.

עידן חדש. צמד של עידן דהן בניצחון 2:5 על מכבי נתניה.

מחזור אחד לסיום העונה ואיזה ניצחון גדול למ.ס אשדוד על נתניה. הניצחון הכי גדול שלה העונה. מי אמר משחק לפרוטוקול? עידן דהן הצעיר כבש צמד וסימן שיש עתיד. גם רועי גורדנה, מוחמד כנעאן ודין דוד לקחו חלק בחגיגת השערים. ג'אבר מנתניה הורחק.

קרא עוד »
צילומים: דוברות איחוד הצלה

פצוע קשה בתאונה לפנות בוקר

התאונה ארעה בשדרות בני ברית פינת יצחק הנשיא באשדוד. גבר כבן 40 נפגע ממכונית והובהל לבית החולים אסותא עם פגיעה רב מערכתית. פאראמדיק מד"א אשר ארביב: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש גבר שוכב בהכרה מלאה, ובסמוך הרכב שפגע בו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו כשמצבו קשה ויציב".

קרא עוד »
מ.ס אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

בן שמעון: "צריך לשחק בשביל הסמל"

מ.ס אשדוד תצא למשחק לפרוטוקול בלבד ביום ראשון (21.00, איצטדיון נתניה) מול מכבי נתניה. שתי הקבוצות נשארו בליגה וזו תהיה הזדמנות לתת דקות משחק לשחקנים שלא שיחקו עד כה ולצעירים. הקשר שלומי אזולאי: "שמחים שנשארנו בליגה. אבל יש עדיין מטרות".

קרא עוד »
67658768

חופfix אשדוד חוזר

מיזם חופfix יצא השבוע לדרך בחוף ט"ו ומופעל באמצעות המנהל לשירותים חברתיים. בני הנוער מועסקים והעירייה משלמת להם שכר . ב-1.7 הוא יוצא לדרך שוב בכל יתר החופים.

קרא עוד »