מאי 2020

94F544D9-0DCF-47F5-8146-986D14BC15FC

פצועה בתאונת דרכים

התאונה ארעה בשדרות משה דיין באשדוד. חובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעת אחת במצב קל. התאונה בבדיקה.

קרא עוד »
Depositphotos_171148978_xl-2015

אצל נשות צוות הגן נתגלו תסמיני קורונה, העירייה הורתה לסגור אותו

עיריית אשדוד: "אחר הצהריים עדכנו את ההורים בגן מפרשית 1 על תסמינים שנתגלו בקרב נשות צוות הגן .למרות שהתוצאו טרם הגיעו, הנחה ראש העיר, ד" ר יחיאל לסרי, שלא לקיים לימודים בגן זה, עד לקבלת תוצאות הבדיקות". ההורים והילדים הוכנסו לבידוד.

קרא עוד »
ברנדווין. (צילום: מנהלת ליגת העל).

עודד ברנדווין ממכבי אשדוד גמר את העונה

רק זה היה חסר למכבי אשדוד. ידו של עודד ברנדווין נשברה במהלך אימון היום אחה"צ והוא סיים את העונה. ידו גובסה למשך חודש וחצי לפחות. מצטרף לליאור אליהו שגמר אף הוא את העונה בגלל שבר, וכן לאייק אופייבו ולה דונטיי הנטון.

קרא עוד »
הדמייה: אפי כוינה. צילום: דוד קקון.

העבודות על מגרשי האימונים בקרית-הספורט לא נעצרו בתקופת הקורונה

העבודות מתקיימות מזה 3 חודשים. במתחם עתידים לקום 4 מגרשי כדורגל, 2 מהם גדולים וחוקיים העונים על דרישות התאחדות הכדורגל. יורם אסרף מנכ״ל הרשות: ״כרגע נמצא השטח בעבודות יישור אחרונות והמלאכה עדיין רבה".

קרא עוד »
צילום: מדיאס

חברת כרמית חוגגת את עונת הקיץ החמה וחולקת מתכון מצנן וקל הכנה – שלגוני יוגורט ופירות יער בציפוי אגו שוקולד חלב

הקיץ כבר כאן ואיתו החום, ואיך אפשר שלא להצטנן עם שלגוני יוגורט ופירות יער בציפוי שוקולד חלב.

חברת כרמית מציעה מתכון קיצי וקליל להכנה שיקפיא לכם את הקיץ – שלגוני יוגורט ופירות יער בציפוי אגו שוקולד חלב. 

קרא עוד »

האחיות דסקל נלחמו בקורונה

יונת, נועה, אוריה ושיראל דסקל, התנדבו כולן במד"א כשהיו נערות. יונת, האחות הבכורה, המשיכה לעבוד בארגון והפכה לפראמדיקית בכירה, ואחיותיה המשיכו באפיקים אחרים. כשמשבר הקורונה הגיע לישראל, חזרו כל האחיות דסקל לארגון ההצלה הלאומי, והתייצבו יחדיו בחזית המאבק בנגיף. 

קרא עוד »
(צילום: משה ויסברג - בחדרי חרדים)

הנס של דוד: חלה בקורונה, אושפז במצב אנוש – והחלים לחלוטין

דוד מאיר שוורץ, (29), אברך מאשדוד אושפז בתחילת חודש אפריל בבית החולים אסותא אשדוד לאחר שחלה בקורונה. מצבו של שוורץ התדרדר במהירות, והרופאים נאלצו להרדים ולהנשים אותו כשהוא במצב אנוש, לאחר שבמשך 5 שבועות היה מורדם ומונשם והתנדנד בין החיים למוות, הצליח שוורץ להתגבר על הנגיף, מערכות גופו חזרו לתפקד, ולפני מספר ימים הוא השתחרר לביתו

קרא עוד »
100770716_1341406989400240_4653449988355915776_n

סטויקוביץ' היה בדרך לרמה"ש. אשדוד הקדימה אותה וסיכמה איתו

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הבינה שהיא תאבד את שוערה המצטיין, ושיפרה את ההצעה. מהקבוצה נמסר: "טומיסלב סטויקוביץ, ה M.V.P של האדומים בעונת האליפות ואחד השוערים הטובים ביותר ששיחקו בליגה הישראלית, ימשיך לעמוד בין הקורות כשוער הראשון של הקבוצה".

קרא עוד »
תלמידי תיכון

במשרד הבריאות שוקלים להמליץ על הקפאת הלימודים בכיתות ז'-י"ב

נשקלת האפשרות להמליץ לממשלה לסגור גם את בתי הכנסת. על רקע העלייה במספר הנדבקים בקורונה, במשרד הבריאות שוקלים להמליץ לממשלה על הקפאת הלימודים בחטיבות הביניים ובתיכונים. הערב יקיימו בכירי המשרד תדרוך מיוחד.

קרא עוד »
01

כבוד: מוסך "מספר 1 שירותי רכב" באשדוד זכה להיכלל בין 10 המוסכים האמינים והמקצועיים בארץ

במשאל שהתקיים לא מכבר, בו נטלו חלק מאות לקוחות ואנשי מקצוע מעולם הרכב, נבחרו המוסכים האמינים והמקצועיים בארץ. מסתבר כי לאשדוד יש נציגות משמעותית בקטגוריה של מוסך לרכבי יוקרה, רכבי מירוץ ורכבים מכלל הסוגים – מוסך "מספר 1 שירותי רכב" הממוקם ברחוב היוצר 3 באזור התעשייה, אומנם לא מדובר במשאל רשמי, אולם תמיד כיף לפרגן לעסק אשדודי שמצליח לעמוד בשורה הראשונה מול שאר אנשי המקצוע בארץ

קרא עוד »
צילומים וסרטון: דוברות המשטרה.

המשטרה חילקה עשרות דוחות בפעילות יזומה בפארקים ובחופי הרחצה

חולקו: 24 התראות ודוחות רעש, בוצעו 22 שפיכות אלכוהול ונרשמו 5 דוחות בגין נסיעה בניגוד לחוקי התעבורה (כניסה לפארקים). במהלך הפעילות נאכפו עבירות רעש וצריכת אלכוהול על ידי בגירים וקטינים. הפעילות תימשך.

קרא עוד »
46546565456546654

המאבק נגד הנהלת הסטאר סנטר עולה מדרגה

אחרי שהצליח לרגש את תושבי העיר אשדוד שהגיעו למחאה שארגן, רומן סמולניקוב מתכנן לעלות שלב במחאה הצודקת שלו נגד הנהלת מתחם הסטאר סנטר, בפוסט שהעלה לפייסבוק הוא פרסם על כוונתו לחסום את כביש הגישה למתחם בטענה "אם לנו הנכים אין נגישות – גם לכם לא תהיה נגישות"

קרא עוד »
עובדי נמל אשדוד מגישים תביעות אישיות נגד הנהלת הנמל

נמל אשדוד הגיש בקשה לבית הדין לעבודה נגד מנהלי העבודה בחטיבת התפעול

נמל אשדוד הגיש היום, רביעי, לבית הדין האזורי לעבודה בקשת צד בסכסוך קיבוצי כנגד הצעדים הארגוניים הבלתי חוקיים, לדברי הנהלת הנמל, של מנהלי העבודה בחטיבת התפעול. הטענה היא לכאורה על "שביתת האטה" או "שביתת הקפדה".

קרא עוד »
צילום ארכיון.

בן 67 נפל מסולם באשדוד

דניאל בוקובוזה ואליהו לביא חובשים באיחוד הצלה: "מדובר בעובד אחזקה במוסד חינוכי שנפל מסולם תוך כדי עבודתו ונחבל בראשו ובפלג גופו העליון. מצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

קרא עוד »
a311870e-34b6-4ddf-adfa-2376d91cfb7f

ציבור הנכים נגד הנהלת הסטאר סנטר: "אין אצלכם לא רגישות ולא נגישות"

המעלית במתחם הסטאר סנטר, ממנה עולים למכון הכושר המוכר "סווט סטאר", אינה עובדת תקופה ארוכה, וכפועל יוצא נכים לא יכולים להגיע להתאמן ולשחות כדי לשפר את מצבם הגופני. היום ב-12 בצהריים תתקיים הפגנת נכים נגד הנהלת המתחם

קרא עוד »

נהג חלוקה שנמעך בין המעלית והדלת ההידראולית במשאית תבע מעבידו

נהג משאית חלוקה, שרגלו נמעכה לפני כ-5 שנים במערכת ההידראולית של המשאית, תובע כמיליון שקלים מחברת אוריין שירותי מכס וחברת הביטוח מגדל. כך עולה מתביעה שהגיש הנהג באמצעות עו"ד דותן לינדנברג לבית משפט השלום באשדוד

קרא עוד »