מרץ 2020

645464566

גם בימי קורונה: גמ"ח חסדי מאור מאיר חילק 150 סלי מזון

גם בשבוע השני למשבר הקורונה גמ"ח חסדי מאור מאיר גייס את צוותיו המסורים כדי להמשיך במבצע "קמחא דפסחא" לקראת חג הפסח שכלל למעלה מ-150 משפחות. מנהל הגמ"ח שמעון בן שמעון: "הסיפוק הכי גדול שלי זה לראות את השמחה של אותם משפחות שעכשיו יזכו לקיים את החג כמו שאר המשפחות, ובכך מתגשמת לה המטרה שלשמה הוקם הגמ"ח על שם בני היקר והאהוב מאור מאיר ז"ל".

קרא עוד »
(צילום: טל אקוקה)

המנהלת: "הפעילות בליגות הכדורגל המקצועניות לא תחודש"

לאחר חג הפסח, תיערך במשרד הבריאות הערכת מצב מחודשת בנוגע לחזרה לפעילות. יו"ר המנהלת: "ככל שיתקבל האישור ממשרד הבריאות לחידוש האימונים, ניתן לצוותים המקצועיים את הזמן הדרוש להכנות המקצועיות, הכל בהתאם למגבלות ובאופן שיאפשר לנו לחדש ולסיים את עונת המשחקים בצורה ספורטיבית והוגנת".

קרא עוד »
חוגגים בר מצווה בחנייה.

חגיגת בר המצווה לילד עם צרכים מיוחדים נחגגה לו בחניית הבניין שלו – צפו

סיפור מדהים לימי הקורונה. בגלל ההוראות המחמירות של משרד הבריאות, הוחלט תחילה לבטל לילד את החגיגה, אבל הילד ביקש שיחגגו לו. הרתמות של מנהל רובע ו', שם מתגורר הילד ובנות ממדרשת אמי"ת למדעים ואומנויות, הביאה לכך שיחגגו לו בר מצוה בחניית הבניין בו הוא גר, כשהשכנים צופים ושרים לו.

קרא עוד »
שלט על בניין אסותא אשדוד

אסותא אשדוד: בגלל החשש מחשיפה לקורונה, תינוקות לא יופרדו מאמם לאחר הלידה

זאת על מנת להוריד למינימום חשיפת היילודים לנגיף הקורונה. פרופ מוטי פנסקי, מנהל מערך נשים ומיילדות בבית החולים: "הדאגה לבטיחות האם והתינוק היא ללא פשרות – לא תקיים הפרדה בין השניים מרגע הלידה ועד לשחרור מבית החולים"

קרא עוד »
נתניהו.

נתניהו: לא תהיה התקהלות של יותר משני אנשים שאינם מאותה משפחה גרעינית

נתניהו: "הנחיתי את כוחות הביטחון לערוך מבצע אכיפה מוגבר בשכונות וביישובים שבהם יש הפרות". על פי נתניהו אושרה תכנית-סיוע כלכלית בהיקף של כ-80 מיליארד שקלים – וכל זה לטווח של שניים-שלושה חודשים. לפניכם כל ההחמרות.

קרא עוד »
הפיקוח העירוני בפעולה (צילום וסרטונים, עיריית אשדוד)

הפיקוח בעיריית אשדוד ממשיך באכיפת הוראות משרד הבריאות – צפו

מהעירייה נמסר: "הפיקוח העירוני, מסייר לאורך כל היום ומתריעי בפני תושבים לשמירה על כללים תוך מתן הדגש על חזרה מידית לביתם. אנו גם מקבלים פניות דרך מוקד 106 של תושבים המתריאים על התגודדות. לכך יש להוסיף את 530 המצלמות הפרוסות ברחבי העיר"

קרא עוד »
Depositphotos_18214323_xl-2015

עצמאים מאשדוד – הבנק מסרב להגדיל אשראי או לתת הלוואה? יש לכם פתרון!

גם אם הבנק אומר לכם לא בקבלת הלוואה ב"משבר הקורונה", יש דרכים אחרות לפתור את הבעיה הכלכלית. דווקא לאחר שהמדינה שיפרה משמעותית את תנאי "הלוואות הקורונה" לבעלי העסקים – שנה ראשונה ללא ריבית, ערבות אישית פחות גבוהה וגם פחות בירוקרטיה – אפשר וצריך לנצל את המשבר הכלכלי הענק במשק, לשקם את העסק שלכם כלכלית. חברת "ר.מ ייעוץ פיננסי ופיתוח עסקי" החליטה לפתוח ללא עלות קו חם לבעלי עסקים שנפגעו בצורה ישירה ממשבר הקורונה. אתם רק צריכים לחייג: 054-8906634, 054-8025048, 054-8025034

קרא עוד »
מחלקת הקורונה באשדוד. למצולמים אין קשר לכתבה.

"הקורונה פוגעת בכולם ואנחנו נתחיל גם לראות חולים צעירים יותר"

ד"ר אסף פרץ, מנהל מחלקת הקורונה בבית החולים אסותא באשדוד, שם מאושפז הצעיר בן ה-22 מאשדוד במצב קשה, אמר לאולפן ynet כי למרות שהוא לא מעשן וללא מחלות רקע – "הקורונה פוגעת בכולם ואנחנו נתחיל לראות חולים צעירים יותר ככל שהמספרים יעלו". הוא הוסיף כי הצעיר "מקבל את כל ארסנל הטיפול שקיים".

קרא עוד »
צילום וסרטון, עיריית אשדוד.

עיריית אשדוד הקימה את מטה "65 פלוס"

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "עלינו לקחת אחראיות מלאה עליהם ועל הצרכים שלהם, כך שלא יצטרכו לצאת מהבתים בכלל, ולא יסתכנו בהדבקה שתסכן את חייהם". אם אתם בני 65 ומעלה. ואין לכם עורף משפחתי בעיר. כלומר, אין לכם ילדים, אחים, או קרובים שיכולים לסייע לכם. התקשרו למוקד 106.

קרא עוד »
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

רן בן שמעון: "שהמדינה והיקום ישמרו על בריאותם ונחזור לחיים טובים ושיגרתיים במהרה, ושיחכה כל השאר"

קבוצת הכדורגל של מ.ס אשדוד הפסיקה את הפעילות, כמו כל הכדורגל והספורט בישראל. המאמן רן בן שמעון ממשיך לעקוב עם הצוות המקצועי אחרי השחקנים, ומקווה לימים טובים יותר.

קרא עוד »
0002

טור אישי / עו״ד אביב נחמיאס – הנדל"ן בימי משבר הקורונה

בעקבות משבר מחלת הקורונה הפוקד את העולם בכלל ואת מדינתנו הקטנה בפרט, ואשר פוגעה קשות בכלכלה, פגיעה אשר תשאר איתנו זמן רב גם לאחר השתלטות על המחלה, פנו למשרדנו מספר לקוחות עם שאלות מהותיות בעקבות המשבר שכמותו המדינה לא ידעה וביקשו לבדוק איך להתמודד עם ההשלכות.

קרא עוד »
בית החולים אסותא.

אסותא אשדוד: צעיר בן 22 מונשם ומצבו קשה

לצעיר אין מחלות רקע. הוא הועבר לבית החולים במצב קל. בימים האחרונים, חלה הדרדרות נשימתית במצבו לאור האצה והחמרה קלינית במצבו, הוחלט להרדימו ולהנשימו. הוא מאושפז כעת ביחידה לטיפול נמרץ לחולי קורונה.

קרא עוד »
אלופה ופצועה. מכבי בן בנות אשדוד נכנעה לרמלה במשחק מספר 2

סופית: ליגת כדורסל הנשים הסתיימה. מכבי בן בנות אשדוד סגנית האלופה

מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל הכריעה: עונת המשחקים 2019/2020 הסתיימה. מכבי עירוני רמת גן אלופה, מכבי בן בנות אשדוד סגנית. יו"ר המנהלת הילה קניסטר בר דוד בקריאה למשרד הספורט: "ליגת העל לנשים בכדורסל ספגה הפסדים עצומים. בכוונתי להיאבק על קיומו וקידומו של ספורט הנשים בישראל בשנים הקרובות".

קרא עוד »
דואר ישראל באשדוד

בשורה למקבלי קצבאות הביטוח הלאומי בבנק הדואר: החודש אין צורך להגיע לדואר – בנק הדואר מגיע אליכם

הביטוח הלאומי והמשרד לשוויון חברתי יאפשרו לעשרות אלפי אזרחים ותיקים מקבלי קצבאות בבנק הדואר לקבל כרטיס נטען של מאסטרקארד ולהטעין מרחוק את הקצבה. בנוסף: ניתן יהיה למשוך בכל מכשיר כספומט עד 4,000 שקל במזומן ביום, באמצעות הכרטיס הנטען של בנק הדואר

קרא עוד »

30 אלף שיחות תמיכה נערכו עם האוכלוסיה המבוגרת באשדוד

המנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד ביצע מעל ל-30,000 שיחות עם האוכלוסייה המבוגרת בעיר ומוכרי רווחה. התשתית הטכנולוגית מאפשרת גם ביצוע שיחות וידאו,הכי קרוב למגע אישי וקרוב כפי שהיה לפני מגיפת הקורונה. בכל יום מתבצעות 2,500 שיחות יזומות עלידי עובדי המנהל לשירותים חברתיים.

קרא עוד »