פברואר 2020

ניבו לוי מול הגנת מכבי ראשון. (צילום משה דהן הפועל אשדוד).

רק לא בגביע. אשדוד הפסידה לראשל"צ אותה תפגוש בגמר גביע הכדוריד

מוליכת ליגת ווינר ומחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ ניצחה היום במשחק המרכזי של המחזור ה-17 את האלופה הפועל SP אשדוד 26:28, במפגש שהעניק קדימון והשראה לקראת גמר גביע המדינה ביניהן (ייערך ב-17 במרץ). מכבי ראשל"צ כבר ביתרון של 3 נקודות (ומשחק חסר), על פני אשדוד שמדורגת במקום השלישי.

קרא עוד »
חכם סידי.

זאב בודד

זה טור גברי. נטו. טור שמביט על העולם מהזווית של הגברים. אלה שחיים לבד ולא זקוקים לאישה בשביל האושר שלהם. אלה שהלבד שלהם הוא התנהלות יומיומית. ובסוף יש גם גילוי מה הכי מסוכן לגבר כזה? לא זה לא טור מרמור, רק טור מציאותי. תסבלו איתי בבקשה. ואל תשכחו שזאב בודד זו חיה טורפת….

קרא עוד »
בן שמעון.

בן שמעון לקראת בית"ר ירושלים, שייערך ב'טרנר': "אנחנו באים לנצח את המשחק"

מ.ס אשדוד תצא למשחק הליגה האחרון מול בית"ר ירושלים, לפני הפלייאוף תחתון. המשחק ייערך בבאר שבע, באיצטדיון 'טרנר' ביום א' (20.00), בגלל עונש הרדיוס של ירושלים. משפתי: "נבוא עם אותו כדורגל שהצגנו במשחק האחרון, בשביל להשיג תוצאה יותר טובה לקראת הפלייאוף".

קרא עוד »
צילום: דוברות משטרה.

המשטרה עצרה חשוד מאשדוד בסחר בסמים

החשוד בן 25 נתפס כשעליו חומר חשוד כסם מסוג חשיש וMDMA. החשוד נלקח לחקירה במשטרה, הובא אל בית משפט השלום באשקלון ומעצרו הוארך עד יום ראשון. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם בתופעות פשיעה חמורות".

קרא עוד »
ליאור אליהו. (צילום: לירון מולדובן)

רק זה היה חסר: ליאור אליהו שבר את אצבע ידו. חשש שגמר את העונה

קפטן מכבי אשדוד נפגע באימון באצבע ידו. בבית החולים גיבסו את ידו והוא ייעדר עד חודשיים, מכאן החשש שגמר את העונה. אליהו יחסר כבר במוצ"ש במשחק החשוב מול באר שבע. גם לה דונטה הנטון גמר את העונה, יעבור ניתוח בברכו.

קרא עוד »
המפגש בין אשדוד למכבי ראשלצ בגמר הפליאוף בעונה שעברה. (צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד).

הכנה לגמר גביע המדינה: הפועל אשדוד תתארח אצל מכבי ראשל"צ

ה-מפגש של המחזור ה-17 בליגת העל בכדוריד, הוא בין מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ לבין הפועל SP אשדוד האלופה (16:00, בית מכבי, שידור ישיר בערוץ הספורט). גם אם נשים לרגע בצד את המפגש הצפוי ביניהן בגמר גביע המדינה, המשחק מחר מסקרן. ניצחון של מכבי ראשל"צ המוליכה – יקרב אותה אל המטרה הגדולה – השגת המקום הראשון, הגם שמצפים לה מוקשים במפגשים הבאים מול חולון, הפועל ראשל"צ ורמה"ש. אשדוד שכאמור הוליכה את הליגה ב-12 המחזורים הראשונים ואיבדה את המקום הראשון למכבי ראשל"צ, תנסה לבצע מעקף כשבין הקבוצות מפרידה נקודה

קרא עוד »
(צילום: עודד קרני)

במכבי אשדוד מתכוננים למשחק מול באר שבע, אבל מחכים לדעת אם יישחקו בגלל 'הקורונה'

בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, מתכוננים לאחד המשחקים החשובים ביותר עבורם העונה מול באר שבע בחוץ (18.30) במוצ"ש. אבל בגלל החשש שיש מי שנדבק ב'קורונה', בגלל התיירים מדרום קוריאה, מחכים בקבוצה לדעת אם יהיה משחק.

קרא עוד »
קבוצת הנשים של AOV אשדוד בכדורעף.

הישגים לקבוצת הנשים והגברים של מכבי AOV אשדוד בכדורעף

קבוצת הנשים של מכבי AOV אשדוד ניצחה את מכבי חדרה החזקה עלתה למקום השלישי והחליפה איתה מיקומים בטבלה. קבוצת הגברים של מכביAOV אשדוד תתמודד מול הפועל כפ"ס בפליאוף. הקבוצה צפויה להגיש תלונה לאיגוד על תקרית מכוערת מצד שחקנה הקנדי של עכו/מטה אשר.

קרא עוד »

לראשונה: בית החולים אסותא אשדוד וקופת החולים מאוחדת חתמו על הסכם לשיתוף פעולה

לאחר ציפייה ארוכה, זה קרה: אסותא ומאוחדת חתמו על ההסכם המיוחל. ד"ר ארז ברנבוים, מנכ"ל אסותא: "שמח על ההסכם, קורא לקופות האחרות ללכת בעקבות מאוחדת". דני מושיוב: "מאוחדת הבטיחה – וקיימה".

קרא עוד »
צילומים: דוברות המשטרה

מבצע משטרתי: עשרות דוחות נגד רכבי שטח באשדוד

במהלך מבצע האכיפה נבדקו 25 כלי רכב. נרשמו 29 דו"חות תנועה של משטרה ורט"ג בגין עבירות שונות כגון: הרכבת נוסע ללא קסדה, רכיבה בכלים לא תקינים,חנית נכים, חגורות והתקנה ריסון,חניה על המדרכה. נרשמו 2 הזמנות לדין לרוכבי טרקטורונים בגין נסיעה ללא רישיון נהיגה

קרא עוד »
המכונית המעורבת בתאונה (צילומים: דוברות איחוד הצלה)

נפגע בתאונת דרכים

התאונה ארעה בצומת נמל אשדוד לכיוון ניר גלים. בתאונה נפגע אחד במצב קל בזירת תאונה עצמית, נסיבות התאונה בבדיקה.

קרא עוד »
בית החולים אסותא אשדוד

ניתוח ייחודי באסותא אשדוד הציל ראייתו של רתך

שביב מתכת באורך 15 מ"מ חדר לעין הרתך בזמן העבודה, ראייתו ניצלה בזכות ניתוח דחוף שבוצע בבי"ח אסותא אשדוד. מנהל מחלקת העיניים, פרופ' יוסף פיקל: "מקרה זה מחדד כמה חשוב לא רק להרכיב משקפי מגן בזמן העבודה, אלא גם להקפיד על סוג המשקפיים שיספק את רמת ההגנה הנכונה".

קרא עוד »