נובמבר 2019

שלומי אזולאי, עושה המשחק של אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

נקודה נקייה. שמרה על שער נקי בתיקו המאופס מול כפר-סבא

שתי הקבוצות מאשדוד וכפר-סבא ידעו שניצחון יקרב אותן למרכז ומעלה בטבלה. הפסד יחמיר את מצבן מאוד. זה נגמר בחלוקת נקודות מאופסת. לראשונה העונה אשדוד לא ספגה. משה אוחיון החליף על הקווים את רוני אוואט שאינו בקו הבריאות.

קרא עוד »
חוזרים.  (צילומים: עודד קרני)

ליאור אליהו פוגש את הפועל ירושלים

ליאור אליהו מי שהיה מזוהה שנים רבות עם הפועל ירושלים, יפגוש אותה ביום ראשון (20.00, הקריה) את ירושלים לראשונה במדי מכבי אשדוד,כקפטן הקבוצה. ירושלים מגיעה מהמוקם השביעי אשדוד מה-11.

קרא עוד »
חכם סידי.

נתניהו לא מעל לחוק. אבל גם לא מתחתיו…

אני לא אצא לרחובות לצעוק בעד ראש הממשלה נתניהו, אבל קשה לי לשתוק נוכח כל אלה שיוצאים נגדו בשם החוק, ולא מאפשרים לו לקבל את זכויותיו על פי החוק. הגיע הזמן שהמשטרה והפרקליטות יבדקו את עצמם, כי אם יש הרגשה בציבור שהם לא נטולי עניין בפרשה, אז רק זה שווה בדיקה אמיתית

קרא עוד »
צילום: נתנאל פריאנטי

המגדלור האשדודי חוגג 55

בעוד כחודש ימים יציינו 55 שנים למגדלור בגבעת יונה, המגדלור, שמתנשא לגובה 42 מטרים וכל אשדוד פרושה לפניו, שימש משנת 65' כקרן אור לכל מי שהגיע לחופי ישראל ונמל אשדוד. המגדלור, שהוקם במקביל לבניית הנמל, מזוהה לא מעט עם העיר אשדוד. יו"ר ועד הנמל המיתולוגי יהושע פרץ, נזכר בנוסטלגיה: "בכל פעם שראיינו אותי, זה היה ליד המגדלור שסימל את אשדוד"

קרא עוד »
חכם סידי.

תגידו תודה ותשתקו

נבחרת ישראל קיבלה משום מקום הזדמנות לעלות ליורו, אם תעבור שני משחקים קשים. האמת תחזיקו אצבעות במקום לבקר אותם # הפגרה תגמר בשישי. הללויה # ומי יוצא נגד מעשה טוב לטובת חיילי צה"ל כי חשוב לו לעשות הפגנה לא חשוב על מה.

קרא עוד »
2342343

כבוד לאשדוד: עו"ד רוני ינון מונה לתפקיד יועץ אישי של יו"ר לשכת עורכי הדין

עו"ד רוני ינון, דמות אשדודית מוכרת מאוד, זכה למינוי יוקרתי – יועץ אישי ליו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, עו"ד ינון, המשמש גם כיועץ ראש העיר אשדוד לענייני עובדים, אמר השבוע בהתרגשות: "אני אצטרף לצוות המצומצם על מנת לסייע ככל הניתן להוביל להצלחת יו"ר הלשכה, בחזונו, פועלו, שירות לעורכי הדין, קשר הדוק בין השטח יחד עם מנגנון הלשכה על שלל מחוזותיה"

קרא עוד »

משה אוחיון : "אני מתרגש בכל משחק"

בשבת (18.00, איצטדיון הי"א), תגיע הפועל כפר-סבא למשחק מול מועדון ספורט אשדוד. על הקווים אמור לעמוד משה אוחיון עוזר המאמן בגלל מצבו הבריאותי של המאמן רוני אוואט. השוער רועי משפתי התייחס השבוע אף הוא לכפר-סבא: "צריך בבית להשאיר את הנקודות אצלנו"

קרא עוד »
טל הרשקוביץ הערב מול דימונה (צילום: מני אלגריסי הפועל אשדוד)

אלופת הסיבוב

מחזור ה-10 בליגת ווינר בכדוריד יצא הערב לדרך, עם ניצחון של האלופה הפועל אשדוד על מכבי דימונה 24:29, מה שקבע, שאשדוד תסיים את הסיבוב הראשון (עומדת על מאזן 1:9 ניצחונות-הפסד), ומנגד דימונה (מאזן 10:0 הפסדים) תחתום אותו כסוגרת הטבלה

קרא עוד »
אלי לוי. ויתר על הצעות מליגה לאומית. (צילומים: טוטו פוטו)

"אני רוצה להחזיר את קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד למקום הראוי לה – ליגת העל"

אלי לוי מאמן קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, נמצא כך זה נראה עם קבוצתו בדרך לליגת העל. הקבוצה עם 9 ניצחונות מתוך 9 משחקים הפרש שערים 4-40. אלי לוי: "יש בקבוצה הזו הרבה שחקנים שיהוו את העתיד של קובצת הבוגרים בעתיד". הקבוצה שירדה בעונה שעברה במחזור האחרון היא הדבר החם ביותר בליגה לאומית דרום לנוער.

קרא עוד »
2134234

"הבושה רצחה אותן"

במסגרת יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, עיריית אשדוד המשיכה לקיים פעילות חשובה למגר את הנגע הבלתי אפשרי הזה מהחברה הישראלית. יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה אהובה עמרם, שמקיימת פעילות סביב השעון לאורך כל ימות השנה נגד אלימות נגד נשים, אמרה: "13 נשים נרצחו ע"י טרור גברי איום ונורא בשנת 2019, ביניהן נשים שהתביישו להתלונן. אף אחת לא שותקת יותר, כולנו זועקות את הזעקה של הנשים היקרות הללו שלמרבה הצער כבר אינן איתנו"

קרא עוד »
צילום: נתנאל פריאנטי

האטרקציה החדשה של אשדוד: הפלמינגו בנחל לכיש

פלמינגו צעיר שאיבד את דרכו מצא בית באשדוד והשתקע בימים האחרונים בנחל לכיש * בינתיים, הספיק הפלמינגו להתרגל לחברת בני האדם במקום ולהפוך לאטרקציה תיירותית לתושבי אשדוד והסביבה, הוטרינר העירוני ורשות הטבע והגנים עוקבים אחרי התפתחותו

קרא עוד »

סגירת מעגל: אחיו של בן וענונו מתגייס לגולני "בטוח שאחי היה גאה בי"

ביום ראשון הקרוב, כחמש שנים לאחר שאחיו בן וענונו ז"ל נהרג באסון הנגמ"ש בשג'אעיה במהלך מבצע צוק איתן, יתייצב מושיקו וענונו בשערי הבקו"ם, יעטה מדי זית ומשם ייסע לבסיס הטירונים של גולני – החטיבה שבה שירת בן אחיו

קרא עוד »
אוואט ואוחיון. לא ברור אם אוואט יהיה על הספסל.

רוני אוואט הגיע לאימון ראשונה מאז הפגרה, אבל אוחיון העביר אותו

מאמן מ.ס אשדוד אשר לא הגיע לאימונים מאז הקבוצה חזרה מהפגרה בגלל בעיות רפואיות, בהמלצת רופאיו, הגיע לאימון הערב, את האימון העביר משה אוחיון, עוזר המאמן. לא ברור אם אוואט יהיה על הספסל מול כפר-סבא.

קרא עוד »
כרמי בוזגלו באחת התכניות ברדיו אשדוד אונליין. (צילום: נתנאל פריינטי)

רן כרמי בוזגלו הודיע ל'אח הגדול'- "אני לא משתתף"

רן כרמי בוזגלו: "אין בכוונתי להיכנס לבית האח. הפורמט אמנם מהווה פלטפורמה מצויינת לקידום השקפת העולם הסדורה שלי אך לא אוכל להתפנות ממאבקיי הנחושים ובטח שלא לנטוש את הפעילות והפעילים המופלאים שצועדים עמי בשבילי הארץ".

קרא עוד »
778

מאות השתתפו באזכרה במלאת 11 חודש לפטירתה של הרבנית מזל טוב מדלן פינטו ז"ל

עם כלות 11 חודש לרבנית הדגולה אמא של מלכות, מרת מזל טוב מדלן פינטו ע"ה רעייתו של הצדיק רבי משה אהרון פינטו זצ"ל התקיים עצרת התעוררות בבית הכנסת המרכזי "ישמח משה" במעמד רבנים חשובים ובהשתתפות המונים רבים שצבאו ומילאו את בית הכנסת והרחבה הסמוכה

קרא עוד »
לא תהיה אלופה אירופה? אלופת אירופה דולפיני אשדוד.

אלופת אירופה לא תצא להגן על תוארה אם לא תשיג בתוך כשבועיים 40 אלף שקל

אלופת אירופה בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, 'דולפיני אשדוד', צריכה לגייס עד אמצע ינואר 40 אלף שקלים. אם לא תעשה זאת תאבד את תארה בו היא מחזיקה שנתיים ולא תצא למילאנו להגן עליו. בגלל שאין ממשלה אין להם למי לפנות במשרד הספורט.

קרא עוד »
צעיר בן 28 לקה בהתקף פסיכוטי וקפץ מהקומה הרביעית

משפחה בת 6 נפשות בהם 4 קטינים עומדת להיזרק לרחוב

ההורים הם בשנות הארבעים לחייהם. האבא עובד בעבודת כפיים. יש להם ארבעה ילדים, בן שנה, בת חמש, בת 9 ובן 12. הם גם לא יכולים לקנות אוכל לבית. המצב נוצר לאחר שאם המשפחה חלתה ולכן המצב הוא זמני, אבל קשה. למעוניינים לעזור. רונן: 052-868-3559

קרא עוד »
בית החולים אסותא אשדוד

מצמרר: שלושה בתי חולים גרמו לתינוק סבל אדיר – ב'אסותא אשדוד' הצילו את חייו

הוריו של תינוק בן שנתיים שהתקשה לאכול תובעים כ-2.5 מיליון שקלים מבתי החולים ברזילי, הדסה עין כרם ושניידר, בטענה שאבחנו בטעות שהתינוק הוא "סרבן אכילה" למרות שהוא סבל משך שנה מהיצרות התריסריון. כך עולה מתביעה הגישו ההורים לבימ"ש השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג

קרא עוד »
מדלגים מעל גדר הנמל. (צילום: נתנאל פריינטי).

מחדל ביטחוני: עשרות שב"חים חודרים לבסיס חיל הים ולנמל אשדוד

הם מגיעים בכל שעות היממה, אבל במיוחד משעות הערב ועד לפנות בוקר, מטפסים על הגדר וחודרים באין מפריע למקומות מאובטחים וביטחוניים ממדרגה ראשונה בכדי לדוג. השמועה על הדייג החופשי מביאה בכל יום עשרות רבות. אחד הדייגים היהודים סיפר כי הדייגים מהשטחים מספרים להם על כל שהם דגים בבסיס חיל הים. החשש הוא שאחד מהם ייכנס בכדי לעשות משהו אחר ועלול להתרחש אסון. מצה"ל העבירו את האחריות לנמל וטוענים למרות העדויות והתמונות כי לא מדובר בעניין צבאי. גורם בנמל סיפר כי זו תופעה ידועה שמטרידה אותם מאוד: הסיפור המלא ביום חמישי בעיתון 'המגזין אשדוד'.

קרא עוד »