אוגוסט 2019

ברדע כובש (צילום: טוטו פוטו)

ה-VAR עזר

החלטה אמיצה של השופט ארז פפיר שביטל אדום לניר ברדע לאחר התייעצות עם ה-VAR, השפיעה באופן ישיר על תוצאת המשחק. ברדע היה זה שכבש את השער הראשון מבין שניים (את השני כבש דין דוד), בניצחון 1:2 של אשדוד על הפועל ת"א. ניצחון הבכורה בליגת העל.

קרא עוד »

חיים לוי: "אדומים אשדוד החתימה את המאמן כי טוב בליגה"

מאמן האדומים, אמר את הדברים בתכנית הספורט של אשדוד "ספורטסידי", ב'רדיו אשדוד אונליין'. בתכנית התארחו גם היו"רית מירב עייש והמנהל המקצועי יאיא אזולאי. חיים לוי: "עם עד מחזור 10 לא אהיה במקומות 1-3 אני אלך לבד".

קרא עוד »
20190830_151413

מרגש: הילדים המיוחדים מאשדוד מככבים בקאבר לשיר "לעולם בעקבות השמש"

לפני מס' ימים הופק קליפ מיוחד ומרגש ביוזמתו של אבי פלדמן יחד עם חברת המועצה אפרת אוחיון לכבוד פתיחת שנת הלימודים תש"פ, הסרטון מציג ״ערבות הדדית״ ושילוב ילדים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך המקומית, לצפות ולבכות…

קרא עוד »

אוחיון על הקווים מול הפועל ת"א. ג'ראפי בין הקורות מול אשדוד

מאמן מ.ס אשדוד רוני אוואט הורחק ממשחק אחד פלוס שניים על תנאי לאחר גביע הטוטו מול בני יהודה. אוחיון עוזרו יהיה על הקווים.לראשונה מזה 4 עונות יואב ג'ראפי יישחק מול מ.ס אשדוד. החלוץ איסמעילה סיסה, השייך לאקדמיית סופרסטארס בגמביה, נבחן באשדוד. דודי תירם לא יפתח, גורדנה כן.

קרא עוד »
שחקן הרכש החדש. ספילר

מחממים מנועים לקראת עונת 2019/20

אם יש משהו שיותר קשה מלזכות בתואר אליפות, זה האתגר לשמור על התואר בשנה לאחר מכן וזה האתגר הגדול שעומד בפני האדומים בעונת המשחקים הקרבה ובאה בליגת ווינר בכדוריד.

קרא עוד »
חברי הכנסת יעלון ופרקש בסיור  בעיר עם תומכיהם.

משה (בוגי) יעלון הגיע היום לביקור באשדוד

המירוץ לבחירות מתקצר ועוד 21 יום יגיעו תושבי אשדוד לקלפיות לבחור מי יהיה ראש הממשלה הבא. כחלק מקמפיין הבחירות הגיע בכיר סיעת 'כחול לבן', שר הביטחון לשעבר ח"הכ משה (בוגי) יעלון, ביחד עם חברת הכנסת שמובילה את המטה באשדוד, אורית פרקש הכהן, לסיור מקיף בעיר אשדוד. במהלך הסיור הגיעו לבית עמיסל, לבית האומנים על שם אריה קלנג וטיילו בקניון סי מול ובמתחם ביג פאשן עם חברי מטה 'כחול לבן' באשדוד.

קרא עוד »
122121131223

דודי תירם חתם רשמית במ.ס אשדוד

השחקן אמר לאחר חתימתו: "אעשה את המיטב כדי לתרום מיכולתי וניסיוני להצלחת הקבוצה״. יוכל לקחת חלק במשחק מול הפועל ת"א בשבת (18.00, איצטדיון הי"א). רועי גורדנה עשוי לשוב להרכב.

קרא עוד »
IMG-20190827-WA0007

עיריית אשדוד מכריזה על מהלך חסר תקדים בתחום התעסוקה והפיתוח

שרון מרק, סגנית ראש עיריית אשדוד המובילה את המהלך הציגה הבוקר לראשונה את תוכנית העירייה לשנים הקרובות: הכשרות לעסקים קטנים, מסלולי לימוד בשפה הסינית, לימודי ים וטכנולוגיות חדשניות בעולם הסחר המקוון שתוטמענה באלמנטים רבים בעיר ובחייהם של התושבים ובעלי העסקים.

קרא עוד »
12

שריפה פרצה במפעל לייצור שמנים באשדוד

צוותי כיבוי רבים מתחנת אשדוד פועלים בשריפה במפעל לייצור שמנים באזה"ת באשדוד רחוב המתכת. הופעל סיוע חוצה מחוזות ולמקום הוזנקו כוחות כיבוי נוספים. בוצעה ספירה של עובדי המתקן ואין עובד שחסר כולם רוכזו בשטח מחוץ למפעל. גם ראש העיר ד״ר לסרי הגיע, ללמד אולי על חומרת האירוע – צפו

קרא עוד »
11

בשלישי 'ערב אגדות' של אדומים אשדוד

במרכז הערב (19.00, המגרש הסינטטי) משחק ראווה בין שחקני הקבוצה מליגה א' לבין כוכבי העבר המיתולוגיים של הקבוצה. ישפוט אלי חכמון. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי יישא גם הוא דברים באירוע.

קרא עוד »
אישה בוכה באשדוד

אם ובנה החולים כרונית נותרו בלי אוכל במשך שלושה ימים – צפו

האם והבן גרים ברובע ב'. שניהם חולים במחלה כרונית, לא עובדים ובמשך 3 ימים לא היה להם מה לאכול. הבן הבגור פנה לאיציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, בכדי שידאג להם לאוכל. למעוניינים לעזור: איציק איטח 050-388-4898

קרא עוד »
דרכון אירופאי

הוצאת אזרחות אירופאית עבור ישראלים – פעם לעומת היום

בשנים האחרונות עוברים הרבה תהליכים על אירופה, שחלקם משפיעים על שיעור נכבד מהישראלים. בין התהליכים המשמעותיים ניתן לציין את פתיחת הגבולות באופן שפותח פתח מיוחד עבור ישראלים שרוצים דרכון אירופאי. מסתבר כי היום, קבלת אזרחות אירופאית במסלול של דרכון פורטוגלי או ספרדי קורץ מאוד מפני שהוא הפך לקל מתמיד. על קצה המזלג – אלה הסיבות לכך שזה מאוד פשוט והסיבות לתשוקה להוצאות אזרחות אירופית.

קרא עוד »

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד מחפשת אתכם

מחר, יום שני בשעה 12:00, ב'קריה', יערכו מבחנים לשחקני הנוער ויוצאי מחלקת הנוער של מכבי אשדוד, כדי לקחת 2 שחקנים שיצטרפו לבוגרים. המדובר בהחלטה של הנהלת הקבוצה ויו"ר ארמונד אסולין, שהחליטו לחבר את הקבוצה יותר לקהילה.

קרא עוד »

אישה טבעה בחוף הקשתות והובלה במצב קריטי לביה"ח אסותא

טביעה שנייה בתוך 10 שעות. אישה כבת 40 נמשתה מהים ללא דופק. מאמצי ההחייאה צלחו והיא הובהלה במצב קריטי לביה"ח אסותא אשדוד. בליל שבת נמשתה גופתו של נתין סיני מנמל אשדוד לאחר שנפל מדוברה. לבעלה שחיפש אותה דבר טביעתה נודע מהמצילים בחוף.

קרא עוד »
פינוי פצועים בניידת טיפול נמרץ

אישה נפגעה משאיפת עשן בשריפה שפרצה בדירה בקומה שמינית

השריפה פרצה לפנות בוקר, ברחוב הר שומרון באשדוד. אישה בת 41 פונתה לבי"ח אסותא במצב בינוני לאחר ששאפה עשן. פראמדיק מד"א דן בן ישי: "הכבאים איתרו אותה הם הוציאו אותה אלינו והתחלנו בטיפול הרפואי שכלל מתן חמצן ותרופות מיוחדות לטיפול בשאיפת עשן. פינינו אותה במצב בינוני ויציב תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים".

קרא עוד »
מוריס 2

תכירו את העבריין מוריס חליווה שישב בכלא על ניסיון רצח וסחר בסמים! חבר להלן גלבר בשורה של עבירות פליליות חמורות!

תכירו את העבריין מוריס חליווה

ישב בכלא על ניסיון רצח!

ישב בכלא על סחר בסמים!

ברח מהארץ והסתבך מעבר לים!

חבר להלן גלבר בשורה של עבירות פליליות חמורות!

מוריס חליווה בנה לעצמו לאורך השנים שם של מסתבך סדרתי, שכמעט בכל דבר שנגע בו, הגיע למקומות אפלים וחמורים, על חלקם יש חותמת פלילית וישיבה מאחורי סורג ובריח * חליווה נשפט בעבר וישב בכלא על ניסיון רצח, סחר בסמים ועוד כמה עבירות "פעוטות", שבעצם מסבירות כי מדובר באדם עם מאפיינים פליליים מכף רגל ועד ראש * לאחרונה חליווה הסתבך עד צוואר בפרשת הלן גלבר וההקלטות, לאחר שתועד והוקלט מבטיח להעביר לחברת המועצה המושחתת מיליון וחצי שקל, לטובת מימון קמפיין הבחירות שלה, ובתמורה ביקש שגלבר תסייע לקדם ולדחוף פרויקטים מתחום הנדל"ן בבעלותו באשדוד * חליווה הגדיל לעשות לאחר שתועד מנסה לחבר בין איש עסקים נוסף לגלבר, כדי שזה יתרום מיליון וחצי שקל נוספים למימון קמפיין הבחירות שלה, ויקבל ממנה ליווי וסיוע בשורה של פרויקטים שרצה לקדם בעיר * החומר בעניין גלבר וחליווה מונח במשרדי יחידת להב 433, והחקירה סביב הפרשה החומרה הזו בעיצומה

קרא עוד »