פברואר 2019

המועצה הדתית באשדוד

גם במועצה הדתית באשדוד חגגו את "יום המשפחה"

המועצה הדתית באשדוד, יחד עם ועד העובדים, קיימה אירוע "יום המשפחה" לעובדי ועובדות המועצה באולמי "האצולה", יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן: "המועצה הדתית היא כבית מקדש בכל המובנים. יש בה קדושה טהרה, כשרות, מקוואות, נישואין. כל עובד ועובדת מהוות נדבך בבית מקדש זה"

קרא עוד »

ד"ר לסרי: "עיריית אשדוד ערוכה לכל תרחיש"

בצל המתיחות ברצועת העזה והחשש מהתלקחות שעלולה להגיע ממש בכל רגע, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, כינס את ועדת מל"ח וביטחון לישיבתה הראשונה בשנת 2019. על פי תרגולים והיערכויות, אשדוד ערוכה לעבור משגרה לחירום תוך דקות ספורות, וד"ר לסרי חידד מספר סוגיות חשובות מול אנשי המקצוע בעירייה

קרא עוד »
מרטין בוקסדורף מומחה למשכנתאות

משכנתא לסגירת חובות והלוואות למרות סירוב בבנק/ מרטין בוקסדורף

הגעתם למצב שבו יש לכם הרבה הלוואות שנצברו בעובר ושב ורוצים לאחד אותן בתוך המשכנתא? יש לכם בית עם משכנתא נמוכה וזה הזמן להגדיל את המשכנתא כדי לסגור הלוואות? שמי מרטין בוקסדורף ואני מתמחה בהשגת משכנתאות לסגירת הלוואות, אפילו שהבנק מסרב לתת לכם משכנתא.

קרא עוד »
משפחה גרה 18 שנה בדירה מוזנחת שגשם חודר אליה בכל חורף - צפו

משפחה גרה 18 שנה בדירה מוזנחת שגשם חודר אליה בכל חורף – צפו

כבר 18 שנה לא שופץ ביתה של משפחה בת 6 נפשות מרובע א' באשדוד. המשפחה שמצבה קשה מאוד, מתקשה לגייס כסף לשיפוץ והילדים בינהם חיילים, חיים במצב קשה. בכל חורף מתמלא הבית גשם. איציק איטח ממתנדביה הגדולים של העיר לקח על עצמו לעזור בצביעה, אבל זקוק לעזרה ולחומרים. למעוניינים לעזור: איציק: 050-388-4898

קרא עוד »
בעקבות הפרסום באשדוד אונליין: נעליים חדשות לתושבת אשדוד שנותרה בלי נעליים

בעקבות הפרסום באשדוד אונליין: נעליים חדשות לתושבת אשדוד שנותרה בלי נעליים

סיפורה של ע' מאשדוד שקרעה בגשם את הנעליים היחידות שלה, איתן היא מתנהלת במשך כל היום ולא היה לה כסף לרכוש אחרות, פורסם באשדוד אונליין. בעקבות הפרסום היה מי שקנה לה נעליים חדשות. היה גם מי שהביא לה מזון לילדים.

קרא עוד »
הלוואות לעסקים – כל האפשרויות

הלוואות לעסקים – כל האפשרויות

קשיי מימון הם אחד החסמים העיקריים בפני התרחבות עסקית. בנוסף, בעיות בתזרים מזומנים עלולות להוביל גם עסקים יציבים לסכנת סגירה, כולל במקרים שבהם הבעיות נקודתיות ובפרט זהו המצב כשמדובר על עסקים קטנים. בהתאם כדאי להכיר את האפשרויות השונות של הלוואות לעסקים.

קרא עוד »
השכרת במה קטנה למופעים

השכרת במה קטנה למופעים

במקרים רבים יש צורך בהשכרת במה קטנה למופע או לאירועים שונים. היתרון הגדול שלה הוא העובדה שהיא ניידת וכך אפשר לשנע אותה ממקום למקום באמצעות רכב ייעודי בקלות יחסית

קרא עוד »
בלתי ניתנת לעצירה. אדאמס

עוד שנייה. האלופה מכבי בן בנות אשדוד כבר במקום השני

מכבי בן בנות אשדוד כבר שנייה בטבלה, לאחר ניצחון על הפועל רוני פ"ת 72:79. שני משחקים לסיום הפלייאוף ולפני החצי גמר סל, היא מרוחקת נקודה אחת בלבד מהמובילה, אליצור רמלה. במחזור הבא היא תארח את רמלה וניצחון יביא אותה למקום הראשון! שהליגה תחכה עוד שנייה. האלופה כבר שנייה.

קרא עוד »

"צריך לשמור על ההורים שלי. הם זקוקים להגנה"

זה אחד המשפטים הלא ברורים שאמר אלכסיי אפטוס, שדקר את שכניו ביום ראשון שעבר, בחקירתו, כשנשאל מדוע עשה את המעשה. על פי עורך דינו יאיר לחן, הם יטענו לאי שפיות בעת המקרה. גם כשהגיעה אמו לבקר אותו בבית החולים הוא אמר לה: "צריך להגן עלייך, הכל בסדר איתכם?". אפטוס באמצעות עורך דינו הגיש תלונה במח"ש על כך שהשוטר ירה בו. עו"ד יאיר לחן: "ניתן היה לעצור אותו בלי הירי". בחמישי ייערך הדיון להארכת מעצרו.

קרא עוד »
סיפור אהבה שנולד בהסעה לעבודה...

סיפור אהבה שנולד בהסעה לעבודה…

כשעובדת הרכש של מפעל "אדמה אגן" גלוריה ברייר (62) ונהג ההסעות במפעל שלום קינן (65) נפגשו לראשונה בהסעה, זה התחיל בשלום מנומס והתקדם לסיפור אהבה מרגש במיוחד. שלום קינן: "כל אחד בא לזוגיות עם חבילה ועם דרך חיים. שנינו צריכים להכיל את הילדים ואת הנכדים האחד של השני, ואנחנו יודעים שאנחנו עושים זאת בצורה הכי טובה והכי נכונה"

קרא עוד »
משחקת עם בובות ומרימה משקולות

משחקת עם בובות ומרימה משקולות

לא יאומן: היא רק בת 7 ו-11 חודשים, וכבר קמילה צרטקוב מרובע ח' באשדוד, היא בעלת מדליית כסף בגביע ישראל בהרמת משקולות לקדאטיות עד גיל 15, קמילה היא תלמידת כיתה ב' וגברה על בנות הגדולות ממנה כמעט בעשור (!) בדרך לסגנות ארצית, כשהרימה בסך הכל 30 ק"ג, שזה בדיוק משקל גופה

קרא עוד »
אלכסיי אפטוס, שדקר את שכניו ישוחרר מחר מבית החולים

אלכסיי אפטוס, שדקר את שכניו ישוחרר מחר מבית החולים

ביום ראשון שעבר לפנות בוקר, החליט מסיבה שטרם ברורה אלכסיי אפטוס, השכן מהקומה השלישית, ברחוב הרב קוק 23, כבן 28 לעלות לשכנים אלכסנדר וגבריאלה אקימז׳נוב, שגרים בקומה מעליו, שהגיעו רק שבועיים לפני כן לגור בבניין ודקר אותם על פי החשד בסכין מטבח גדולה. הוא נורה לבסוף על ידי שוטרים שתקף אח"כ. מחר, רביעי, הוא אמור להשתחרר מבית החולים אסותא. המשטרה תדרוש מעצר ארוך לחקירה.במשטרה לוקחים בחשבון טענה לאי שפיות.

קרא עוד »