דצמבר 2018

כל מה שרציתם לדעת על רכישת מערכת חיישנים אלחוטיים

כל מה שרציתם לדעת על רכישת מערכת חיישנים אלחוטיים

בעידן שבו אנחנו חיים ישנם הרבה מאוד סוגים של עסקים, משרדים וחברות. בחלק מהמקומות הללו ישנם אזורים שבהם לא צריכה להיות תנועה ולכן, במידה וכן יש תנועה, חשוב שהאחראים יידעו על כך. זו הסיבה שבגללה מערכות שונות של חיישנים אלחוטיים הפכו ללהיט גדול כל כך, שכן מערכת חיישנים אלחוטיים יכולה להוות את הפתרון המושלם.

קרא עוד »
מה זה טאבלט מוקשח אנדרואיד ולמה אתם צריכים אותו?

מה זה טאבלט מוקשח אנדרואיד ולמה אתם צריכים אותו?

מי מאיתנו לא מכיר את הטאבלטים השונים? הם הרי ממלאים את חיינו מזה שנים רבות וככל שעובר הזמן הם הופכים להיות טובים יותר ויותר. הם קלים יותר, נוחים לנשיאה וגם מציגים יכולות טכנולוגיות מדהיות. עם זאת, כאשר התנאים הופכים להיות קשים יותר, לא כל הטאבלטים עומדים בקלות בדרישות

קרא עוד »
מענקים של 20,000₪ לתושבים עם מיזמים סביבתיים קהילתיים

מענקים של 20,000₪ לתושבים עם מיזמים סביבתיים קהילתיים

עיריית אשדוד, בשיתוף עם איגוד ערים לאיכות הסביבה ובתמיכת המשרד להגנת הסביבה, יצאה ב"קול קורא" ומזמינה את תושבי אשדוד להגיש הצעות למיזמים ו/או לפעילויות בקהילה, בנושאים הקשורים בקידום השמירה על הסביבה. 7 ההצעות הטובות ביותר יזכו בתקציב של 20,000 ₪ ליישום הפרויקט. מועד אחרון להגשה: 21/01/2019. הזדרזו להגיש.

קרא עוד »
כצפוי: אלי לחמני נאלץ למשוך את העתירה נגד תוצאות הבחירות

כצפוי: אלי לחמני נאלץ למשוך את העתירה נגד תוצאות הבחירות

חבר מועצת העיר אלי לחמני, קיבל רמזים עבים מבית המשפט, כי העתירה שהגיש נגד תוצאות הבחירות באשדוד, אינה מבוססת ואין לה סיכוי להתקבל, והוא נאלץ למשוך אותה. במקביל, כדי להימנע מתשלום הוצאות משפט, לחמני חזר בו מההכפשות נגד נבחרי הציבור ועובדי העירייה, האם עכשיו לחמני יצטרף לקואליציה? גבי כנפו לא פוסל זאת…

קרא עוד »
מכון ויצמן הגיע לאשדוד

מכון ויצמן הגיע לאשדוד

שיתוף הפעולה בין בית הספר שובו עלית למכון ויצמן כולל לימודי מדעים וניסויי מעבדה מעניינים. השבוע, הגיע לבית הספר ה"מדענוע" – מעבדה ניידת של מכון ויצמן – לפעילות שיא בתוך בית הספר. מנהלת בית הספר: זהו מפגש אחד בסדרה של מפגשים שמכינים את הדור הבא של הפיזיקאים. בבית הספר מבטיחים: התלמידים שלנו יהיו מדענים צעירים ויפים!

קרא עוד »
אבקת חלבון

אבקת חלבון: למי זה מתאים ומה יתרונות האבקה המדוברת?

אנשים העוסקים בכושר גופני באופן קבוע, בין אם בצורה מקצועית או בצורה חובבנית יותר, שואלים עצמם לא פעם איך הם יוכלו לשפר את הביצועים הספורטיבים שלהם. הכתבה הבאה תעזור להבין יותר איך ניתן לשפר את הביצועים ואילו מאכלים יעזרו בשיפור הביצועים.

קרא עוד »
ארוחת בוקר

רעיונות לארוחת בוקר שלא תשכחו

ארוחת הבוקר הפכה למשהו חיוני להמשך היום שלנו אך מנגד כמעט בלי אפשרי לשבת כמה דקות בבוקר ולאכול בצורה רגועה וכפית. אז מה עושים כל אוהבי ארוחות הבוקר? הופכים להיות יצירתיים יותר וחושבים על שלל רעיונות לארוחת בוקר במטרה לעשות את ארוחת הבוקר מזמינה יותר.

קרא עוד »
המספרים המדאיגים שמפרסמת המשטרה על כמות הנהגים השיכורים בערב השנה החדשה

המספרים המדאיגים שמפרסמת המשטרה על כמות הנהגים השיכורים בערב השנה החדשה

אגף התנועה נערך לקראת ערב תחילת השנה האזרחית החדשה 2019 (סילבסטר), ופרסם את מספר הנהגים שקיבלו דוחו"ת ורישיונם נשלל בעקבות נהיגה בשכרות, כאשר הם מזהירים את הנהגים ומודיעים על פעילות מאומצת שלהם בחג האזרחי

קרא עוד »

השילוב הנדיר בבית הספר "שובו עילית": מורות דתיות מחנכות בהצלחה חסרת תקדים תלמידים חילוניים

אחד מבתי הספר המצוינים בעיר אשדוד, שהצליח להגיע להישגים מרשימים בתחום הסייבר והטכנולוגיה, הוא "שובו עילית", הממוקם למרגלות הר יונה שברובע א'. אך מעבר להישגים המרשימים, מתברר שבית הספר הוא דוגמא ומופת לדו-קיום, כאשר מורות מחסידות גור מלמדות בנים ובנות מבתים חילונים מובהקים, המורות מסבירות לתלמידים איך מתמודדים עם משבר השבת, מהי פוליטיקה ומדוע אסורה הכפייה * אך בנוסף לכל הם מצליחים להגיע להישגים חינוכיים, כשעל הכל מנצחת מלכי שיינין, המנהלת החרדית המסורה של אחד ממוסדות החינוך הטובים בעיר

קרא עוד »
אח על אמת...

אח על אמת…

אלעד שלום (22) גר במושב שתולים ליד אשדוד, והוא בין 5 האחים המוסמכים הבודדים מכל הארץ בגדודים, בפרויקט חדש של הצבא שהסמיך אחים ואחיות שיעזרו לרופא הגדודי. אלעד מטפל במאות חולים, כמות גדולה מאשר מקבל מנהל מחלקה בפנימית בבית חולים. אלעד בדרך לקורס קצינים: "בהתחלה לא ידעו איך לקבל אותנו, עכשיו אנחנו חלק בלתי נפרד מהגדוד"

קרא עוד »
לתשומת לבכם: אלפי שוטרים צפויים להתפרס בערב השנה האזרחית - צפו

לתשומת לבכם: אלפי שוטרים צפויים להתפרס בערב השנה האזרחית – צפו

כך תחגגו בבטחה ותחזרו הביתה בשלום: היערכות משטרת ישראל לאירועי ליל תחילת השנה האזרחית החדשה (2019) והנחיות המשטרה לציבור החוגגים. כלל החסימות והשינויים הצפויים בהסדרי התנועה לקרב חגיגות השנה האזרחית החדשה יעודכנו בזמן אמת באפליקציית Waze. ינקטו בפעולות הסברה ומניעה, לרבות חלוקת ערכות לזיהוי מהיר של נוכחות סם האונס במשקה.

קרא עוד »

באשדוד מוציאים הכי הרבה על החינוך

כך עולה ממחקר על הוצאות משק הבית ב-15 הערים הגדולות בישראל בשנת 2017 שפרסמה היום, ראשון, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. ההכנסה הממוצעת ברוטו למשק בית היא 20,027 שקל. האשדודים גם מאוד חרוצים על פי המחקר.

קרא עוד »
לימודי אנגלית

ארה"ב מחכה לכם, והצעד הראשון? מתחיל באשדוד

כבר לא צריך לחפש רחוק או להתאמץ במיוחד בשביל להשיג את המטרות שלכם, סוף סוף מביאים את העולם אל סף דלתכם! בעולם המודרני יש יכולות מסוימות שדרושות עבור כולם, בין אם מדובר ביכולות טכנולוגיות או אישיות, ולפעמים קשה לעמוד בקצב של הדרישות הללו. סוף-סוף הגיע הזמן, ואפשר לעמוד בקצב של המאה ה-21, ממש מעבר לפתח הבית. הגיע הזמן ללימודי אנגלית באשדוד.

קרא עוד »

פרסום ראשון: נהג בית ספר איים על ילדי ההסעה בשוקר חשמלי

אתמול (ו') עם סיום הלימודים בבית הספר "רגבים" שבמושב אמונים סמוך לעיר אשדוד, נהג ההסעה של בית הספר איים על התלמידים עם עלייתם לאוטובוס בשוקר חשמלי. אמא של שניים מילדי האוטובוס מספרת: "הנהג אמר לילדים מי שיעז לדבר או לצעוק יקבל זרם בראש"

קרא עוד »
כצנלסון התחיל לעבוד: לומד ומבקר במינהל התפעול על בסיס יומי, ואירח הולנדית בעלת שם עולמי

כצנלסון התחיל לעבוד: לומד ומבקר במינהל התפעול על בסיס יומי, ואירח הולנדית בעלת שם עולמי

סגן ראש העיר שמעון כצנלסון, שממונה על מינהל התפעול בעיריית אשדוד, החל לעבוד סביב השעון ולומד את הפעילות במינהל הגדול והמשמעותי בעירייה. במקביל, כצנלסון אירח השבוע בלשכתו את ד"ר רות ואן דר לי, מומחית הולנדית בעלת שם עולמי לבעלי חיים, שהגיעה לראות מקרוב את העשייה בכלביה העירונית

קרא עוד »
משה סידי הידוע גם כחכם סידי

יאללה בלגאן

ההודעה על הקדמת הבחירות לאפריל לא הפתיעה אף אחד. עכשיו צריך לראות רק מה יהיה מרגע זה, הרי ברור שטובת המדינה לא תעמוד לעיניי אף נבחר ציבור. זה רק הישבן שיישב על כסא עור הצבי שיעניין

קרא עוד »
אישה מחובקת עם ילד

חלוציותסמותקית באשדוד

לכאורה, מצב מרנין ומפתיע לכל מי שנחשף לחידוש זה, ומנגד היכן זה משאיר אותו? הרי בלהיות ראשון, חלוצי ונחשוני, יש לכך משמעויות ומחירים לשני צדדים:

קרא עוד »
מה רבו מעשיך!

מה רבו מעשיך!

אל תדאגו מכל מה שרופאים אומרים לכם, הם סך הכל בני אדם. גם אני חשבתי עד היום שאני מאושר, אולם רק כשנולדה השבוע בתי הבכורה, הבנתי מה הוא אושר אמיתי

קרא עוד »