אוקטובר 2018

פצוע בינוני באירוע דקירות באשדוד

פצוע בינוני באירוע דקירות באשדוד

כוחות ההצלה הוזעקו לאירוע דקירות בעיר, לאחר בדיקה קצרה פונה מהמקום צעיר כבן 30 שהוא פצוע באורח בינוני, הפצוע סירב להודות שנדקר, וסירב לומר ע"י מי, אך הפצעים בגופו לא משאירים צל של ספק

קרא עוד »
ברגע האחרון: אגודת ישראל הודיעה על תמיכה ביחיאל לסרי

ברגע האחרון: אגודת ישראל הודיעה על תמיכה ביחיאל לסרי

שעות אחדות לפני פתיחת הקלפיות באשדוד, ואחת השאלות היותר קשות שהיו לגבי תמיכת מפלגת אגודת ישראל לראשות העיר סוף סוף נפתרה, במפלגה יצאו לפני מס' שעות בהצהרה חד משמעית אל תמיכה בראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי

קרא עוד »
המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לבחירות

המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לבחירות

במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת יתפרסו כ-3,000 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים לצד מאות מאבטחים אזרחיים, ביותר מ-1,500 קלפיות הפרוסות בכמעט 600 מקומות בכל המרחב הדרומי. שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יפרסו ברחבי הדרום בכדי לדאוג להסדרת התנועה בכבישים.

קרא עוד »

הודעה שקרית על כך שההקלטות של הלן גלבר ערוכות מופצת ברשת

שקר גס מופץ בשעה האחרונה ע"י המטה של הלן גלבר, לפיו ההקלטות החריפות שסיבכו אותה ערוכות, ובית המשפט הורה להודיע זאת, מבדיקה שערכנו, הדבר אינו נכון לחלוטין, והגורמים המעורבים מסרו "במטה גלבר ככל הנראה לחוצים מההפסד הצורם שיתקבל מחר בקלפיות, לאחר השקרים שהופצו על ידה"

קרא עוד »

"בוחרים בחיים", פרויקט חדש בביה"ח אסותא

ד״ר איתי זוארץ, מנהל יחידת הטראומה ודליה בידר, מתאמת הטראומה בבית החולים, את פרויקט ״בוחרים בחיים״, שבו תלמידי כיתות י״א ו-י״ב מבקרים באסותא אשדוד במטרה לעודד מודעות להתנהלות נכונה בדרכים.

קרא עוד »

איך פותחים סתימות?

בין אם הבעיה בצנרת או בכיור שנסתם או בעיות רטיבות שגורמות לעובש הבעיה כנראה היא סתימה. שנייה לפני שאתם קוראים לאיש מקצוע אינסטלטור אולי כדאי לנסות חלק מהעצות שיפורטו במאמר זה .

קרא עוד »
מקווה הטהרה ברובע ט' עבר מתיחת פנים משמעותית

מקווה הטהרה ברובע ט' עבר מתיחת פנים משמעותית

המקווה החדש זכה לשם "מעיינות רבקה", לעילוי נשמת רבקה ג'יזל מיימון ז"ל. המקווה עבר בחודשים האחרונים שיפוץ משמעותי ונפתח לציבור הרחב. יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, זכה לשבחים בטקס המרגש מראש העיר ד"ר לסרי ובני המשפחה התורמים

קרא עוד »

אפריים מיכאלי: "המתמודדים נגד לסרי מדברים על שנאה. עם שנאה לא מתקדמים"

אל"מ (במיל) אפרים מיכאלי הוא ללא ספק אחת הדמויות הכי מרתקות ומעניינות במערכת הבחירות הנוכחית. מיכאלי החליט בצעד דרמטי להסיר מועמדות לראשות העיר, והחליט לחבור לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הוא בטוח שסיעתו "יש אלטרנטיבה" תהיה הפתעת הבחירות: "אני מעריך שנקבל 2-3 מנדטים"

קרא עוד »

"ד״ר יחיאל לסרי הוא האדם הראוי ביותר לנוכח פועלו וחזונו"

יומיים לפני הבחירות, הודיע יו"ר הסתדרות עובדי ענף הבניין והתעשיות הנלוות בישראל, יצחק מויאל, כי הוא תמוך בראש העיר לסרי וקורא להצביע בעדו. "רואים שטובת העיר אשדוד עומדת לנגד עיניו בכל תחום ובכל היבט, כפי שניתן לראות בפרויקטים המדהימים שנעשו בעיר אשדוד, אומר מויאל.

קרא עוד »

האולטימטום של חמאס: הזרימו לנו 15 מיליון דולר או שנלך להסלמה

הדרישה היא במזומן מדי חודש וזאת על מנת למנוע הסלמה נוספת. בנוסף, מציבים בארגון הטרור תנאי נוסף – להעביר את הכסף עד חמישי הקרוב. הדרישה לתשלום במזומן נועדה לעקוף את מנגנון התיאום והפיקוח הישראלי שהיה נהוג עד כה – כאשר אבו מאזן שילם את המשכורות בשקיפות. שינוי המצב הקיים יאפשר לחמאס להזרים את הכסף ישירות לפעילות הטרור.

קרא עוד »

צאו להצביע!

לא משנה אם אתם תומכים בד"ר לסרי, סניה, לחמני או גלבר – כדי להשפיע על עתיד העיר אתם חייבים לעשות פעולה פשוטה ולבזבז עשר דקות מזמנכם היקר

קרא עוד »
כך הפך הסקייט-פארק באשדוד לבית חם לעשרות ילדים אשדודים

כך הפך הסקייט-פארק באשדוד לבית חם לעשרות ילדים אשדודים

אהוד דנן, מחליק בסקייטבורד קרוב ל-20 שנה, הוא מנהל ומדריך בבית הספר לסקייטבורד ("גלגשת"), ויש לו הרבה מה לומר לכם על הענף שלחלקכם נחשב מהרחוב. דנן עונה על כל השאלות בנושא הסקייט-פארק שנבנה לפני שנה וקצת, הילדים שמגיעים מופנמים ויוצאים עם ביטחון, התפתחות הענף וזמן פציעות. ובימים שבהם הסלוגן הבולט הוא "שימו קסדה על מה שכולם חושבים", את תלמידיו הוא מלמד לשים, אבל את עצמו קצת פחות…

קרא עוד »

הקופריות…

האחיות אמילי וטלי קופר פרצו לתודעה עם התוכנית "גוט טאלנט ישראל" כצמד שהגיע לגמר. כיום הן ממשיכות לעבוד ביחד, אך מרבות להתמקד כל אחת בפרויקטים משלה. בגיל צעיר, השתיים מפלסות את הדרך הלא פשוטה אל התהילה ומספרות על המחיר. האחיות קופר בראיון מיוחד על הריאליטי הראשון בארץ, על הזכייה של טלי ב"דה בוקס", הכניסה של אמילי לריאליטי החדש "דה פור"

קרא עוד »