ספטמבר 2018

"האמא הקטנה" בת ה-8 הגשימה את חלומה

אפרת אספהדויט, עלתה עם אביה ואחיה לפני 28 שנים מאתיופיה, יתומה מאם. אפרת ש"הפכה" לאמא ובישלה למשפחתה ואח"כ לעולים חדשים, חלמה לפתוח מקום ולהמשיך לבשל, כשם שאמה הייתה עושה עבור כולם בכפר באתיופיה . כיום, לאחר שבחרה באשדוד כשחזרה מסידני אוסטרליה, היא בעלת מסעדת "אדיס עלם", מסעדה אתיופית בעיר, על שם אמה ואומרת: "מי שחולם יכול להגשים"

קרא עוד »
היום השני של פסטיבל היין - צפו בשידור של רדיו אשדוד אונליין

היום השני של פסטיבל היין – צפו בשידור של רדיו אשדוד אונליין

אלפי אנשים הגיעו אמש ליומו השני והאחרון של פסטיבל היין, ולצד טעימת יינות מהיקבים הכי מובחרים בארץ, נהנו המבקרים מהופעתו של יואב יצחק שהתארח באולפן הנייד של רדיו אשדוד אונליין, בנוסף התארח לראיון מיוחד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי יחד עם רעייתו ומממלא מקומו עו"ד גבי כנפו

קרא עוד »
היום הראשון של פסטיבל היין והגורמה 2018

היום הראשון של פסטיבל היין והגורמה 2018

אמש התקיים יומו הראשון של פסטיבל היין והגורמה בפארק אשדוד ים, רבים מתושבי העיר ומחוצה לה פקדו את המקום ונהנו מהופעות חיות, יין משובח ואווירה נהדרת – היום יתקיים יומו השני והאחרון של הפטיבל יחד עם הופעה של יואב יצחק – מוזמנים להגיע

קרא עוד »
הקלדה

הגנת סייבר – לא מה שחשבתם

יוסי שביט CISM , מנחה מגזרי על הגנת המידע והסייבר בתעשייה מהמשרד להגנת הסביבה, מדווח על ההערכות הישראלית : "במסגרת ההיערכות הלאומית לתקיפות סייבר, ועל

קרא עוד »
הסעות

כך תזמינו הסעות לחתונה במחירים זולים

חתונות מהוות את האירועים השמחים ביותר בחיינו, וישראל היא בהחלט מדינה בה נערכות שמחות רבות מהסוג הזה. כאשר אתם מתכננים את החתונה שלכם, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים, כשאחד מהם הוא הסעות עבור האורחים. למרבה השמחה, כיום אתם יכולים לבחור בין חברות הסעות לאירועים שיוכלו לאסוף את האורחים שלכם מרחבי הארץ ולהביא אותם היישר לחתונה שלכם.

קרא עוד »
פרגולה

מה צריך לדעת לפני שמזמינים פרגולה?

"רפורמת הפרגולות" הקלה על כולנו להרכיב פרגולות בבתים פרטיים וגם בתי עסק, וכיום ניתן ליהנות ממגוון פרגולות נפלאות שמשמשות פתרון הצללה מעולה. אם אתם רוצים להתקין פרגולה מעץ, או פרגולה מאלומיניום, במבנה מסוים, אלו הדברים שאתם צריכים לדעת כדי שהעבודה תתבצע בדיוק לפי שביעות רצונכם.

קרא עוד »
פוליש

הכירו את סוגי הפוליש המתאימים לרצפה שלכם

הרצפה בביתנו עוברת לא מעט מהלומות, עם רהיטים שזזים עליה, אנשים שהולכים עליה, ולכלוך המצטבר עליה לאורך זמן. כאשר הרצפה מתלכלכת או נשחקת, ניקוי פשוט ורגיל כבר לא מתאים, ויש לבצע פוליש מקצועי כדי להחזיר לה את הברק והמראה הנקי שאבדו לה עם הזמן. כאן תוכלו לגלות על סוגי פוליש הקיימים לרשותכם וגם כיצד תוכלו לבחור את הפוליש המתאים ביותר עבור הרצפה שאתם רוצים להבריק.

קרא עוד »
חשמלאים באשדוד

חשמלאי באשדוד לפתרון כל תקלה

תקלות חשמל הן תקלות שכולנו חווים מדי פעם, וכדי לתקן אותן יש צורך לקרוא לחשמלאי מוסמך. עבודות חשמל מכל סוג צריכות להתבצע על ידי מקצוענים בלבד שעובדים באזור מגוריכם, כמו חשמלאים באשדוד.

קרא עוד »
הכינו את הגג לקראת החורף עם איטום מקצועי

הכינו את הגג לקראת החורף עם איטום מקצועי

למרות שעונת החורף בישראל אינה ארוכה כמו באזורים אחרים בעולם, היא יכולה להיות סוערת למדי עם ממטרים רבים שיכולים להרוס גגות, או לגרום לנזילות. כדי למנוע את המצבים הללו, חשוב לבצע איטום גגות מקצועי עבור גג מכל סוג שהוא, כולל איטום גג מרוצף. בחורף הזה אסור שתיתפסו לא מוכנים, וחשוב שתבצעו איטום לפני תחילת הגשמים.

קרא עוד »
הובלות קטנות בזול? כך תעשו זאת!

הובלות קטנות בזול? כך תעשו זאת!

הובלות דירה כרוכות בהשכרה של משאיות הובלה גדולות ולעתים גם מנופים, אך לעתים יש לכולנו צורך בהובלה של מספר פריטים בודדים, או הובלה של תכולת חדר. כדי לבצע הובלה מהסוג הזה, אתם לא צריכים לשכור משאית, או לחפש רכב להשאלה בין חבריכם, אלא למצוא חברת הובלות קטנות שתעביר את כל הפריטים שאתם צריכים במחיר משתלם.

קרא עוד »
צבעו וחדשו את הדירה בתקציב מוגבל

צבעו וחדשו את הדירה בתקציב מוגבל

שינוי המראה של הדירה שלכם לא חייב להיות כרוך בשיפוצים גדולים, וניתן להשיג את המטרה גם באמצעות עבודות צבע מקצועיות. עם צביעת דירה ביסודיות, אתם יכולים להפוך אותה לבעל מראה חדש ורענן, וכאן בפורטל טופ שיפוצים תוכלו למצוא את אנשי המקצוע המתאימים ביותר לעבודה.

קרא עוד »