אוגוסט 2018

עישון סיגריה

ממוצ"ש: חיים קשים יותר למעשנים

הצו החדש של משרד הבריאות ייכנס לתוקף ובכך יורחבו האיסורים על עישון במקומות ציבוריים. התקנות החדשות יאסרו להדליק סיגריה באירועים והופעות חיות תחת כיפת השמיים, במתחמי כושר ובריאות ובאזורי כניסה לגני ילדים. יו"ר ועדת הבריאות: "איסורים ריאליים"

קרא עוד »
שרדתם את החופש הגדול עם הילדים? מגיע לכם פיצוי!

שרדתם את החופש הגדול עם הילדים? מגיע לכם פיצוי!

החופש הגדול הוא תקופה לא פשוטה עבור מרבית ההורים. לא רק שצריך להוציא הון על קיטנות ותעסוקה לקטנים אלא שמגיעים לסופו של החופש עם "הלשון בחוץ". אז אחרי שנעזרנו כל העת בסבים והסבתות, נצלנו עד תום את ימי החופש ושלמנו משכורת ממוצעת במשק לבייביסיטר התורנית – פיצוי קטן יכול היה להיות נחמד

קרא עוד »

מילבסקי: "כבר שכחנו את המשחק מול בני יהודה"

אמר את הדברים לפני המשחק מול מכבי חיפה בשבת (18.45, "סמי עופר"). יובל יעקובוביץ': " מכבי חיפה זה מועדון לחוץ זה ידוע ואני לא חושב שהפסד כזה או אחר ישנה משהו. אם נעמוד טוב והם לא ישחקו טוב בהתחלה זה יעבוד לטובתנו". חן עזריאל הפצוע כנראה ייעדר.

קרא עוד »
מגן דוד

פצוע במצב קשה בקטטה אלימה

הארוע התרחש ברחוב יצחק שדה באשדוד, בלילה שבין חמישי לשישי. גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלה בפלג גופו העליון, הובהל לבית החולים שיבא תל השומר, מורדם ומונשם.

קרא עוד »
ירידה במחירי הדלק

מחיר הדלק יעלה בחודש הקרוב

מחיר הדלק יעלה ביום שבת ב-2 אגורות ל-6.59 שקלים לליטר. מדובר במחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת בשירות עצמי. התוספת למחיר בשירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר.

קרא עוד »
המשטרה מזהירה את ההורים והנהגים לפני פתיחת שנת הלימודים

המשטרה מזהירה את ההורים והנהגים לפני פתיחת שנת הלימודים

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לפתיחת שנת הלימודים תשע"ח. בימים אלה התלמידים חוזרים ללימודים ולמוסדות החינוך, מה שמאפיין תנועה ערה וכמות גדולה של רכבים והולכי רגל בכבישים ובמקומות הסמוכים לבתי הספר, המשטרה תיתן דגש ביום החזרה ללימודים לנושא הבטיחות בכביש ובחגורות הביטיחות לילדים

קרא עוד »
עליה במספר חולי החצבת בישראל

עליה במספר חולי החצבת בישראל

לקראת פתיחת שנת הלימודים, משרד הבריאות פרסם נתונים חדשים שמעידים על זינוק חד בהידבקות בחצבת בישראל. משרד הבריאות קורא לציבור להמשיך ולהתחסן כנגד חצבת – ומסביר שמרבית התחלואה נובעת מאי התחסנות בציבור. הודעת המשרד מתפרסמת בצל החלטת מוסדות רבים לגיל הרך לא לקבל ילדים שלא חוסנו.

קרא עוד »

בגלל העומס בדואר – חבילות יוחזרו רק לאחר 21 יום

תקופת החזרה לבית הספר וחגי ישראל שיחולו בתחילת חודש ספטמבר השנה, האיצו בציבור להקדים ולהזמין חבילות מחו"ל. על פי תחזיות דואר ישראל לחודש אוגוסט, יחול גידול של מעל ל- 10% במספר החבילות – עקב כך הוחלט שלא להחזיר חזרה לחו"ל חבילות שלא יידרשו לאחר 14 יום, אלא רק לאחר 21 יום

קרא עוד »
בית הדין המוניציפאלי הורה לכצנלסון להסיר את האותיות מהפרסומים

בית הדין המוניציפאלי הורה לכצנלסון להסיר את האותיות מהפרסומים

סניה כצנלסון, שמכיר היטב את חוקי הבחירות, החליט להתחכם ולפרסם בניגוד לחוק הבחירות, את אותיות המפלגה שלו. רק לאחר שבית הדין המוניציפאלי הורה לו לעצור את עבירת הבחירות החמורה, הוא החליף את שלטי הבחירות שלו

קרא עוד »
הקיץ של הנוער

הקיץ של הנוער

אלפים השתתפו בפסטיבל הנוער של אשדוד, שהסתיים ביומיים של מסיבות קיץ המוניות. החגיגות כללו את מיטב האומנים וההופעות יועדו רק בשביל הנוער בעיר.

קרא עוד »

המסורת נמשכת: רבני הקהילה הגיאורגית באשדוד תומכים באופן גורף בד"ר לסרי

כפי שהיה בקדנציה הקודמת, רבני הקהילה הגיאורגית באשדוד פרסמו היום (שלישי) מכתב תמיכה בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. הרבנים כתבו בין השאר: "מביעים בזאת את תמיכתנו בראש העיר, אשר ישמור על ערכי היהדות"

קרא עוד »
מופעי התרבות החדשים באשדוד

מופעי התרבות החדשים באשדוד

הרצאות מרתקות עם אברי גלעד, צבי יחזקאלי ומיכה לימור ושלל מופעי זמר והצגות ילדים במסגרת מיזם הפנאי 'התושב במרכז הקהילתי' והכול במחיר שווה לכל נפש.

קרא עוד »