מרץ 2018

"אם ההתמודדות תהיה בין לסרי לגלבר, סניה מעדיף את לסרי"

אחד האנשים המקורבים למועמד לראשות העיר סניה כצנלסון, אומר בצורה ברורה כי סניה אינו מתכוון לחבור להלן גלבר בכל מקרה, אלא אם היא תסכים להיות מספר 2 שלו. אותו מקורב אמר: "הלן גלבר מנסה לצייר את עצמה כפוליטיקאית ישרת דרך, אבל היא זו שעושה קומבינות עם עסקנים סוג ג' מהקהילה החרדית. היא לא מסוגלת להוביל את אשדוד, ואם הברירה היא לסרי או גלבר, אין בכלל שאלה שלסרי הרבה יותר מתאים בזכות הניסיון והמנהיגות שלו"

קרא עוד »
נערים ג' של מ.ס אשדוד הגיעו לגמר טורניר בינלאומי בפורטוגל

נערים ג' של מ.ס אשדוד הגיעו לגמר טורניר בינלאומי בפורטוגל

נערים ג' וילדים ב' של מ.ס אשדוד השתתפו בטורניר בינלאומי בפורטוגל. הנערים הגיעו עד לגמר ונוצחו שם רק על ידי אתלטיקו מדריד. ילדים ב' הגיעו עד לחצי הגמר שם נוצחו על ידי בנפיקה ליסבון. שתי הקבוצות חגגו את סדר הפסח יחד בפורטוגל.

קרא עוד »
אורתופד מאסותא ניתח צבועה

אורתופד מאסותא ניתח צבועה

ד"ר יריב גולדשטיין, אורתופד ומנהל יחידת הכתף בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, ניתח והציל את חייה של צבועה מהספארי שנדרסה. ד"ר גולדשטיין: "אני אוהב חיות, הילדים שלי אוהבים חיות וזו הרגשה נפלאה".

קרא עוד »
כדורסל אש

ראשון של כדורסל. הגברים סוגרים סיבוב שני הנשים פותחות את הגמר סל

קבוצת הגברים של מכבי אשדוד/באר טוביה תשחק בהרצליה (20.10, "היובל") במשחק שיסיים את הסיבוב השני. גם אם תפסיד היא תסיים רביעית. מכבי בן אשדוד, קבוצת הנשים, האלופה, תפתח בבית את סדרת הגמר סל (18.00, "הקרייה") מול רמלה. לאשדוד יתרון הביתיות.

קרא עוד »

סיפור ההצלחה של אדוה לוגסי: "אני מתרגשת לסייע לאנשים מוגבלים במצב סיעודי"

אדוה לוגסי (33), אם חד הורית לשלוש בנות, חתומה בתקופה האחרונה על שורה של הישגים מקצועיים כיועצת רפואית בכירה במחוז דרום ומרכז. מדובר בצעדים שסייעו לאנשים מוגבלים במצב סיעודי לקבל את המגיע להם, לאחר תהליך ממושך ולא פשוט

קרא עוד »
סידי

מה היה כל כך מלוכלך ביציאת מצרים?

מישהו יכול לעשות לי בבקשה סדר? לא לפסח. סדר, ניקיון הכוונה? מאיפה הגיעה המסורת הלא מובנת של הפיכת הבית למקום שזקוק להברקה כאילו אין מחר? מי היה הראשון או נכון יותר הראשונה, ש"הדביקו" אותנו במחלה הזו? ויש שאלה בסוף שקשורה למטאטא איתו מנקים…

קרא עוד »

השקט חזר לאשדוד!

יש כל כך הרבה נושאים עליהם חשבתי לכתוב בגיליון החגיגי שאתם אוחזים ביד, גיליון ערב ליל הסדר. מדובר באחד הגיליונות הכי חשובים ומעניינים של השנה

קרא עוד »
והבנק הזוכה הוא...

והבנק הזוכה הוא…

אושרי ניזרי וחבריו לדרך במיזם "עסקים קטנים חושבים בגדול", מתכוונים להחליט עם איזה בנק לעבוד בעמותה שהם מקימים, בה יהיו מאוגדים מאות עסקים קטנים בעיר. הבנקים יצטרכו להוריד עמלות וריביות האשראי שהן גובות, לטובת ההצטרפות * בינתיים משרד הכלכלה הכיר במיזם, שרק הולך ומפתיע, ואף עזר במימון של 120 אלף שקלים, ובדרך מתוכנן שיתוף פעולה גם עם עיריית אשדוד. ניזרי: "אנחנו פורצי דרך. זו פעם ראשונה שמאבק מול גופים כאלה מצליח לקבל שיתופי פעולה ממשלתיים"

קרא עוד »
לכבוד הפסח מתנדבים שיפצו בית קשישים סיעודיים שלא שופץ שנים

לכבוד הפסח מתנדבים שיפצו בית קשישים סיעודיים שלא שופץ שנים

מדובר בזוג בשנות ה-70 המאוחרות לחייהם. בין היתר נוקה הבית, שופץ ואפילו הוחלף המטבח בן עשרות השנים. קבוצת המתנדבים של בעלי מלאכה בראשות איציק איטח החליטה כי לא ישאירו את בני הזוג במצב כזה, שגרם לשני הילדים שלהם לא לרצות לחזור אל הבית.

קרא עוד »

משאל בקרב חברי הליכוד באזור הדרום – ניר ברקת משתלב בחמישייה הפותחת ברשימת הליכוד לכנסת הבאה

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, שהודיע כי לא יתמודד לקדנציה שלישית בעיר הבירה, מסומן כאחד המועמדים המובילים לרשת את ראש הממשלה בנימין נתניהו. בסקר באתר הכלכלי המוביל "גלובוס", ברקת זכה לקבל 37 אחוזים כמועמד אפשרי להנהיג את המדינה לאחר נתניהו, כאשר 34 אחוזים נוספים רואים בו כמועמד לשר בכיר, גם באזור הדרום מצבו הפוליטי של ברקת מעודד מאוד, והוא זוכה לתמיכה פוליטית משמעותית מצד ראשי סניפים וחברי מרכז בכירים

קרא עוד »

ליל הסדר עלול לפרק משפחות…

משפטנים רבים טוענים כי בליל הסדר עלולות להתפרץ סביב השולחן מריבות קשות, שמותירות נזק של שנים. כל זאת בגלל הערה קטנה לא במקום, או בגלל איבה ישנה שמתפרצת לפתע ומחריבה את מרקם היחסים העדין ששמר על המשפחה עד היום מאוחדת. כמה דוגמאות למריבות שכאלה שהתרחשו באזור אשדוד

קרא עוד »
מכבי בן אשדוד תשחק בגמר סל מול רמלה ותהנה מיתרון הביתיות

מכבי בן אשדוד תשחק בגמר סל מול רמלה ותהנה מיתרון הביתיות

אליצור נווה דוד רמלה עלתה לגמר הפלייאוף לאחר נצחון 89:101 על מכבי רמת חן/בליך במשחק 4 בסדרת חצי גמר הפלייאוף בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל, שהסתיימה ב-1:3. סדרת הגמר סל בין מכבי בן/בנות אשדוד לאליצור נווה דוד רמלה תחל ביום ראשון 1.4.2018 בשיטת הטוב מ-5 משחקים ובסיומה תקבע האלופה.

קרא עוד »

"בזכות מאור מאיר יהיה ל-150 משפחות אוכל בליל הסדר"

שמעון בן שמעון, שמפעיל את גמ"ח "חסדי מאיר מאור" על שם בנו ז"ל, המשיך במסורת של שבע השנים האחרונות, וחילק סלי מזון מלאים בכל טוב, של "קמחא דפסחא" למשפחות נזקקות בעיר אשדוד. בן שמעון: "זה נותן המון כח לדעת שמשפחות ישבו לסדר כמו כל בית בישראל"

קרא עוד »

לאור ההישגים: ביקוש רב ל"עילית שובו"

ההישגים המרשימים של תלמידי "עילית שובו" הביאו הורים רבים לרשום את ילדיהם לבית הספר בשנת הלימודים הבאה, ולכיתה א' נותרו מקומות בודדים. אפילו שר המדע אופיר אקוניס מכיר בהצלחת בית הספר, ונתן את ברכתו ליום השיא שייערך בחודש הבא, "בית הספר 'עילית שובו' הינו הדבר הכי טוב שקרה לילד שלי", כתבה אחת האימהות

קרא עוד »
טור עזרה

לבער את ה"חמץ" מהזוגיות

בני זוג מכירים, מתאהבים, לומדים להכיר לעומק, ומתחתנים מתוך רצון לחלוק את חייהם באהבה. אז מה קורה שם מתישהו שמתחילים החריקות, המריבות, הויכוחים והעימותים ביניהם? מהו הדבר שגורם לקונפליקטים בזוגיות?

קרא עוד »

"לא יהיו מיטות בפרוזדור"

יו"ר אסותא פרופ׳ שוקי שמר, אמר דברים ברורים בטקס הרמת הכוסית לכבוד חג הפסח בבית החולים אסותא אשדוד: "אנו נמשיך לכבד את האדם ופרטיותו, תוך כדי מתן שירות רפואי מעולה, וללא מיטות בפרוזדור"

קרא עוד »

פארק אתגרים מארח את ילדי עמותת "חיינו"

חברת "תיירות אשדוד" ופארק אתגרים אירחו זאת השנה העשירית ברציפות את עמותת "חיינו", הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם בכל רחבי הארץ. הילדים זכו "לחנוך" את רכבת הנחל החדשה, ליהנות משלל המתקנים והאטרקציות ולשכוח מעט משגרת הטיפולים יחד עם בני משפחותיהם

קרא עוד »
טור של שריקי

חג החרות

אומרים אנו בתפילת ליל החג הפסח: "וַתִּתֶּן לָנוּ ה' אלוקינו בְּאַהֲבָה מוֹעֲדִים לְשִׂמְחָה. חַגִּים וּזְמַנִּים לְשָׂשׂוֹן. אֶת יוֹם חַג הַמַּצּוֹת הַזֶּה. אֶת יוֹם מִקְרָא קֹדֶשׁ הַזֶּה. זְמַן חֵרוּתֵנו. בְּאַהֲבָה מִקְרָא קֹדֶשׁ. זֵכֶר לִיצִיאַת מִצְרָיִם…".

קרא עוד »
חוף מי עמי אשדוד

מתנה לחג: הארכת שעות הפעילות בחופי הרחצה

"החל מ-31.03.18 ועד ל-07.04.18, למשך שבוע מלא, יורחבו שעות פעילות תחנות ההצלה עד השעה 18:00" (במקום עד 16:30), כך הודיע מנהל אגף החופים למנהל אגף אתרי רחצה במשרד הפנים ומציין כי מדובר בהרחבת שעות פעילות החופים בחופשת הפסח, לאור כך שרבים פוקדים את חופי אשדוד.

קרא עוד »
ב-13.4 תערך בביג, תצוגת רכבים מיוחדים לטובת רון יעקב שחולה בסרטן

ב-13.4 תערך בביג, תצוגת רכבים מיוחדים לטובת רון יעקב שחולה בסרטן

רון, זקוק לטיפולים יקרים בעלות של 56 אלף שקלים בחודש, בגלל המחלה.הוא חבר במועדון הרכב "גולדן קאר" ומנהלי מועדוני הרכב בארץ, נרתמו לעזור לו וארגנו תצוגת רכבים נדירה. זה יכלול רכבי אספנות, רכבי שטח ורכיבם נדירים כמו פרארי, קורבט ועוד.

קרא עוד »