ינואר 2018

מתה מדימום פתאומי - והצילה חמישה אנשים

מתה מדימום פתאומי – והצילה חמישה אנשים

רנטה בקרמן, אם לשלושה, בינהן תינוקת בת 10 חודשים, הייתה אמורה לחגוג מחר, חמישי, את יום הולדתה ה-39. במוצאי שבת היא איבדה את ההכרה ובבית החולים אסותא, נקבע כי הדימום המוחי גרם למוות מוחי נשימתי. משפחתה תרמה את איבריה שהצילו 5 ישראלים. הבעל שחר: "אנחנו עוד לא מעכלים, אך היא נפרדה מהעולם במה שהכי אהבה לעשות – נתינה"

קרא עוד »

הוארך מעצרו של רוצח איתי מור – "הקם להורגך השכם להורגו"

החשוד ברצח שכנו איתי מור ז"ל דיבר לראשונה: "הקם להורגך השכם להורגו". מעצרו הוארך ב-7 ימים. אחותו של מור שני מור עזריה: " ניקח כל עורך דין כדי שהצדק ייצא לאור והוא הרוצח יקבל את העונש המכסימלי ינמק בכלא ולא ישתחרר" -צפו

קרא עוד »
פסטיבל תור הזהב ה-6 יוצא לדרך!

פסטיבל תור הזהב ה-6 יוצא לדרך!

פסטיבל תור הזהב, חוגג את שנתו השישית, בארבעה ימים של חגיגה רב תרבותית סוחפת. "תור הזהב" ממשיך גם השנה בקו האמנותי של הפקת מופעי מקור ויצירת שיתופי פעולה חד פעמיים המשקפים את הפתיחות בתרבות היהודית בפרט והישראלית ככלל.

קרא עוד »

101 אלף ש"ח נתרמו למורה האהוב שמואל שוקרון

ביום ראשון השבוע התקיים מופע התרמה ייחודי בשם "פעמי הלב" שכל הכנסותיו, בסכום של 101 אלף ש"ח הועברו למורה האהוב מהעיר אשדוד שמואל שוקרון הזקוק לניתוח השתלת כליה. על הבמה הנחה בחן יורם סוויסה והציג שורה של אמנים מהשורה הראשונה: דקלון, שגיב כהן, ישי לוי, אביבה אבידן, חיים משה והסטנדאפיסט האשדודי שגלגל את כולם מצחוק על הכיסאות

קרא עוד »
עוד סממן חרדי. השחיתו ציור קיר של בחורה חשופה

עוד סממן חרדי. השחיתו ציור קיר של בחורה חשופה

ציור קיר של אמן ציורי הקיר והגרפיטי, דודי שובל, ברובע ו׳ הושחת בגלל שהופיעה בו דמות אישה עם חולצה חשופה. ציור הקיר צויר במסגרת פסטיבל ההיפ הופ בעיר. בחור שהציג עצמו חרדי איים על שובל כי הוא ימחק את הציור אם שובל לא יתקן את הדמות החשופה. שובל:״אני רק בא לעשות טוב לכולם״.

קרא עוד »
אינברום חזר אדגר יצטרף

אינברום חזר אדגר יצטרף

אור אינברום הצטרף רשמית, פול אדגר יושאל מבית״ר ירושלים ואשדוד דחתה הצעה של בני יהודה לשאול את דין דוד. מחר, רביעי. נסגר חלון ההעברות. נראה כי מ.ס לא אמרה את המילה האחרונה.גם שמו של דידיה ברוסו עלה.

קרא עוד »

חלון ההעברות: מ.ס אשדוד מתעניינת בבראון רייכרט, קייטה ופיליפוביץ'

ברביעי מסתיים חלון ההעברות. אשדוד מתעניינת בבראון, רייכרט, קייטה ופיליפוביץ'. קייטה עדיין מתלבט, כך גם בראון, לגבי רייכארט עשויה להיות התפתחות בימים הקרובים ופיליפוביץ' עשוי להגיע לארץ למו"מ.

קרא עוד »
קבוצת צמרת. מכבי אשדוד גברה על הפועל ירושלים 65:74

קבוצת צמרת. מכבי אשדוד גברה על הפועל ירושלים 65:74

הריצה של מכבי אשדוד/באר טוביה נמשכת. הפועל רושלים נראתה בדרך הבטוחה לעצירת המומנטום של אשדוד, אלא שהחבורה של ברד גרינברג הציגה מחצית שנייה גדולה בהגנה, יצאה מפיגור 13 ועלתה למאזן חיובי בליגת ווינר סל לאחר ניצחונה השביעי ברציפות בכל המסגרות, 65:74.

קרא עוד »

חבריו של איתי מור ז"ל מתכוונים לשנות את "חוף הנחל" לחוף "סבביתא"

חבריו של איתי מור ז"ל מתכוונים לשנות את "חוף הנחל" לחוף על שם "סבביתא", הכינוי שלו בפיהם. חבריו מסתמכים על תקדים "חוף גיל", שהוא למעשה "חוף הקשתות", שמכונה גם "חוף גיל", על שמו של גיא שניאור ז"ל הגולש שנהרג בחוף. בשישי ייערך "בחוף סבביתא" תחרות "מעגל גולשים לזכרו.

קרא עוד »
עיר עם 250 אלף תושבים ומכון רישוי אחד!

עיר עם 250 אלף תושבים ומכון רישוי אחד!

מי שצריך להעביר את הרכב שלו טסט, רצוי שיצטייד בהרבה סבלנות ואורך רוח, כי נכון להיום באשדוד יש רק מכון רישוי אחד שכורע תחת העומס. לפני מספר שבועות שני נהגים החליפו מהלומות בכניסה למכון הרישוי בעקבות ויכוח מי הגיע ראשון, ובנס זה נגרם בפגיעות קלות בלבד

קרא עוד »

חברים באחת מקבוצות "מחאת השבת" השוו את הפקחים לנאצים

"מאבק השבת" נראה חוצה קווים. פקחים שנשלחו לחלק דוחות לעסקים הפתוחים בשבת זכו באחת מקבוצות המחאה להשוואה לנאצים. בין היתר כתב אחד מהם: "גם אלה שעזרו לנאצים במחנות ההשמדה רק ביצעו את העבודה שלהם". באותה קבוצה עצמה עשו שיימינג רק לפני שבוע ודרשו לפטר עובדת עירייה שהתבטאה נגד המחאה ואמרה: "עברנו את היטלר את סטאלין נעבור גם אותכם".

קרא עוד »
הגיעה מדימונה ומשוטטת ברחובות אשדוד

הגיעה מדימונה ומשוטטת ברחובות אשדוד

ר', אישה בת 49, אם לשני ילדים בוגרים שגרים בעיר אחרת, הגיעה לגמ"ח של איציק איטח בבקשה לאכול ולמצוא מקום לישון, מסתבר שהגיעה מדימונה לפני מספר חודשים, ומאז היא מסתובבת ברחובות העיר, בלי מקום לאכול ולישון. איטח הכניס אותה לגמ"ח שלו, ונתן לה מקום לינה ואוכל. בבוקר, כשהסתבר לה שהרווחה מטפלת, היא ברחה מהמקום ונעלמה מחשש שהמשטרה תגיע

קרא עוד »
שחקני אשדוד מתחבקים

בשני הנשים פותחות את הפלייאוף הגברים נלחמים על מקום בפלייאוף

ערב הכדורסל של אשדוד חוזר. מכבי בן אשדוד אלופת המדינה תשחק במשחק הראשון בפלייאוף מול רמלה (18.00, הקריה). מיד אחריהן (20.30, הקריה), תארח מכבי אשדוד הלוהטת את הפועל ירושלים, כשהמטרה לשמור על מקום ב-8 הראשונות. לאורי יישאר עוד 5 ימים לפחות בארה"ב להמשך הבדיקות.

קרא עוד »