אוגוסט 2017

מ.ס גברה 0:2 על רעננה אלקה כבש

מ.ס אשדוד גברה במשחק אימון היום, חמישי, על רעננה 0:2. חלוץ הרכש החדש הניגרי גבלאסינג אלקה פתח וכבש. דין דוד הוסיף שער. אלקה צפוי לפתוח במחזור השלישי מול קרית-שמונה בבית ב-9.9.

קרא עוד »
עומסי תנועה כבדים מאוד בעקבות הפגנת נכים באשדוד

עומסי תנועה כבדים מאוד בעקבות הפגנת נכים באשדוד

בעקבות הפגנת נכים בכביש 41 המהווה גישה לכניסה לעיר נחסמו הכניסה והיציאה מהעיר מכיוון צפון, כוחות משטרה גדולים שהוזעקו למקום מנסים למנוע את ההפגנה שנעשתה ללא אישור, נהגים במקום מדווחים על עומסי תנועה כבדים מאוד

קרא עוד »
חשד לרצח והתאבדות בגן יבנה

חשד לרצח והתאבדות בגן יבנה

חשד לרצח והתאבדות – בני זוג (84, 81) נמצאו בגינת ביתם בישוב גן יבנה כשהם ללא רוח חיים וסימני ירי בפלג גופם. כוחות משטרה וזיהוי פלילי במקום החלו בחקירת נסיבות המקרה.

קרא עוד »
אמבולנס

ראשוני: זוג קשישים נמצאו מתים בדירתם בגן יבנה

לפני מספר דקות התקבל דיווח במשטרה ובמד"א על זוג קשישים מגן יבנה שנמצאו על ידי המטפלת שלהם כשעליהם סימני יריות וללא רוח חיים בדירתם, החובשים והפרמדיקים שהגיעו למקום קבעו את מותם במקום. השוטרים בדרכם לזירה, פרטים נוספים בהמשך.

קרא עוד »

"ימי תרבות 2017": שלל מופעים עד 20 שקלים

המיזם "ימי תרבות" מטעם מפעל הפיס ופורום מוסדות תרבות ואמנות חוזר זו השנה החמישית. במהלך שבוע ימים, בין התאריכים 13-7 בספטמבר, יעלו מופעי תיאטרון, מחול, מוזיקה, ספרות, ילדים, קולנוע ותערוכות והכל במחיר של עד 20 שקלים לכרטיס, ויש גם אירועים בחינם, חג תרבות שמח!

קרא עוד »
הוא גאון! פרס גאון הוענק למוטי מלכא

הוא גאון! פרס גאון הוענק למוטי מלכא

פרס גאון ע"ש רנה ונסים גאון לשנת תשע"ח הוענק למוטי מלכא בתחום הנחלת מורשת יהודי צפון אפריקה, בטקס מוכבד ומרגש שהתקיים ביום שלישי האחרון בתיאטרון הקאמרי בתל אביב. בני משפחה, עמיתים לעבודה, אמנים, אנשי הפקה ויחסי ציבור וחברים רבים, הגיעו לתת כבוד למלכא, שהתרגש עד דמעות בערב ההוקרה

קרא עוד »
טור של שריקי

פרשת כי תצא

כתוב בפרשה:" כי תצא למלחמה על אויביך…". מסבירים המפרשים: האויב הגדול והמסוכן ביותר לאדם הוא היצר הרע, מפני שאיתו צריך לנהל מאבק ומלחמה מתמדת ללא היסח הדעת.

קרא עוד »

כתבה פוסט משפיל ותשלם 35 אלף שקלים

בית משפט השלום בבאר שבע קבע שתושבת אשדוד תשלם 35 אלף שקל לבעלת משפחתון בעיר. הסיבה פוסט בפייסבוק שבו השמיצה וכתבה שמדובר באישה חסרת אחריות ומסוכנת. השופטת קבעה שלא הייתה הצדקה לפרסום המשפיל.

קרא עוד »
בשישי קבוצת הכדוריד הפועל אשדוד פותחת עונה בגביע ווינר

בשישי קבוצת הכדוריד הפועל אשדוד פותחת עונה בגביע ווינר

בשישי (16.00, האולם החדש בקרית-אונו), תפתח קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד את העונה באופן רשמי, במשחק במסגרת גביע ווינר. אשדוד תשחק בחוץ מול העולה החדשה מקרית-אונו בה משחק שוערה בעונה שעברה של אשדוד, אורן מאירוביץ'. הפועל אשדוד החזיקה בגביע ווינר לפני שנתיים.

קרא עוד »
אור אינברום ישחק בליגת האלופות

אור אינברום ישחק בליגת האלופות

אור אינברום, הושאל מגנט הבלגית למאריבור הסלובנית בכדי שיקבל דקות משחק. מאריבור תשחק בליגת האלופות מול ליברפול, סביליה וספרטק מוסקבה. הוא הושאל לעונה עם אופציה לעוד אחת.

קרא עוד »

מאבטח רה"מ לשעבר- חסר כל ומחפש בית להתארח בחג

ר', מאשדוד, שבעברו היה מאבטח ראש הממשלה אריאל שרון ז"ל, נותר חסר כל. סיפורו פורסם בעבר ב"מגזין אשדוד". ר' שהוא נכה וערירי מחפש מקום לחגוג בו את ראש השנה. מי שמעוניין לפתוח את ביתו ואת ליבו בפניו יכול ליצור קשר בלינק לדף הפייסבוק המצורף של Liz Barr

קרא עוד »

מנחם הורוביץ קפץ לבקר במסעדת ארמיס

מנחם הורוביץ המוכר מהפינה "שווה בדיקה" בתוכנית "תוכנית חיסכון" בערוץ 2, הפתיע השבוע והגיע לבקר בעיר אשדוד במסגרת הפינה שלו – הוא הגיע למסעדת ארמיס ונהנה מטעימות בירה ומהבריזה של הים.

קרא עוד »
ילדי הקייטנה עם צרכים מיוחדים זכו ליום כיף במתחם הטרמפולינות

ילדי הקייטנה עם צרכים מיוחדים זכו ליום כיף במתחם הטרמפולינות

לפני כשבוע פרסמנו על אירוע שקרה לילדים אוטיסטים בקייטנה, לאחר המקרה והפוסט בפייסבוק פנה נציג הנהלת 2JUMP והזמין את ילדי הקייטנה לאירוע מיוחד בשבילם ולפתוח את המתחם לילדים עם אוטיזם ליום כיף נוסף במהלך החופש הגדול

קרא עוד »
משטרת ישראל נערכת לשנת הלימודים הקרובה

משטרת ישראל נערכת לשנת הלימודים הקרובה

משטרת ישראל נערכת לקראת פתיחת שנת הלימודים. מאות שוטרים, לוחמים ומתנדבים יתפרסו בקרבת מוסדות החינוך ובצירי ההגעה על מנת להעניק תחושת ביטחון לציבור בדגש לילדים זו להם הפעם הראשונה בה יצעדו אל גני הילדים ובית הספר.

קרא עוד »
ליגת ווינר

שמו של חסן אבו זייד עלה באשדוד

האם מ.ס אשדוד בדרך לצרף שחקן נוסף? שמו של חסן אבו זייד עלה בקבוצה. השחקן ששיחק בעונה שעברה בבני יהודה והפועל ת"א, משחק כיום באחי נצרת מהלאומית. שם נוסף הוא דניאל מישקיץ', שחקנה של אולימפיה לובליאנה

קרא עוד »
מדאיג: 26 בתי ספר באשדוד אינם מוגנים מפני רעידת אדמה

מדאיג: 26 בתי ספר באשדוד אינם מוגנים מפני רעידת אדמה

בדיקה של אתר TamaFix שבדק את מוסדות החינוך ברחבי הארץ לקראת שנת הלימודים הקרובה, ומהנתונים עולה כי רבים מבתי הספר פועלים בתוך מבנים הנמצאים בסכנת קריסה בעת רעידת אדמה בראש הרשימה ניצבת רמת גן – באשדוד כ-26 מבנים כאלה

קרא עוד »
פקק בצומת ביג אשדוד

סכנה: לידיעת הנהגים – כתם שמן גדול ביציאה מהעיר

לידיעת הנהגים היוצאים מאשדוד דרום, שימו לב ביציאה הדרומית מהעיר לאחר הירידה מהגשר לכיוון תל אביב, לפני צומת גן יבנה ישנו כתם שמן גדול על הכביש שגורם לסכנת החלקה, צוות אחראי מטעם עיריית אשדוד צפוי להגיע בעוד זמן קצר למקום, אך נכון לעכשיו ישנו עומס תנועה במקום בעקבות החשש של הנהגים מכתם השמן

קרא עוד »
המאמן הקודם ראובן עטר.

עטר לשחקנים: "יש לנו קבוצה חזקה שעוד תביא נקודות"

ראובן עטר מאמנה של מ.ס אשדוד, ערך אסיפת קבוצה לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים. עטר מצד אחד ביקר את ספיגת השערים מכדורים נייחים ומצד שני עודד כשאמר כי היה מרוצה מהפתיחה וכי יש פה קבוצה טובה שעוד תביא הרבה נקודות בהמשך העונה. אחד השחקנים: צריך להרים את הראש". בלם ניגרי החל להבחן.

קרא עוד »

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אומר לא לאמוניה

לאחר סגירת מיכלי האמוניה בחיפה, ישנה הצעה מדאיגה כי חומר האמוניה המסוכן יגיע בחלקו דרך נמל אשדוד, יאוכסן במיכלים קטנים (איזוטנקים), ומשם יעבור במשאיות למפעל חיפה כימיקלים בדרום. ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, מתכוון להוביל מאבק ציבורי נגד ההחלטה המתגבשת, ד"ר לסרי: "לא נרפה עד אשר תתקבל עמדתנו הנחרצת שלא להעביר אמוניה באיזוטנקים לחיפה כימיקלים בדרום, דרך הנמל"

קרא עוד »
עודד קטש מגיע לגלות שחקניות מוכשרות באשדוד

עודד קטש מגיע לגלות שחקניות מוכשרות באשדוד

עודד קטש מגדולי שחקני הכדורסל בישראל וכיום מאמן נבחרת העתודה, מגיע ביום רביעי הבא (18.00, "הקרייה") לאשדוד לגלות כשרונות בקרב שחקניות המשחקות בליגות קט סל ילדות ונערות ולבחור מהן למרכז לפיתוח שחקניות כדורסל, אשר יפתח באשדוד, במסגרת פרויקט "שחקן אמיתי". מי שהביאה אותו לאשדוד היא יו"ר מכבי בן אשדוד טאלי קריאף בשיתוף עם רשות הספורט, שתעניק 12 מלגות לתוכנית פיתוח השחקנים המקצועית בארץ של "שחקן אמיתי".

קרא עוד »

יום בריאות במרפאת 'כללית' י"א באשדוד

אנשי צוות מרפאת 'כללית רפואה משלימה' באשדוד קיימו יום בריאות בשיתוף עם אנשי צוות מרפאת 'כללית' י"א בעיר, מדובר בשיתוף פעולה שנועד, בין היתר, לקדם למידה והטמעת רפואה אינטגרטיבית לטובת בריאות המטופלים

קרא עוד »
ראובן עטר

"אמרנו לשופט שהוא טעה והוא לא רצה להקשיב"

במ.ס אשדוד עסקו בשופט רועי ריינשרייבר, שטעה כשהרחיק בניגוד לחוקה, את הבלם ניר ברדע במשחק מול בית"ר ירושלים. שחקן בקבוצה: "אמרנו לו אבל הוא לא הקשיב". בקבוצה מאמינים שעד המחזור השלישי לאחר פגרת הנבחרת, עם חזרת ג'ראפי והתשלבות הזרים גאנב ואלקה, התוצאות יגיעו.

קרא עוד »

כבוד: רינת דדון מאשדוד מתמודדת בתחרות מיס פרוגרס

בנה של המאפרת האשדודית רינת דדון, נולד כפג בשבוע ה-26, מאז עברו שנתיים, וכעת רינת רוצה להעלות את המודעות לקשיים שחווים הורים לפגים. הדרך שלה היא השתתפות בתחרות היופי הבינלאומית "מיס פרוגרס", המשלבת יופי עם ערכים וקידום אג'נדות של המשתתפות, רינת מתמודדת עם עוד 50 נשים, ביניהן שתי אשדודיות, שואפת להגיע לגמר, לזכות בו ולייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית באיטליה

קרא עוד »