אפריל 2017

ראש העיר, בטקס יום הזיכרון: "זיכרם וּמעשי גבורתם חקוקים וחיים בלב העם היהודי כולו"

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, נשא את דברים בטקס יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה במשכן לאומניות הבמה. טקס שלאחריו התקיים ערב שירי נופלים, באמפי פארק אשדוד ים. ראש העיר נשא דברים מרגשים לזכרם של הנופלים, בפני בני משפחותיהם ואמר: "בכל דור וַדור אורבים לנו שונאינו, לְהשמידנו. בַּרדיפות, בַּפּרעות, וּבַגלות. ברוך השם הם לא הצליחו, ובע"ה גם לא יצליחו בעתיד. הם לא הצליחו – אבל גבו מאיתנו מחיר, מחיר כבד. מחיר כבד שאתן – משפחות יקרות – שילמתן, שילמתן עבור כולנו, עבור כל עם ישראל"

קרא עוד »

סיפור חייו ומותו של קצין המנהרות הראשון בצה"ל סרן אביב חקאני

סרן אביב חקאני ז"ל היה קצין המנהרות הראשון בצה"ל. הוא היה בחור חכם ויצירתי שחשב תמיד מחוץ לקופסא והתקדם במהרה. לפני 13 שנה הוא נפל במבצע מנהרות ברפיח, ומאז אמו ובני משפחתו דואגים להנציח אותו בכל דרך אפשרית. האם עדנה, אשת חינוך מוערכת: "אני מקווה שהוא גאה במה שהוא השאיר אחריו ובכל מה שאנחנו עושים למענו."

קרא עוד »

יום הזיכרון לחללי צה"ל: זוכרים את 291 הנופלים מאשדוד

מתנדבי סניף אשדוד של ארגון "יד לבנים" עמלו במשך כשנה על ערכות זיכרון אישיות להנצחת כל 291 החיילים והחיילות שנפלו במערכות ישראל ובמילוי תפקידם. בערב יום הזיכרון אמור להיפתח אולם ההנצחה שעבר שיפוץ ושדרוג. אל מפעל ההנצחה חברו השנה תלמידים מכיתות י"א באשדוד, שירחיבו את התיעוד על כל אחד מהחללים. ונזכור את כולם.

קרא עוד »
רן בן שמעון סיכם ל-3 עונות נוספות במ.ס אשדוד

רן בן שמעון סיכם ל-3 עונות נוספות במ.ס אשדוד

יש מאמן למ.ס אשדוד ל-3 העונות הקרובות. רן בן שמעון מאמן הקבוצה ימשיך בתפקידו. כך נקבע היום בפגישה שנערכה במשרדי המועדון, פחות מ-24 שעות לאחר הניצחון על הפועל ת"א שקבע שאשדוד בליגת העל לעוד עונה. בן שמעון: "אני שמח מאד להמשיך לעבוד במועדון המיוחד הזה"

קרא עוד »

כונן מד"א יילד אישה בביתה

בשעות הבוקר התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על יולדת שכורעת ללדת בביתה באשדוד. כונן מד"א החובש הבכיר שניר אלמליח שהיה עם אמבולנס כונן הגיע תוך דקה למקום, זיהה כי היולדת כורעת ללדת והחל לילד אותה. בשעה טובה נולדה בת, לאם ולתינוקת שלום והן פונו לבית החולים ברזילי באשקלון.

קרא עוד »
איחוד והצלה בשטח האירוע

אוטובוס פגע ברוכב אופניים חשמליים ופצע אותו – כוחות ההצלה במקום

תאונה קשה התרחשה לפני זמן קצר ברחוב רוגוזין שברובע ד', רוכב אופניים נפצע בינוני עד קשה לאחר שאוטובוס פגע בו, כוחות ההצלה שנמצאים במקום מעניקים טיפול רפואי ראשוני לפצוע שיפונה בהמשך לבית החולים

קרא עוד »
חברת 'מקורות' אשדוד מציגה: הקריסה הכלכלית הגדולה בתולדות המדינה

חברת 'מקורות' אשדוד מציגה: הקריסה הכלכלית הגדולה בתולדות המדינה

אתר TheMarker חושף: עשר שנים לאחר שיצאה לדרך התוכנית של חברת המים הלאומית מקורות להיכנס לעולם ההתפלה, פרויקט הדגל של החברה הממשלתית הממוקם באשדוד מוכרז ככישלון צורב, עם חובות הולכים ומצטברים של 1.6 מיליארד שקל.

קרא עוד »

מרגש: האחות הקטנה יעל על קבר אחיה בן וענונו ז"ל – אמו כותבת לו עליה

לקראת יום הזיכרון שיחל היום בערב, עלתה משפחת וענונו לקברו של בנם – בן וענונו ז:ל שנהרג בצוק איתן ויחד איתם גם האחות החדשה יעל. "שנה שלישית עברה לה ואחותך הקטנה בת שנה. בדיוק לפני שנה בתאריך עברי זה ב׳ באייר נולדה לך אחות קטנה ערב יום הזיכרון" כתבה האם בפייסבוק

קרא עוד »
ניידות מגן דוד חונות

פארמדיקים של מד"א הצילו את חייה של בת 30

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד לכיש של מגן דוד אדום על אישה בת 30 הנמצאת במצב של חוסר הכרה באשדוד, כונן מד"א-הצלה דרום אלי אדרי יחד עם צוותים נוספים של מד"א הגיעו במהירות למקום ולאחר שראו את מצבה החלו לבצע בה פעולות החייאה ממושכות, בהמשך פונתה כשהיא במצב יציב לבית החולים להמשך טיפול.

קרא עוד »
טום בן זקן

3-4 שחקנים באשדוד גמרו את העונה וינוחו בגלל פציעות

הניצחון על הפועל ת"א, 0:2, שהשאיר את אשדוד לעונה נוספת בליגה העל, עשוי לאפשר ללא פחות מ-3 עד 4 שחקנים לנוח ולמעשה לגמור את העונה. המדובר, בעבד אל חמיד, קינדה ואולי גם בן זקן ומונד. המאמן בן שמעון בדרך לעונה נוספת בקבוצה. בן זקן העביר את הסרט לאלחמיד כהערכה ששיחק פצוע.

קרא עוד »

מ.ס עם 0:2 על הפועל ת"א, הבטיחה עונה נוספת בליגה הבכירה

זהו. עכשיו זה מעשי ורשמי. מ.ס אשדוד הבטיחה שני מחזורים לסיום, עוד עונה בליגת העל. עם 0:2 על הפועל ת"א (מונד ואינברום), קבע עובדה, במשחק שבו נזקקו שני שחקני אשדוד לטיפול והוחלפו. עכשיו תתכונן הקבוצה לעונה הבאה בשקט.

קרא עוד »

זהירות: לא לקנות כרטיסים למשחק מול הפועל ת"א מספסרים אולי הם גנובים

שימו לב איזה כרטיסים אתם קונים וממי במשחק של מ.ס מול הפועל ת"א.. במיוחד אם אתם יושבים בשער שתיים של אוהדי אשדוד, אבל לא רק. 2 חבילות כרטיסים נגנבו היום שמיועדים למכירה למשחק (17.45, הי"א). הכרטיסים לא יכובדו. חשוב שתקנו כרטיס רק בקופה ומגורם רשמי.

קרא עוד »
משה סידי הידוע גם כחכם סידי

בהצלחה בשביתה, לכו איתה עד הסוף, עד המוות…

כותב שורות אלה "תומך" בשביתת האסירים הביטחוניים. הפעם ותמיד…יש רק בקשה אחת, אל תפסיקו אותה לעולם, לכו איתה עד המוות. צריך לחזק את ידי השר לביטחון פנים גלעד ארדן שלא יעניק שום הטבה לשובתים. אנשים שרצחו או שלחו לרצוח חפים משפע זכאים רק לתנאי אחד, בור באדמה.

קרא עוד »

צבי צילקר הצטרף ל"מנזר השתקנים", הלן גלבר מברברת בלי הפסקה

משהו מוזר מאוד מתרחש בימים האחרונים במערכת הפוליטית המקומית. אפילו מוזר מאוד. ראש עיריית אשדוד לשעבר צבי צילקר, החליט לשמור על "זכות השתיקה", בפרשת השוחד הגדולה שהולידה בסופו של תהליך כתבי אישום נגד נבחרי ציבור בכירים וקבלנים מוכרים. הפרשה החמורה הזו התרחשה מתחת לאפו של צילקר, בזמן שהוא כיהן כראש העיר, וחשוב מאוד להבהיר כי אין לה שום קשר להנהגת העיר הנוכחית. זה קרה במשמרת שלו, בין השנים 2003-2008, ועם עובדות אי אפשר להתווכח.

קרא עוד »
בן שמעון יוצא לאימון

בן שמעון: "מי שיודע לקרוא טבלה מבין כמה המשחק חשוב לנו"

בשבת (17.45, הי"א), תגיע הפועל ת"א. לאשדוד. למי ששכח הפועל ת"א הורידה את אשדוד בעונת הירידה , בניצחון 0:1 במחזור האחרון. ניצחון של אשדוד והפועל ת"א כנראה תרד. אשדוד חייבת לנצח. בן שמעון על פי הכותרת מודע מאוד לחשיבות המשחק. אלחמיד צפוי לשחק, מונד בסימן שאלה.

קרא עוד »
יובל דיין בשיר חדש ונוגע ליום הזיכרון

יובל דיין בשיר חדש ונוגע ליום הזיכרון

יואב הרשושנים ז"ל נהרג בתקרית בלבנון  בשנת 1994, שנת הלידה של יובל דיין. לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל כתבה והלחינה דיין שיר לזכרו בשם "דרך העיניים שלך" אותו היא מבצעת במסגרת הפרויקט "יצירת חיי" של ידיעות אחרונות ו-YNET.

קרא עוד »

מבצע גדול של משטרת אשדוד כנגד שב"חים

משטרת ישראל, באמצעות יחידותיה, ממשיכה בפעילות להגברת תחושת ביטחונו של האזרח תוך איתור שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים ומלינים של אלו – בפעילות שנערכה בימים האחרונים בעיר אשדוד על ידי יחידת השיטור העירוני, נעצרו שלושה שוהים בלתי חוקיים לאחר שנבדקו עשרות מקומות העסקה, אתרי בניה, מקומות הסעה ואיסוף ועוד.

קרא עוד »

רצים 6 ק"מ לזכר 6 מיליון הנספים בשואה

איציק שעבן, מאמן קבוצת ריצה מאשדוד, הצטרף זו השנה השנייה למיזם "רצים לזכר הנספים", ואיחד כ-150 רצים מאשדוד והסביבה לריצת מיני מרוץ של שישה קילומטרים, קילומטר לכל מיליון. "אני שואף שמרוץ הזיכרון יהפוך למסורת שנתית", הוא אומר, "ההשתתפות אינה מחייבת כושר. אפשר לרוץ, אפשר ללכת ואפשר לשלב. זה בעיקר להרגשה הפנימית, לקחת חלק בהנצחה".

קרא עוד »
טור עזרה

תוצרת "כחול-לבן"

יום העצמאות מעורר בנו את תחושת השייכות והגאווה בַּאֵרץ הקטנה והסוערת שלנו. במיוחד המעבר החד משני ימי זיכרון גדושים בכאב ושכול, שמזכירים לנו בעצם למה

קרא עוד »
יצחק מויאל בהסכם תקדימי בהעסקתם של המנופאים

יצחק מויאל בהסכם תקדימי בהעסקתם של המנופאים

עוד הישג מרשים ליו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ יצחק מויאל (תושב אשדוד), שהוביל יחד עם גורמים בכירים נוספים, חתימה על הסכם שמעגן את שיפור שכרם ותנאי עבודתם של מפעילי עגורן צריח (מנופאים). בין ההסכמות: עלייה דרמטית בשכר ההתחלתי בענף, תוספות שכר מיוחדות ושיפור סביבת העבודה הפיזית והבטיחותית של העובדים. מויאל: "לאחר מסע קשה של למעלה משנה וחצי, הצדק נעשה, העובדים השקופים מקבלים הכרה, והניצול שחוו עד היום ייפסק".

קרא עוד »
ראשוני: אדם נמצא ברכב נעול ללא הכרה - מאמצים להחיותו

כואב: נחשפה סיבת הטרגדיה שארעה בחודש שעבר בנמל אשדוד

לפני חודשיים התרחשה טרגדיה בנמל אשדוד לאחר שעובד החברה נמצא במכוניתו ללא רוח חיים, היום חושף מרדכי גילת בטורו בגליון סוף השבוע של עיתון 'ישראל היום' את סיבת מותו הכואבת והדרך הבלתי נתפסת כיצד זה התרחש

קרא עוד »
מעל 2300 משתתפים במירוץ הלילה הראשון של אשדוד

מעל 2300 משתתפים במירוץ הלילה הראשון של אשדוד

בשעה טובה יצא לדרך מירוץ הלילה הראשון של אשדוד מחוף לחוף. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי נתן את האות לפתיחת המירוץ ויצר למעשה מסורת. האירוע הססגוני הצליח מעל למצופה. יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: "מסורת חדשה וייחודית נולדה לעיר אשדוד״. משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״ זהו ערב חג לאשדוד".

קרא עוד »
תמונה מההפסד נגד נהריה

אשדוד נוצחה 75:68 בנהריה והתרחקה מהפלייאוף

אחרי 3 ניצחונות רצופים, נוצחה מכבי אשדוד/באר טוביה, בנהריה, 75:68, לאחר 3 רבעים מצוינים. אשדוד כבר לא תהיה כנראה בפלייאוף העליון, כשנותרו 4 מחזורים לסיום העונה. יום ד' תגיע ראשל"צ לאשדוד, למשחק לפרוטוקול. סיימון הצטיין כהרגלו. מריו ליטל ייצא להלוויית סבתו. בקבוצה מצפים שיחזור, אם כי לא בטוח עד למשחק מול ראשל"צ.

קרא עוד »
טור של שריקי

פרשת מצורע

קוראים יקרים, כתוב בפרשה: "ואם דל הוא ואין ידו משגת…". ישנם אנשים המודדים את מצבם הרוחני על פי השוואה לחבריהם, תוך התעלמות מן המדרגה הרוחנית הגבוה אליה יכולים היו להגיע, אילו אמצו את כל כוחותיהם.

קרא עוד »

שעות מטס חיל האוויר ביום העצמאות באשדוד

כמדי שנה, גם השנה אתר 'אשדוד אונליין' מביא לפניכם את שעות המטס הראוותני חיל האוויר ברחבי הארץ ובאזור אשדוד והסביבה. והפעם, לוח הזמנים של מטס חיל האוויר שיעבור מעל אשדוד ביום שלישי, יום העצמאות יהיה בדיוק בשעה 12:38, תתכוננו…

קרא עוד »
לא פשוט להיות פשוט...

לא פשוט להיות פשוט…

המשפט הזה מהדהד בראשי כבר מספר שבועות… סביר להניח שבשל העובדה שזה שמו של האלבום החדש של אייל גולן, שלא יורד מהכותרות בתקופה האחרונה. עצרתי לרגע לחשוב מה יש במשפט הזה שהופך אותו למתחכם מצד אחד ולריאליסטי מצד שני.

קרא עוד »
אישה מתפללת

אלוקים שלי, רק רציתי שתדע

היי, זאת אני, הבת שלך. זאת שבכל יום פונה אליך, זאת שאחרי שנים ארוכות של ריחוק, חזרה לזרועותיך… בכל יום אתה שומע ממני, למדתי לקשר כל דבר שקורה לי ישירות אליך, מצאתי אותך בדברים הגדולים וראיתי אותך גם בקטנים…

קרא עוד »
אשדוד נרתמת לשבירת שיא גינס בפילאטיס!

אשדוד נרתמת לשבירת שיא גינס בפילאטיס!

דליה מנטבר, האישה שהביאה את הפילאטיס לישראל, מלמדת כבר שנים במכון הכושר המפואר "Sweat Star" | כעת, יחד עם המתאמנים האשדודים ואוהבי ספורט ואורח חיים בריא מכל הארץ, היא רוצה לשבור את שיא הגינס העולמי בפילאטיס, ומזמינה אתכם לקחת חלק ביום שישי ה-5/5, באירוע הענק שיתקיים בספורטק צפון ת"א.

קרא עוד »
מ.ס אשדוד ממשיכה בפעילות למען הקהילה

מ.ס אשדוד ממשיכה בפעילות למען הקהילה

למרות משחק העונה בשבת (17:45) מול הפועל תל אביב יצאו גם הבוקר, שחקני מועדון ספורט אשדוד, ביקרו בבית הספר הממלכתי דתי, "יש שבתי", הצטלמו והעניקו חתימות לילדים, שמשחו לראות את שחקני הקבוצה הבכירה בעיר, אצלם בביה"ס.

קרא עוד »