דצמבר 2016

תאונת דרכים בשדרות ירושלים: בת 15 נפגעה בינוני

תאונת דרכים בשדרות ירושלים: בת 15 נפגעה בינוני

לפני שעה קלה התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על תאונת דרכים קשה כשרכב פרטי פגע בעוצמה בהולכת רגל בשדרות ירושלים באשדוד. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש ואטן של מד"א. חובשי רפואת חירום ופארמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי להולכת הרגל כבת 15 ופינו אותה שהיא במצב בינוני עם חבלות בפלג גופה התחתון לחדר הטראומה בבית החולים ברזילי באשקלון

קרא עוד »

המהפך של רחוב אשכול המיתולוגי – בנייני בוטיק יוקרתיים "יחליפו" את הבניינים המיושנים

עיתון "המגזין" החליט ללוות על בסיס שבועי את ההתחדשות העירונית ברחבי העיר, ולהעניק לתושבי העיר הצצה על המהפך המדהים של הרובעים הוותיקים, במסגרת מדיניות ברורה אותה מוביל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. הפעם הגענו לסיור ברחוב אשכול, רחוב קטן הכולל בסך הכל 4 בניינים, כאשר שלושה מהם עוברים בימים אלה מהפך בלתי רגיל, ולמעשה יהפכו לבנייני בוטיק יוקרתיים עם נוף לים. את העבודות מבצעת חברת "נועה", חברת בנייה והשקעות

קרא עוד »

מי אתה "שבת היום"?

סיפור חייו של מאיר כהן (20), תלמיד ישיבה מאשדוד, שגדל במשפחה חרדית-קיצונית, והחליט למתוח את הגבול עד שהפך לכוכב רשת מעורר מחלוקת

קרא עוד »

מכבי אשדוד/באר טוביה רוצה להעפיל לחצי גמר הגביע

מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה תארח ביום ראשון (21.00, אולם הקרייה) את מכבי חיפה למשחק רבע גמר הגביע. באשדוד ששיחקו בעונה שעברה מול מכבי ת"א בגמר, רוצים שוב לפחות להגיע למעמד חצי הגמר. סיכויים כי פרסטון נואלס וג'קי קארמייקל יישחקו.

קרא עוד »
אוהדים שמחים ומרוצים

משחק על 6 נקודות למ.ס אשדוד

הפועל אשקלון תגיע ביום ראשון (19.00, אצטדיון הי"א) למשחק על 6 נקודות. קרב תחתית שהמנצחת בו תתרחק כנראה בכמה נקודות מהקו האדום. בעונה שעברה בליגה הלאומית זה היה "משחק העונה", של הצמרת. במשחק הקודם סיימו השתיים בתיקו 0:0. ניב זריהן המורחק ייעדר.

קרא עוד »

משפחה אחת גדולה!

כ-8 מיליון יהודים חיים כיום מחוץ לישראל, ומה שצריך להיות נר לרגלנו, זה שיהודי כל העולם הם משפחה אחת גדולה

קרא עוד »

עדן ענבר יאמן את נבחרת ישראל לנשים זו הקדנציה השלישית

הוועדה המקצועית בכדורסל נשים, של איגוד הכדורסל, אישרה פה אחד את מינויו של עדן ענבר, מאמן מכבי בן אשדוד, למאמן הלאומי לקדנציה השלישית שלו. ההחלטה היא הערכה לענבר ולמקצועיותו. ענבר: "גאה להמשיך לאמן את הנבחרת. זה כבוד גדול".

קרא עוד »
שריפה פרצה בחנות משקאות ברובע ט'

במהלך הלילה: חנות אלכוהול עלתה בלהבות, המקרה בחקירה

כוחות כיבוי הוזעקו אמש מעט לפני השעה שלוש לפנות בוקר לרחוב גיא אוני לאחר דיווח על שריפה במרכז המסחרי כשהגיעו למקום מצאו את חנות האלכוהול במקום עולה בלהבות, ולאחר הטיפול בשריפה פתחו חוקרי כיבוי האש והמשטרה בחקירת המקרה

קרא עוד »
שריפה פרצה בחנות משקאות ברובע ט'

שריפה פרצה בחנות משקאות ברובע ט'

לפנות בוקר הוזעקו כוחות כיבוי אש לרובע ט' ברחוב גיא אוני לאחר שהתקבל דיווח על שריפה באחת החנויות במקום. הכבאים שהגיעו למקום פרצו את החנות וכיבו את האש שהתפרצה שם. למרבה המזל לא היו נפגעים בנפש אך למקום נגרם נזק כתוצאה מהשריפה. לא ידוע בשלב זה מה גרם לשריפה והעניין יבדק על ידי חוקר שריפות

קרא עוד »
עזרה במציאת נעדרת בסיכון תושבת העיר אשדוד בת - 18 וחצי

עזרה במציאת נעדרת בסיכון תושבת העיר אשדוד בת – 18 וחצי

ארגון אלו״ן, מבקש את עזרת הציבור באיתור הנעדרת העונה לשם הדרגל, תושבת אשדוד בת – 18 וחצי הנ״ל נראתה לאחרונה בשעות הצהריים יוצאת מביתה ומאז נעלמו עקבותיה. לבשה מעיל בצבע בז', כובע בצבע ורוד ומכנס שחור, נעלי בלנסטון. כל היודע דבר אודות מקום הימצאה מתבקש לפנות לאלו״ן בטל׳ 02-5830830. או למוקד 100 של המשטרה.

קרא עוד »

השבת אבידה: מי מצא 3.5 מיליון ש"ח?

2 מאבטחים – אחד מהם תושב אשדוד, נעצרו בחשד שגנבו 3.5 מיליון שקל, הם טוענים כי השקלים נעלמו מהמשאית המשוריינת. אך המשטרה סרקה עשרות פעמים את נתיב נסיעתם בכדי למצוא את הכסף, אך הכסף לא נמצא

קרא עוד »
פגע וברח! עזרת הציבור באיתור רכב שנמלט מזירת תאונה

פגע וברח! עזרת הציבור באיתור רכב שנמלט מזירת תאונה

לפני מספר ימים התרחשה תאונת דרכים ברחוב הקדמה שבאזור התעשייה. למרבה המזל התאונה הסתיימה ללא נפגעים אך בנזק כבד כשרכב אחר החליק ופגע ברכב וברח במהירות מהמקום. במידה ויש לכם פרטים על הרכב הפוגע נא ליצור קשר עם Yossi Frailikh 0544779305, או במייל: yossifr91@gmail.com.

קרא עוד »
נדלן האושר נחלה הצלחה גדולה ביריד הדירות

נדלן האושר נחלה הצלחה גדולה ביריד הדירות

רפאל מזור מ"נדלן האושר", נחל הצלחה גדולה ביריד הדירות שהתקיים בסוף השבוע באולמי "בלה וידה". בדירות אותן משווקים מזור וסוכניו, הביעו עניין רב אנשי מפתח רבים מן העיר ובין היתר ביקרו בדוכן המושקע יהודה נניקשווילי, אדי בן ליש וליזה ללוצשווילי.

קרא עוד »

ביום שלישי ייערך כנס הקבלה השנתי של מרכז נופך עם משה אלרואי אלון מאשדוד

בשנים האחרונות קיימת עלייה מגמתית במודעות לעולם הקבלה ולכן אלפי תלמידים מכל הדתות ברחבי הגלובוס, הרוצים לחוות חוויה יהודית ורוחנית פונים ללימודים אלו ובכך ממלאים את הנפש במימד קוסמי ומרתק. פרט לפאן המיסטי, לימודי הקבלה נוגעים בנושאים רבים הקשורים לתמצית החיים לרבות הגשמה וחיפוש עצמי, התעמקות בנבכי הנפש, זוגיות ועוד.

קרא עוד »

מנכ"ל מאוחדת, זאב וומברנד: "אשדוד זו עיר מיוחדת שמאוד חשובה לנו"

טקס חנוכת המרכז המחודש לבריאות הילד והיחידה להתפתחות הילד ברחוב רוגוזין בעיר, נחנך ביום שני השבוע. המרפאה, אותה מנהלת גלית אל-חי, נפתחה במעמד מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד, אשר במהלך שהותו סייר בחדרי העבודה החדישים ושוחח עם המטפלות המקצועיות.

קרא עוד »
כותבת באשדוד אונליין

שמונה ימי חנוכה – המיסטיקה מאחורי המספר

חג החנוכה הוא חג הניסים והנפלאות. בחג זה בולט מאוד ההבדל בין החושך לאור והמספר 8 דומיננטי מאוד ומקבל משמעות מיסטית. זהו חג מיוחד, לא רק מפני שהוא מסמל התנגדות וכושר התמדה או מפני שאוכלים בו סופגניות, אלא כיוון שהוא חג שבו המשפחה כולה מתאחדת סביב החנוכייה ומדליקה את הנרות, זהו חג של אחדות ואור. כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן

קרא עוד »
טור עזרה

"היום בא לי לצאת לבד"

הוא ממש לא סובל את החברים שלה ולא את השיחות שלהם, והיא מצפה שהוא ישב ויהיה נחמד. "אפשר לצאת עם חברים ששנינו אוהבים" הוא טוען. והיא? מחכה שכל דקה מול משחקי הליגה עם החברים שלו, תעבור כבר, והסיוט יגמר. ואני שואלת אתכם: האם זה מחייב לצאת לבילוי יחד עם בן/בת הזוג? ואם יוצאים לבד, האם זה מעיד על משהו פגום בזוגיות?

קרא עוד »
מהם השלבים לטיפול בתאונת עבודה?

מהם השלבים לטיפול בתאונת עבודה?

תאונת עבודה היא תאונה אשר נגרמה במהלך העבודה, בדרך לעבודה או בדרך חזרה ממנה. ישנם שני סוגים של פגיעות בעבודה, ישנה פגיעה בעבודה עקב תאונת עבודה וכן ישנה פגיעה בעבודה עקב מחלת מקצוע. מחלת מקצוע הינה מחלה אשר נמצאת ברשימת מחלות ספציפיות המפורטות בתקנות הביטוח הלאומי.

קרא עוד »
טור של שריקי

פרשת מקץ

"ויהי מקץ שנתיים ימים ופרעה חולם…". מסבירים המפרשים: סיום תקופת מאסרו של יוסף וחלום פרעה הם לכאורה שני עניינים נפרדים, מדוע אם כך כורך הפסוק את שניהם יחד?

קרא עוד »
imgl0013

כולם מגיעים לבורגרים

סניף "בורגרים" באשדוד, הממוקם בלב רובע הסיטי, מושך אליו לא מעט אשדודים שהתמכרו לטעם. גם הצלם שלנו היה שם וחזר גם שבע וגם עם תמונות מעניינות…

קרא עוד »
הקהל של אשדוד הגיע באלפים

שחקני קבוצת אוהדי מ.ס: "ניתן הכל למען הסמל"

בשישי (לוד, 10.00), ייערך טורניר האוהדים המסורתי של ליגת העל. העונה לראשונה תהיה קבוצת גם למ.ס אשדוד. בדרך כלל הם ביציע מעודדים את השחקנים על הדשא. עכשיו הם יהיו על המגרש בעצמם. את הקבוצה מאמן שחקן הקבוצה הבוגרת אדיר טובול. שי עטאס שוער הקבוצה מציב מטרה – "רבע גמר ומעלה. קבוצות יביאו שחקנים פעילים אנחנו על טהרת האוהדים, אבל ניתן 150 אחוז". בואו נכיר אותם.

קרא עוד »
בית משפט השלום אשדוד

פסק דין נדיר: הצבעי שנפטר מסרטן הריאות, הוכר כנפגע עבודה למרות שהיה מעשן כבד

אדם שעסק למעלה מ-40 שנה בצביעת מכוניות ולקה בסרטן הריאות, פנה למוסד לביטוח לאומי בבקשה להכיר במחלתו כתאונת עבודה ונדחה, מאחר והיה מעשן כבד ועל כן מחלתו נגרמה ככל הנראה מהעישון. לאחר מאבק משפטי ממושך הוא הוכר כנפגע עבודה, ואלמנתו תקבל קצבה בסך כ-30 אלף שקלים בחודש

קרא עוד »
שחקן על הדשא

זריהן הורחק מ-4 משחקים בפועל ועוד 4 על תנאי

עונש כבד לניב זריהן, חלוצה של מ.ס אשדוד שעמד לדין בוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות דבריו כלפי חברו לקבוצה אור אינברום, במהלך המשחק מול מכבי ת"א. ההתאחדות קבעה כי הוא יורחק ל-4 משחקים ועוד 4 על תנאי וגזרה עליו קנס של 5000 שקלים. כזכור הקבוצה עצמה השעתה את זריהן משני משחקים וקנסה אותו ב-25 אלף שקלים. הוא לא יהיה בסגל למשחק בראשון מול אשקלון. זריהן: "לא הייתי צריך להגיד את מה שאמרתי".

קרא עוד »
מכבי בן אשדוד רוצה רבע גמר

מכבי בן אשדוד רוצה רבע גמר

מחזיקת גביע המדינה בכדורסל נשים, מכבי בן אשדוד תארח בחמישי (19.00, אולם הקרייה), את רעננה למשחק שמינית גמר הגביע. אשדוד רוצה גם השנה לזכות בגביע. היא צרכיה וצופיה לעבור לשלב הבא.

קרא עוד »