אוקטובר 2016

ניצחון לנשים הפסד לגברים

ניצחון לנשים הפסד לגברים

יום שני היה יום הכדורסל של הקבוצות באשדוד. יום טוב לנשים, פחות טוב לגברים. קבוצת הנשים הדאבליסטית, מכבי בן אוצר השקעות אשדוד ניצחה במשחק הפתיחה של העונה בהארכה בהרצליה, 71:76. קבוצת הגברים של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה נוצחה בחולון 84:66. כבר בחמישי תארחנה הבנות את קובנה ליטא "ביורוקאפ" ואילו הגברים יארחו בליגה בשני הבא את מכבי ת"א.

קרא עוד »

"המתאמן הממוצע יודע הכל"

המאמר הבא מופנה לכל מי שמוצא את עצמו בתיאור הבא, תיאור שמתאר את האדם הממוצע, מתאמן מן השורה. במילים אחרות: המאמר הבא הוא בשבילך ועבורך – קרא אותו בעיון רב.

קרא עוד »
אישה קוראת

איזה פחד!

ה' רוצה שנתקרב אליו, שנתעורר, שנבדיל את עצמנו מהגויים, שנחזור בתשובה. אווו מפחיד, אה? לחזור בתשובה, איזה צמד מילים משתק! למי שמביט עליה מבחוץ, התשובה נראית כמו אחד הדברים הכי מפחידים שקיימים בעולם הזה! כשלא היה לי מושג מה זה תשובה חשבתי שזה פשוט שם שני לכלא, כלא בו הכל אסור, כלא בו אני חיה כמו עבד, כלא בו אני מוותרת על עצמי ומבטלת את רצוני… עד שהבנתי שלבטל את הרצון שלי מול רצון השם, בעצם ממלא את כל הרצונות והצרכים שלי.

קרא עוד »
הדי ג'יי שניצח את המחלה הארורה

הדי ג'יי שניצח את המחלה הארורה

במהלך שנה אחת דוד ברון איבד את אביו, חלה בסרטן, נותח, עבר טיפולים כימותרפים וניצח את המחלה. "אימא אמרה לי: אבא למעלה, אין מלאך יותר טוב ששומר עליך. אתה תבריא". דוד נלחם בסרטן באופטימיות ובהרבה צחוק. "כשעשו לי ביופסיה, הייתה משמאלי מראה, ופתאום אני רואה מחט גדולה בתוך הגב. התחלתי לצחוק. כבר שם ההומור עזר לי". כשהחלים, החליט למנף את אהבתו למוזיקה ולהפוך לדי ג'יי. "ביום שהבראתי כתבתי 'עשיתי סרטן לסרטן. הוא לא ניצח'. מאז אני לא עוצר לשנייה, החיים קצרים מדי בכדי להתעורר בבוקר עם חרטות. המשפט מה שלא הורג – מחשל, הכי מדבר אלי. בחרתי להתחשל, זה הפך אותי לאדם יותר טוב"

קרא עוד »
לאחר 3 שנים - יש אישור ליציע החדש באולם הקרייה

שרית וענונו, אימו של בן ז"ל קוראת להגיע למשחקי מכבי בן אשדוד ב"יורוקאפ"

בקבוצת הכדורסל של מכבי בן אשדוד, קיבלו בהתרגשות את פנייתה של שרית וענונו, הקוראת לתושבי אשדוד להגיע למשחק הקרוב של הקבוצה, שנושאת את שמו של בנה, בן ז"ל, באירופה, במסגרת "היורוקאפ". בשני, תפתח עונת הכדורסל בישראל. מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, הדאבליסטית, תשחק בחוץ מול בנות הרצליה (19.00, אולם היובל)

קרא עוד »
לאחר 3 שנים - יש אישור ליציע החדש באולם הקרייה

לאחר 3 שנים – יש אישור ליציע החדש באולם הקרייה

הגיע האישור הסופי לפתיחת היציע החדש באולם הקריה. לאחר 3 שנים אישר משרד התמ"ת את היציע. האישור הגיע תודות להתערבותו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שהנחה את מנכ"ל העיריה אילן בן עדי ומנכ" ל רשות הספורט יורם אסרף לטפל בעניין. כבר מול מכבי ת"א ב-7.11 יוכלו עוד 1000 אוהדים להשתמש ביציע. מחר משחק קשה בחוץ (19.00) מול חולון.

קרא עוד »

חדרי שינה באווירה חמימה לחורף

החורף הישראלי אמנם לא מזוהה עם טמפרטורות נמוכות שיורדות מתחת לאפס, אבל עדיין אין סיבה לסבול מקור – בעיקר בחדר השינה. הנה כל הפתרונות שישפרו את איכות החיים שלכם במקום הכי חשוב בבית

קרא עוד »

השוטרים הופתעו: רשיונו של הנהג לא בתוקף כבר 26 שנה

תושב אשדוד, 47, נעצר הבוקר לחקירה על ידי שוטרי התנועה לאחר שנתפס נוהג ברכב למרות שרשיונו פקע לפני 26 שנים !, בשנת 1990. בנוסף, ניסה להזדהות בפני השוטרת בשמו של אביו אך למרבה הצער לא זכר את מספר תעודת הזהות במלואו.

קרא עוד »
מבצעים לאזרחים ותיקים בליגת העל בכדורסל

מבצעים לאזרחים ותיקים בליגת העל בכדורסל

מנהלת ליגת ווינר סל נרתמת לחודש האזרח הוותיק ותמכור כרטיסים לסבא/סבתא + נכד/ה לכל משחקי החודש הקרוב ב-25 שקלים בלבד. אוהדי מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה שהם אזרחים ותיקים יכולו להינות מהמבצע כבר במשחק בשני (19.00, חולון) של אשדוד. בקישור המצורף ניתן להזמין כרטיסים.

קרא עוד »
עוד חוזר הניגון: עוד תיקו מאופס למ.ס והפעם מול רעננה

עוד חוזר הניגון: עוד תיקו מאופס למ.ס והפעם מול רעננה

מ.ס אשדוד עדיין מחפש ניצחון. במוצאי שבת היא סיימה בתיקו 0:0 שני ברציפות, מול רעננה. אומנם זה היה משחק מהפחות טובים של אשדוד, אבל עדיין היא הייתה טובה מרעננה. בשבת הבאה תחכה לאשדוד הפועל ת"א, שתגיע לאצטדיון הי"א.

קרא עוד »
2 צבי ענק זכו לחיים חדשים בחופי אשדוד

2 צבי ענק זכו לחיים חדשים בחופי אשדוד

דייגים מקצועיים העלו בחכתם 2 צבי ענק. המתרחצים הזעיקו את המצילים שגילו כי הם פצועים מהקרסים בתוך גרונם. המצילים ויחידת החופים פינו את הצבים למרפאה של החברה להגנת הטבע, שם מטפלים בהם במטרה להחזירם הביתה לים

קרא עוד »

לא רק בר רפאלי. אלון דאי הגיע גם "לספורטס אילוסטרייטד"

כבוד ענק והשיג גדול לנהג המירוצים האשדודי, אלון דאי. כתבה בשבועון הספורט הנפוץ ביותר בארה"ב, ספורטס אילוסטרייטד. למעשה דאי הוא הישראלי השני לאחר בר רפאלי, שמופיע בעיתון והספורטאי הישראלי הראשון. דאי: "מרגיש שנפל בחלקי כבוד גדול. התחריתי 3 פעמים בארה"ב והכתבה הזו היא בהחלט ציון דרך חשוב". סיכויים גבוהים שאם דאי ימצא ספונסר הוא יתחרה בסבב "הנסקאר" בארה"ב, בעונה הבאה, מהסבבים הבולטים בעולם.

קרא עוד »
טום בן זקן

טום בן זקן: "צריכים להוציא את הקבוצה מאיפה שהיא נמצאת"

טום בן זקן, מגינה של מ.ס אשדוד שחזרה רק במחזור הקודם לשחק, יודע בדיוק מה מצפים מהקבוצה במשחק במוצאי שבת (20.00, נתניה), לצאת מהמקום האחרון. אור אינברום וגדי קינדה יחסרו. לעומתם דן ביטון, שהיה ספק לגבי השתתפותו, יישחק. אוואט: "זה יהיה קרב חפירות. צריכים להיות סבלניים וזהירים". שלושה מהזרים של בסגל.

קרא עוד »
שד' בני ברית: עומסי תנועה כבדים בעקבות תאונת דרכים, שני פצועים במקום

שד' בני ברית: עומסי תנועה כבדים בעקבות תאונת דרכים, שני פצועים במקום

לפני דקות אחדות התקבל דיווח על תאונת דרכים בצומת הרחובות בני ברית ויהודה הלוי וכתוצאה מהתאונה ישנם פצועים במקום, כוחות מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו לזירת התאונה מצאו במקום שני פצועים במצב קל והם קיבלו טיפול רפואי ראשוני במקום. כוחות משטרה ממרחב לכיש שזרמו למקום חוקרים את נסיבות התאונה ומכוונים את התנועה עקב העומס הרב שנוצר במקום.

קרא עוד »
שי תור

דרוש מנהיג!

אני לא הולך לזכות בפרס פוליצר בקטגוריית "הסקופ הבלעדי של השנה", על השורה הבאה שאתם הולכים לקרוא, ובכל זאת מדובר בנתון חשוב מאוד – יש משבר מנהיגות בעולם. שימו לב מי הם שני המתמודדים המתקוטטים ביניהם על נשיאות המעצמה הכי גדולה בעולם, דונאלד טראמפ והילרי קילנטון. אחד חובב נשים מושבע, עם עבר בעייתי מאוד ופה גדול שאינו מפיק מרגליות

קרא עוד »
נועה

והנה זה הגיע…

שעה לפני כניסת יום הכיפורים, יום הסליחה והמחילה, זה הגיע. הדבר שציפיתי לו, ומאידך לא ציפיתי לבואו. והנה הוא נקש על דלת ביתנו המיוחד. בתי האמצעית, תאיר, שהיא לב לבו של נועמיקו שלנו, ירדה עימו לגינת השעשועים מאחורי ביתנו, ולאחר כשעה היא עלתה עימו נסערת כולה: "אימא, לא תאמיני מה קרה! שתי ילדות קטנות צעקו לעברי ולעבר נועם 'איכס, התרחקי מהילד המגעיל הזה'. הן צחקו ונסו על נפשן". הנועם שבחיי / טור אישי/סיגל דוד-בוקסדורף

קרא עוד »
רוני, אל תלכי...

רוני, אל תלכי…

משפט אחד על עצמך: "קוראים לי רוני ברכאל, אני בת 17, לומדת בכיתה י"א, גרה בגן יבנה ומגיעה בכל הזדמנות לאשדוד.."

קרא עוד »

ילדי ביה"ס לכדורגל של מ.ס אשדוד כבשו את "מתחם וולפסון"

בחול המועד סוכות נערך טורניר חגיגי לבית הספר לכדורגל של מ.ס אשדוד מול ביה"ס לכדורגל של הפועל תל אביב. כל שכבות הגיל ניצחו בתוצאות מרשימות אבל הניצחון הגדול היה החיוך, האושר והשמחה של הילדים בבית הספר לכדורגל.

קרא עוד »