מרץ 2016

אינברום וקינדה

המגנים בן זקן וטובול ייעדרו, קינדה ומונד מועמדים להחליפם מול רמה"ש

גדי קינדה ותום מונד, הם המועמדים להחליף את המגנים טום בן זקן הפצוע ואדיר טובול המוצהב, במשחק בשישי (16.00) מול רמה"ש. גם דין דוד ייעדר בשל צהובים. ההתאחדות לכדורגל קבעה כי ביום שישי במחזור ה-30 והאחרון בליגה הלאומית, השעה הראשית של 7 משחקים שייערכו, תהיה אחידה – 16.00. הסיבה, בתום המחזור יקבעו העולות לפליאוף. מ.ס אשדוד ואשקלון הבטיחו מקומן. 10 נוספות (עד המקום ה-12) נאבקות על 6 כרטיסים שנותרו. רק המשחק בין קרית-גת לנצרת עילית, ייערך בשני.

קרא עוד »
ניידת באשדוד

פרטים חדשים נחשפים בפרשת ההתעללות המינית

חקירה סבוכה ומזעזעת שהתנהלה במשטרת ישראל בשבועות האחרונים, חשפה מסכת התעללות מינית ואלימות ארוכת שנים כלפי קטינה, כיום בת 31. תוך כדי חקירת הוריה, האם הביולוגית והאב החורג, נחשף כי גם המאהבת של האב חשודה במעשים שכאלה יחד עם החשוד שנעצר הן כלפי המתלוננת והן כלפי ביתה, בעת שהייתה בגיל 7, וזאת הפכה למתלוננת נוספת בפרשה כנגד האב. בתום חקירה, גביית עדויות רבות ואיסוף חומרי חקירה רבים, יוגש בתחילת השבוע הקרוב כתב אישום כנגד שלושת החשודים בבית המשפט המחוזי באמצעות פרקליטות דרום שמלווים את החקירה מראשיתה

קרא עוד »
מכבי בן אשדוד בגמר הפליאוף. גברה 1:3 בסדרה על הרצליה.

מכבי בן אשדוד בגמר הפליאוף. גברה 1:3 בסדרה על הרצליה.

מכבי בן אשדוד עלתה בענק לגמר הפליאוף, לאחר ניצחון ענק 80:50, על בנות הרצליה. אשדוד ניצחה 1:3 בסדרה ועלתה לגמר מול מכבי רמת חן. קטיה לויצקי הצטיינה. אשדוד הולכת בכל הכח על הדאבל. הגמר ייפתח בשני, במשחק חוץ ברמת חן, לה יתרון הביתיות.

קרא עוד »

פרשת השבוע – פרשת שמיני

קוראים יקרים, כתוב בפרשה: "ויבא משה ואהרון אל אהל מועד…". בושתו של אהרון ודבריו מנוגדים הם לטבע בני אדם, נוהג שבעולם כל צרה שלא תבוא על האדם במקום שייחס אותם לחטאים שלו הוא תולה את זה באחרים. הדברים כך בצרות הפרטיות על אחת כמה בצרות הכלל, והדבר הכי נח לאדם זה לתלות אותו באחרים, וכאן מתווסף הרתיעה הטבעית של האדם כדי לא להאשים את עצמו.

קרא עוד »

מביאות את הגביע לבן וענונו ז"ל

מפגש מרגש היה ביום שלישי בבית משפחת וענונו, כשמחזיקת הגביע, קבוצת הנשים של מכבי בן אשדוד, הקרויה של שמו של בן וענונו ז"ל שנפל ב"צוק איתן", הגיעה עם גביע המדינה לבית המשפחה

קרא עוד »

עדן יכולה לככב בקלות ב"משחקי השף"

עדן פרויימוביץ' מאמינה מאוד שהיופי הטבעי זה דרך חיים. היא לא מוותרת על תענוג הבישול, אבל לא תסרב לבילוי עם החברות. מה שהכי בטוח, היא לעולם לא תוותר על החיים הטובים והחיוך שלה.

קרא עוד »

אישום נגד שני צעירים שניסו לשדוד אישה באיומי אקדח

פעילות חקירתית מעמיקה שערכו חוקרי התשאול במשטרת ישראל בעקבות אירוע שוד בדירת גן בעיר אשדוד, העלתה כי מדובר ב"שוד ברירת מחדל" לאחר ששני החשודים תכננו במשך כשבוע ימים דווקא לבצע זאת בבית אחר במושב סמוך. אחד החשודים שנכנס באקדח שלוף לא תיאר לעצמו כי בעלת הבית תצעק בכל כוחה ותבריח אותו. החשוד שנמלט לרחוב נתפס על ידי צוות שיטור עירוני ואזרחים ערניים בתום מרדף רגלי, ואילו חברו נמלט ברכב לכיוון דרום הארץ אך נעצר כעבור שעות ספורות. בנוסף, התברר כי לשניים היכרות עם דירת הגן ובעליה לאחר ששיפצו את הדירה בעבר, ולאחרונה ניסה החשוד העיקרי אף לסחוט את בעל הדירה בטענה כי ישמור עליו מפני עבריינים. בתום חקירה מעמיקה תוך שמעצרם הוארך, צפויה היום פרקליטות דרום להגיש כנגדם כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע

קרא עוד »
תאונה קשה בצומת אלטלנה ומנחם בגין

תאונה קשה בצומת אלטלנה ומנחם בגין

תאונת דרכים התרחשה לפני זמן קצר בצומת הרחובות אלטלנה ומנחם בגין מול תחנת מד"א באשדוד.צוותי ההצלה והכיבוי שהגיעו למקום והעניקו מייד טיפול רפואי לפצועים אישה במצב קל וגבר בן 50 במצב בינוני עם פגיעות חזה. הפצועים פונו לבית החולים קפלן להמשך טיפול

קרא עוד »
גביע המדינה לנשים של אשדוד ורגב

מכבי בן אשדוד מרחק משחק מגמר הפליאוף

היום, חמישי (18.00, מקיף ז'), יכולה מכבי בן אשדוד לעלות לגמר הפליאוף בליגת העל לנשים בכדורסל. אשדוד מובילה 1:2 על בנות הרצליה, שיגיעו למשחק מכריע בסדרה, באשדוד. ניצחון של אשדוד והיא תעלה לגמר הפליאוף, שם היא תפגוש את מכבי רמת חן שכבר עלתה. במכבי בן אשדוד מצפים מקהל רב שיגיע לעודד את השחקניות.

קרא עוד »
תומאס מקרוב

משאל מאמני ליגת העל: תומאס במקום השני כזר סוואן ואורלנד במקום השני כקלעים

מנהלת ליגת העל בכדורסל, ערכה משאל בקרב מאמני הליגה. אחת השאלות עסקה בזר הטוב ביותר. צ'ארלס תומאס ממכבי אשדוד/באר טוביה זכה במקום השני בקטגוריה הזו. אייזה סוואן ויהוא אורלנד נמצאים במקום השני באותו משאל בקטגוריית הקלעים הטובים בליגה. כבוד.

קרא עוד »

יו"ר אשדוד אסרף: "אני לא חושב שאנחנו במשבר.

מכבי אשדוד/באר טוביה עדיין מחפשת ניצחון בסיבוב השלישי. בשני זה היה ההפסד השלישי ברציפות , הפעם מול מכבי ת"א, 91:72. יו"ר הקבוצה יורם אסרף לא חושב שהקבוצה במשבר ודווקא מעודד מהיכולת במחצית הראשונה. המאמן שרף אמר : "אנחנו במשברון אבל נצא מזה".

קרא עוד »
קולקציית הגברים של ml men לקיץ 2016

קולקציית הגברים של ml men לקיץ 2016

קולקציית אביב – קיץ של ML MENנוצרה תוך מחשבה מדויקת ומתוחכמת המיועדת לתת מענה רחב של סגנונות לבוש ולכל שעות היום: לעבודה, לעסקים, לשעות הפנאי, לבילויים ואירועים. בקולקציה הושקעו משאבים, מחשבה, עיצוב ותכנון מוקפד של בדים איכותיים, מחמיאים ואווריריים המותאמים בקפידה לאקלים הישראלי, וזאת מתוך ניסיון עשיר בהתאמה למידות ולנוחיות של הגבר המלא/ הגבוה.

קרא עוד »

רק 7500 ש"ח קנס לנצרת על התפרעות אוהדיה מול אשדוד

קבוצת אחי נצרת, שאוהדיה השתוללו במהלך המשחק במחזור הקודם מול מ.ס אשדוד ואוהדיה זרקו חפצים על שחקני הקבוצה, קיללו בקריאות "מוות ליהודים" ורצו לפגוע באוהדי מ.ס אשדוד, שיצאו מהמגרש בעילוט, רק בחסות המשטרה, קיבלה רק עונה כספי קל של 7500 שקל מההתאחדות לכדורגל. השופט ציין בדו"ח את זריקת החפצים. ניסיון הפגיעה באוהדי אשדוד והקריאות הגזעניות, לא צוינו, לא על ידי השופט, לא על ידי המשקיף ולא על ידי כח המשטרה. בושה.

קרא עוד »

אפס משלוש. עוד הפסד בסיבוב השלישי, הפעם למכבי ת"א 91:72

משברון? כמו שמכנה את זה צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה, או משבר? בכל מקרה אשדוד עם הפסד שלישי ברציפות בסיבוב השלישי, הפעם מול מכבי ת"א 91:72. במחצית הראשונה אשדוד עוד הייתה במשחק, במחצית השנייה, נעלמה, למרות הצטיינותם של תומאס וגארט. במחזור הבא תגיע אילת לאשדוד. אשדוד חייבת לנצח, או שהפליאוף העליון יתרחק. שרף : "אנחנו בדרך לצאת מזה".

קרא עוד »

מכבי בן אשדוד הביסה את הרצליה 95:61 והעבירה את ההכרעה לאשדוד

ההכרעה עברה לאשדוד בחמישי. באחד ממשחקיה הגדולים העונה, הביסה מכבי בן אשדוד את בנות הרצליה, בחוץ, במשחק מספר 3 בחצי גמר הפליאוף, 95:61, עלתה ליתרון 1:2 בסדרה והעבירה את הביתיות להרצליה. ניצחון בחמישי בבית ואשדוד בגמר הפליאוף מול רמת חן.

קרא עוד »

מחאתו של רן כרמלי בוזגלו כנגד הפקרת חייל צה"ל שירה במחבל למוות

לרן כרמי בוזגלו, המוכר לרבים באשדוד ובעליה של חנות כלי זמר בעיר, נמאס מהתנהלות וההפקרות לטענתו של הממשלה והצבא כנגד החייל שירה למוות במחבל בחברון לאחר שזה ניסה לרצוח חיילים, והוא נסע היום להפגין בקריה ומול בית ראש הממשלה

קרא עוד »