פברואר 2016

דיונטה גארט

הגברים נוצחו בהרצליה. הנשים ניצחו אבל יתארחו בפליאוף אצל: הרצליה.

הפסד לקבוצת הגברים של מכבי אשדוד בהרצליה 101:93 והיא החמיצה הזדמנות לטפס למקום גבוה מחזור לסיום הסיבוב השני. קבוצת הנשים של מכבי בן אשדוד מנגד ניצחו את פת כצפוי במחזור הסיום של הליגה 85:59, אבל בנות הרצליה ניצחו גם הן את ראשל"צ ולכן יארחו כבר בחמישי את סדרת חצי גמר הפליאוף לנשים, עם יתרון הביתיות. טוב שלא כל יום הרצליה.

קרא עוד »

ניצחון על ר"ג מחר יצמק הפער מהמקום השני לנקודה

שבוע חשוב להפועל אשדוד, בשלישי (20.00) היא תארח את הפועל ר"ג למשחק השלמה שאם תנצח בו תצמק את הפער מהשנייה ראשל"צ, אותה היא תארח ביום שישי (16.00, שידור ישר בערוץ הספורט) באשדוד. שבוע שבסופו אשדוד יכולה להיות השנייה בטבלה.

קרא עוד »

איציק זוהר ל- ml

איציק זוהר עולה על המסלול: ישמש כפרזנטור מותג אופנת הגברים ML MEN ויקבל עבור שנת 2016 – 100 אלף שח

קרא עוד »

דקר את חברו בגלל שפגע בכבודו

חקירה במשטרת ישראל בעקבות אירוע דקירות בעיר אשדוד, ומעצרו של החשוד במעשה יומיים לאחר מכן בעת שהגיע ללשכת העבודה, הבשילה לידי כתב אישום. ויכוח שהתעורר בין השניים נסוב על השאלה המהותית – למי יש יותר כבוד. כתוצאה מהתקיפה נחבל תושב העיר באורח קשה כתוצאה מחבלות רבות בפלג גופו העליון.

קרא עוד »

דרושים עובדים למוקד החדש למילגם באשדוד

מוקד שירות חדש של מילגם נפתח באשדוד, בסיוע של האגף לפיתוח תעשייה, וכבר החל בגיוס עובדים לשורותיו. ההחלטה להפעיל מוקד עצמאי של שירות ומכירה באשדוד הגיעה לאחר שיתוף פעולה מוצלח עם חברת תקשוב בשנים האחרונות. בחברת מילגם מתייחסים לפתיחת המוקד כחלק ממצוינות בשירות, ניהול חכם של כלל השירותים, בדגש על קשר אישי מול הלקוח ללא תיווך.

קרא עוד »

נהג מאשדוד חטף התקף לב עקב ויכוח. ביטוח לאומי הכיר בכך כתאונת עבודה

הביטוח הלאומי הכיר כתאונת עבודה, התקף לב בו לקה נהג משאית חלוקה בן 70, אב ל-6 מאשדוד שהתעצבן על לקוח בעת פריקת סחורה. כך עולה מהחלטת בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע בעקבות ערעור שהגיש הנהג באמצעות עו"ד יצחק גבאי, לאחר שבהתחלה הביטוח הלאומי דחה את תביעת הנהג בטענה כי מדובר במחלה טבעית. התביעה התקבלה למרות שנהג החלוקה סבל בעבר מטרשת עורקים.

קרא עוד »

מרוץ הרחפנים הראשון בארץ שנערך מתחת לאדמה

מירוצי רחפנים הוא ענף המתפתח במהירות ברחבי העולם, ותופס תאוצה גם בארץ. בשישי שעבר התקיימה תחרות ראשונה מסוגה בחניון ביג פאשן אשדוד, ונערכה השקה ברמה עולמית של שני מוצרים חדשים, "אשדוד זה מכרה יהלומים עבורנו. עצם זה שמקבלים אותנו באהבה, זה לא מובן מאליו, ומבחינת תנאים כיף להטיס בביג בזכות התקרה הגבוהה", אומר רועי בחר, ממקימי חברת FRIL, המקדמת ספורט זה בישראל.

קרא עוד »

טיפים לריענון חדר האמבטיה

לקראת האביב ופריחת עונת השיפוצים רשת באטיו מנדבת טיפים לריענון חדר האמבטיה: שילוב חומרים חדשניים ועיצוב במראה נקי תוך התייחסות מרבית לנוחות יום יומית

קרא עוד »
צביקה שרף בחוץ

שרף עם הראש בבחירות לאיגוד הכדורסל

בימים אלה עושה מכבי אשדוד ככל יכולתה לזכות במקום בפליאוף העליון. מאמן הקבוצה צביקה שרף עסוק גם בבחירות להנהלת איגוד הכדורסל, שהוקדמו לחודש מאי. הוא שלח מכתב לאגודות הכדורסל לבחור בסיעת "עוז" שהוא עומד בראשה. בין היתר כתב : "החלטת האיגוד להקדמת הבחירות, בניגוד מוחלט לתקנון האיגוד, היא יריית הפתיחה למסע בחירות מושחת". מעניין אם מכבי אשדוד תבחר בסיעתו.

קרא עוד »
כדורסל אש

הגברים בהרצליה, הנשים בפ"ת עם הפנים…להרצליה

שתי קבוצות הכדורסל של העיר, הגברים והנשים, יצאו למשחקי חוץ בשני. הגברים ייצאו למשחק מול הרצליה (20.00). ניצחון מעל לנקודה ואשדוד תטפס לפחות עוד מקום אחד בטבלה. ג'ארד הומן עדיין לא כשיר לשחק. הנשים יישחקו מול האחרונה פ"ת (19.00) ויקוו למעידה של הרצליה, בכדי לזכות ביתרון הביתיות בסדרת חצי הגמר מולה. אגב מנהלת ליגת העל לנשים עלולה לפתוח בשביתה לאחר מחזור הליגה, בשל אי העברת כספים ממשרד הספורט.

קרא עוד »

קינדה עלה לשחק חולה מול יבנה ועוד כבש שער

לא רבים יודעים, אבל ביום חמישי גדי קינדה, שחקנה של מ.ס אשדוד, סבל מחום ושיעול וככל הנראה משפעת. אבל הוא החליט לקחת תרופות ולעלות לשחק מול יבנה. לא רק ששיחק הוא גם כבש. בקבוצה שיבחו את השחקן שנמצא בתקופה טובה. ניב זריהן יחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה, אבל לא ישחק מול נצרת עילית בשישי. אור אינברום הסובל ממכה בקרסול נעדר ויחזור אימונים רק ברביעי.

קרא עוד »

בשורה בנוגע לאיכלוס היציע החדש באולם מכבי אשדוד באולם הקריה

בשורה לאוהדי הכדורסל באשדוד. באולם הקריה המשרת את קבוצות הכדורסל בעיר, גברים ונשים הוקם יציע חדש, אך עדיין איו אישור לאכלוסו ובכך להגדיל את כמות הצופים. בעקבות פניית אשדוד אונליין, הודיעו בעיריית אשדוד כי: "בעוד שבועיים אמור להינתן מועד והתחייבות לגמר הטיפול". אם זה יקרה, בשנה הבאה יהיה ניתן לארח גם משחקים מאירופה באשדוד, במשחקי הנשים והגברים.

קרא עוד »

אמש: 2 רכבים עלו באש ברחוב יהודה לוי

לפני זמן קצר הוזעקו 3 צוותיי כיבוי אש מתחנת אשדוד לרחוב יהודה הלוי בעקבות שריפת 2 כלי רכב באזור, רכב אחד בתוך חניה ורכב אחד על רחוב ראשי, צוותי הכיבוי מטפלים ברגעים בשריפות כלי הרכב

קרא עוד »

גם מחוץ לאשדוד מתגייסים למבצע "תחפושות לכולם" של שולחן עגול

ארגון שולחן עגול אשדוד וקניון סימול יצאו במבצע למען ילדי העיר והסביבה, שאין באפשרותם לרכוש תחפושת חדשה לחג הפורים, אל יו"ר "שולחן עגול אשדוד" דוד קקון, נרתמו לגיוס התחפושות הן חברים מהארגון והן פעילי מפלגה מערים אחרות. "כל התחפושות מגיעות לאשדוד, וממוינות על ידי מתנדבים", אומר קקון, "זו השנה הראשונה למבצע שיהפוך למסורת, וההיענות עצומה"

קרא עוד »

המשפחה המתגייסת

בשבוע החולף התקיים כנס "המשפחה המתגייסת", בהובלתה של דורית וגנר רכזת קשרי קהילה במרכז להורות משמעותית והמרכז לשירות משמעותי בראשותה של אתי לוגסי, אליו הגיעו כ-100 הורים שהביעו רצון להיות שותפים בתהליך אותו עוברים ילדיהם לקראת הגיוס ובמהלך השירות הצבאי

קרא עוד »

אשדוד נרתמת להעלאת המודעות ולגיוס כספים לחולים בסוכרת נעורים

במסגרת חודש ההתרמה לאגודה לסוכרת נעורים, מיטל בנישו אמא של תמר, בת ה-9 ילדה סוכרתית ומתוקה, ארגנה בכל רחבי בתי הספר באשדוד ימי התרמה והעלאת המודעות למחלה. היוזמה יצאה לפועל בעזרת יו"ר ועדת הבריאות של העיר אשדוד ויו"ר ועד ההורים של בית הספר של תמר "נוף-ים". האירועים התקיימו במתנ"ס "עם שלום" ברובע י"א, בבתי הספר "נוף ים", קשת, שירת ים ועוד. כמו כן, עתידים להתקיים ימים נוספים במוסדות חינוך אחרים בעיר.

קרא עוד »

בהשיג יד.הפועל אשדוד יד, קרובה למקום השני לאחר 31:34 על הרצליה – טבלה בפנים

הפליאוף העליון בהשיג יד? המקום השני בהשיג יד. לאחר ניצחון, במשחק הקרבה של האשדודים, 31:34 בחוץ על רמה"ש הרביעית, יכולה הפועל אשדוד במשחק השלמה ביום שלישי מול הפועל ר"ג, לצמק את הפער מהשנייה לנקודה. בשישי הבא משחק ישיר על המקום השני מול מכבי ראשל"צ, באשדוד.

קרא עוד »

הנוער של מ.ס במשחק חוץ חשוב מול טוברוק בשבת

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, תצא למשחק חוץ (10.30) על 6 נקודות מול בית"ר טוברוק נתניה, שנמצאת מעליה בטבלה (מקום 13) עם 2 נקודות יותר. ניצחון של אשדוד והיא תעבור את טוברוק ותתרחק מהקו האדום. היו"ר מוריס אזולאי: "מעדיף לדבר אחרי המשחק".

קרא עוד »
אוחנה עם הכדור

חגיגות ה-50. מ.ס עם 50 נקודות לאחר 0:3 על יבנה – מצורפת טבלה

מ.ס אשדוד בורחת לליגה. אשדוד עם 50 נקודות ופתחה פער של 8 דקות מהשנייה אשקלון ועשר! מהשלישית ר"ג (לוד יכולה לעבור אותה במשחק השלמה בשני) אשדוד כבשה כבר בדקה ה-2 (קורדיירו) והשלימה עם אוחנה (19) וסגרה סיפור במחצית. קינדה הוסיף את השלישי בתוספת הזמן. ניצחון חמישי ברציפות ומאזן שערים 1:10 לאשדוד! עוד מוקדם, אבל ליגת העל כבר נראית בסיבוב.

קרא עוד »

השוער יואב ג'רפי: "חיכיתי שאקבל את ההזדמנות הזאת"

לאחר שהגיע מהפועל כפר-סבא בגיל 20 לאשדוד ועבר גם בהפועל רעננה בעונה שעברה, מקבל יואב ג'רפי, לראשונה באופן קבוע את אפודת השוער הראשון במועדון ספורט אשדוד. בארבעת המשחקים מאז הוא עומד באופן רציף, הוא ספג רק שער אחד והיה בין הגורמים לפתיחת הפער בצמרת, ג'רפי יודע שיש לו תחרות עם שוער טוב דוגמת רועי משפתי, מפרגן לו וטוען שהתחרות טובה לשניהם ולקבוצה..

קרא עוד »
sidi

פליטת הפה האומללה של הרמטכ"ל

הרמטכ"ל גדי אייזנקוט אמר במהלך מפגש עם תלמידי תיכון בבת ים כי הוא לא היה רוצה לראות חייל צה"ל מרוקן מחסנית על נערה עם מספריים. המשפט הזה של אייזנקוט, שהיה מיותר לכל הדעות, עורר הדים נרחבים מאוד בימין ובשמאל, עד שאפילו חכם סידי לא יכול היה להתאפק

קרא עוד »

המטרה לעבור את הרצליה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, תצא בשישי (16.00), למשחק חוץ מול בני הרצליה במקום השמיני. אשדוד חייבת לנצח בכדי להתקדם עוד צעד לפליאוף העליון. אשדוד תנסה להשיג ניצחון רביעי ברציפות, לקראת שני משחיקה בשבוע הבא, מול ר"ג (שלישי, משחק דחוי) ומול מכבי ראשל"צ.(שישי).

קרא עוד »
שי תור

ברגע האמת, משרדי הממשלה לא יהיו שם בשבילכם!

23 שנה אני חוטא בכתיבה, ולא עבר יום אחד מבלי שנתקלתי בסיפור של עוולה כזו או אחרת כלפי אזרח מצד משרדי הממשלה. זה פשוט בלתי נתפס כיצד אותם משרדי ממשלה, שתמיד מבטיחים להתייעל, לשנות סדרי עולם ולהיות קשובים יותר לאזרח הקטן, חוזרים על אותן טעויות של זלזול, חוסר התייחסות והישענות בלתי נסבלת על כבלי הבירוקרטיה.

קרא עוד »