ינואר 2016

מסירים את המדחנים

מסירים את המדחנים

עיריית אשדוד יוצאת בפיילוט ראשוני להסרת המדחנים ומעבר לשימוש באמצעות טלפון סלולרי או כרטיס אלקטרוני. בשלב ראשון הפיילוט ייעשה באזור התעשייה, במתחם הפורום בלבד, ואט אט יתרחב בהתאם לתוצאות. מה שחשוב הוא שנקפיד על כללי הנהיגה והזהירות בדרכים.

קרא עוד »

בן 15 חטף וגנב את תיקה של קשישה

פעילות עיקשת ונמרצת של שוטרי משטרת ישראל הביאה למעצר חשוד בחטיפת תיק שבחקירתו הודה במעשה. בליל יום חמישי בעת שיצאה תושבת העיר אשדוד, 74, מאחד הקניונים בעיר, הגיח צעיר וחטף את תיקה שהכיל כסף, מסמכיה האישיים ומכשיר סלולארי. פעילות מהירה במשטרה הביאה למעצרו של החשוד כבר למחרת היום. לפני זמן קצר הגיעו השוטרים לביתה של האישה והשיבו לה את מכשיר הפלאפון.

קרא עוד »

נוער: אשדוד מנצחת את בית"ר ירושלים – צפו בשער המדהים של זהר אביסרור

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד גברה בשבת על בית"ר ירושלים שמתחת לקו האדום, 0:2. לאשדוד כבשו אור אינברום (ששיחק גם בבוגרים) וזוהר אביסרור, שחקן הקבוצה והנבחרת. בעקבות הניצחון התרחקה אשדוד מירושלים ומהקו האדום ב-3 נקודות. צפו בשער המדהים של אביסרור.

קרא עוד »
תאריך החתונה של מרציאנו

תאריך החתונה של מרציאנו

אופיר מרציאנו שוער הנבחרת ומ.ס אשדוד לשעבר סגר עם ארוסתו שלי רגב תאריך לחתונה, אז סמנו לכם ביומנים את ה- 20.6.16. מרציאנו ורגב שניהם בני 26 הכירו לפני שנתיים וחצי והפכו לאחד הזוגות החמים בביצת הרכילות המקומית.

קרא עוד »
כדורסל אש

הנשים במשחק עונה הגברים עם נס ציונה

חגיגית כדורסל צפויה לנו בשני. תחילה יישחקו בנות מכבי בן אשדוד (18.30) מהמקום השני מול רמת חן מהמקום הראשון, לאחד ממשחקי העונה. שידור בערוץ 5+. מיד אח"כ (20.50), יארחו הגברים של מכבי אשדוד את נס ציונה. פריצות שידור בערוץ 5. יהיה שמח. שווה לבוא.

קרא עוד »

"אבא היה רוצה לראות אותי ממשיך בחיים, הוא היה רוצה לראות אותי חזק ולא נשבר"

קים בלנק מאשדוד נשבע היום (חמישי) לצה"ל יחד עם הטירונים של חטיבת גולני במעמד מרגש בכותל המערבי. גיוסו לצה"ל וחייו הבוגרים בישראל לא היו מובנים מאליהם, לפני כשנתיים עברה משפחתו של קים להתגורר בארה"ב בנסיבות מצערות. אביו נפטר, וכדי להצליח לפרנס את המשפחה, אימו החליטה לעבור לארה"ב ולעבוד שם, אבל קים ידע שהוא לא רואה את חייו בשום מקום מחוץ לישראל והתעקש להישאר בה. היום, כשהוא רחוק מאימו ומאחיו הקטנים, ומלווה בסבו וסבתו, נשבע קים להיות לוחם בצה"ל

קרא עוד »
מבחן חסן!

מבחן חסן!

מבחן בוזגלו המקורי אולי ישתנה בדפי ההיסטוריה כמבחן חסן, בעקבות ההחלטה מעוררת המחלוקת להגיש כתב אישום נגד יו"ר נמל אשדוד לשעבר אלון חסן. במדינה מתוקנת כתב האישום נגד אלון חסן היה צריך להיות מבוטל, ומי שאמור לשלם את המחיר היו רשויות החוק, לאחר שנחשפנו איך תופרים תיקים במדינה, במעורבות של עו"ד מושחת (רונאל פישר), קצין בכיר מושחת שיושב בכלא (ערן מלכה), ופרקליטת מחוז לשעבר ש"ערבבה" את החומרים על פי החשד, לפי ראות עיניה (רות דוד). "החקירה מזוהמת, כתב האישום נגד אלון חסן פסול", אומרים מקורביו של חסן, שמעריכים כי ההחלטה השנויה במחלוקת הזו, להגיש כתב אישום נגד חסן, עשויה לפתוח תיבת פנדורה

קרא עוד »
השחקן דידיה

קרית גת וירושלים במירוץ אחר קוגבינה

לאחר שנראה כי כבר יעבור לקריית גת, עשוי לבסוף החלוץ דידיה קוגבינה לשחק בירושלים. בימים הקרובים יוכרע היכן יישחק החלוץ. גם עניינו של טימור אביטן עשוי להיפתר בקרוב, אם יעבור או יישאר. מכבי יבנה וקרית גת מעוניינות באביטן.

קרא עוד »
פופקורן במשחק עונה

פופקורן במשחק עונה

רעיון נהדר של הנהלת מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל, למשוך קהל למשחק העונה מול רמת חן הראשונה ביום שני (18.30, שידור ישיר בערוץ 5+), באשדוד. מי שיגיע למשחק, יזכה לפופ קורן!! לבקשת המשטרה יחולקו כרטיסים בשל הצפי של המשטרה לקהל רב. יש רק 110 כרטיסים ועד יש לשמור לאוהדי רמת חן. הכרטיסים יחולקו ביום ראשון באימון בשעה16.00. כל הקדום זוכה. ויש גם פופ קורן…

קרא עוד »

הרב המחנך התגלה כסוטה מין חולני!

הרב אברהם שמש מאשדוד מואשם כי חילל את גופם של שלושה תלמידים בני 13-14, לאורך תקופה ארוכה, בטענה הזויה כי הוא אמור לבדוק את כשירותם של התלמידים, כדרישת ההלכה, להיות חזנים בתפילות. אחד שמכיר את הרב מקרוב סיפר: "אי אפשר להאמין, הוא נראה אדם עם צניעות ועם לב גדול, אבל מסתבר שמאחורי הדמות מסתתר חולה מין שפל, עלוב ומגעיל"

קרא עוד »
ירושלים של מעלה. 0:3 גדול למ.ס על קטמון ירושלים ומקום ראשון

ירושלים של מעלה. 0:3 גדול למ.ס על קטמון ירושלים ומקום ראשון

ניצחון גדול למ.ס אשדוד, 0:3 (צילום כל השערים בכתבה) על קטמון ירושלים מהטובות "והלוהטות" בליגת בתקופה הזו. ניצחון שהעלה אותה למקום הראשון. עזריאל כבש את הראשון ואינברום שלא שיחק בגביע, בישל פעמיים, לסירושטיין (שער 7 כבלם) ובקל. המאמן אואט הלך על התקפה והצליח. אוחנה שהצטיין: "ניתן וצריך לעלות ליגה".

קרא עוד »
שי תור

אלון חסן יוצא לקרב חייו!

אלון חסן ידוע כאחד שלא בורר מילים, שאומר את כל מה אשר על ליבו. ברביעי בבוקר הוא העלה סטטוס לא שגרתי, כפי שעשה לא מעט בשבועות האחרונים, בו תקף בצורה קשה את היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין ואת פרקליט המדינה שי ניצן, בעקבות ההחלטה המתגבשת לסגור את תיק החקירה נגד פרקליטת מחוז ת"א לשעבר רות דוד. חסן כתב בלי סינון: "המאפיה' המשומנת ממשיכה לעבוד ללא הפרעה. חוץ מתיק אלון חסן, יהודה וינשטיין ושי ניצן פרקליט המדינה סגרו את כל התיקים. בושה וחרפה איך שמערכת אכיפת החוק מגנה על אנשיה ועל עצמה. אבל לא יעזור להם, יש אלוהים בשמיים שכנראה הם שכחו שהוא קיים ויש אמת אחת שתצא לאור. יותר מידי זוועות בתקופתו של וינשטיין ושי ניצן".

קרא עוד »

ראש ארגון פשיעה גדול נעצר בנתב"ג

מעצרו של העבריין שנעצר היום (שישי) בנמל התעופה בן גוריון בדרכו לצאת מהארץ, הוארך בחמישה ימים בבית משפט השלום באשקלון. הוא חשוד בעבירות סחיטה באיומים של בעלי עסקים באשדוד.

קרא עוד »
הנפש היהודית של רמו ברגיג ויניב אלטיט

הנפש היהודית של רמו ברגיג ויניב אלטיט

שני צעירים אשדודים מוכרים, רמו ברגיג יו"ר אגודת הסטודנטים של מכללת סמי שמעון אשדוד, ויניב אלטיט סגן יו"ר אגודת הסטודנטים של מכללת פרס, יצאו כחברי משלחת של ארגון "נפש יהודי" לאוקראינה, לביקור בקברו של הרבי נחמן מברסלב ובאתרים מורשת של העם היהודי. סופת שלגים שעיכבה את חזרתם לארץ, הביאה אותם לביקור בלתי נשכח בשלושה בתי יתומים של ילדים יהודים באודסה

קרא עוד »
namal

300 מיליונרים חדשים באשדוד!

נמל אשדוד יוציא לפרישה מוקדמת כ-300 עובדי דור א', כל אחד מהם עשוי לקבל כ-2 מיליון שקל. בנמל מועסקים כיום 1,300 איש, 300 מהם צפויים כאמור לפרוש בחודשים הקרובים, ושאר העובדים יזכו לרשת ביטחון מצד המדינה בנוגע לחשש מפגיעה בשכרם, בשל הנמל החדש שקם בימים אלה, וצפוי לפתוח את שעריו בשנת 2020

קרא עוד »
רוצים לארח לארוחת שבת צעירים יהודים מארצות הברית?

רוצים לארח לארוחת שבת צעירים יהודים מארצות הברית?

תכנית ITF (Israeli Teaching Fellows) היא תכנית המושתתת על שיתוף פעולה, כשהשושבינים הראשיים בה הם משרד החינוך והסוכנות היהודית. "רק מספר מצומצם של ערים בישראל זכו להיות שותפים לתכנית ואשדוד היא אחת מהן" אומרת מיטל אטיאס, רכזת תכניות חינוכיות ומעורבות חברתית במינהל החינוך. ואכן, אשדוד היא מהערים המצומצמות בישראל שזכו להשתלב בתוכנית המיוחדת, ומארחת צעירים יהודים אקדמאים מארצות דוברי אנגלית, בעיקר מארצות הברית וקנדה, שמגיעים לעיר לשנה של התנדבות ומלמדים אנגלית בבתי הספר היסודיים.

קרא עוד »
כנסי מתנדבים לעזרה לאנשים עם מוגבלויות באשדוד

כנסי מתנדבים לעזרה לאנשים עם מוגבלויות באשדוד

אחד מגורמי התסכול הקשים של אנשים שמתמודדים עם מוגבלויות הוא הקושי להתנייד בכוחות עצמם, לצאת לבקר חברים ובני משפחה, לבילוי ואף לבית קפה. למי שסובלים ממוגבלות פיזית, שכלית או חושית מדובר לעיתים באתגר קשה או בלתי אפשרי ולכן הם מוותרים על יציאות ונותרים ימים שלמים בביתם.

קרא עוד »

הפועל אשדוד רוצה להתאושש מול פ"ת האחרונה בליגה

לאחר 3 הפסדים רצופים בליגה, רוצה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד להתאווש ולחזור לנצח. היריבה שלה היא הכי נוחה שיכולה להיות. אשדוד תתארח ביום שישי (14.30) אצל האחרונה בטבלה, הפועל פ"ת לה אין ולו נקודה אחת. הקבוצה תחזר את גיל כרמין ויותם טל הפצועים. אשדוד שלישית ורוצה להגיע לפליאוף העליון (4 הראשונות).

קרא עוד »
madani

שירה הבינה בדרך הקשה כי סופו של כל נרקומן הוא מוות

שירה הייתה בת זקונים למשפחה עם 15 אחים ואחיות. בגיל 21 התחתנה והפכה לעקרת בית למופת. היא טיפלה בבעלה, דאגה לכל צרכיו וילדה שני ילדים. אחרי לידתו של הבן השני, נכנסה שירה לדיכאון נפשי קשה, היא דחקה את הבעיה ולא שיתפה איש. בתוך מערכת הנישואים היא הרגישה חנוקה, הבית וקירותיו הפכו בעיניה לכלא, הכל הפך להיות מאוס ומגעיל. שירה החליטה שאחרי שבע שנות נישואים שבמהלכן לא יצאה מהבית, הגיע הזמן לברוח.

קרא עוד »
נוער מצוין: תלמידי מקיף ה' אספו 100 אלף שקל למימון השתלת כליה ליורי מיכאלי

נוער מצוין: תלמידי מקיף ה' אספו 100 אלף שקל למימון השתלת כליה ליורי מיכאלי

המטרה הסופית היא לגייס 600 אלף שקל, כדי להציל את חייו של יורי מיכאלי מאשדוד, שזקוק בבהילות להשתלת כליה, תלמידי מקיף ה' ארגנו ערב מרגש, במהלכו נאספו כ-100 אלף שקל. יורי מיכאלי: "מרגש אותי שהנוער של מקיף ה' נרתם למעני"

קרא עוד »
בן זקן

דין דוד עשוי לחזור להרכב הקבוצה

ביום שישי (15.00) תארח מ.ס אשדוד את הפועל קטמון ירושלים המשתפרת. קטמון עלתה למקום השישי, מרחק 2 נקודות מאשדוד השלישית. זה משחק על "6 נקודות". אשדוד לאחר הפסד בליגה לעפולה ובגביע לבני יהודה, מחפשת ניצחון.

קרא עוד »

יו"ר אשדוד: "צ'ארלס תומאס הוא לוחם גולני"

הציטוט שייך ליורם אסרף, יו"ר אשדוד, בעקבות היכולת של תומאס בליגה. שיחות נערכו עם תומאס וגארט, לאחר המשחק מול הפועל ת"א. נמשכת מכירת הכרטיסים בקפה "אילן" וקפה "צמרת", לחצי גמר גביע המדינה שייערך ב-15.2. מתוך 1700 כבר נמכרו כ-700. הנוער בניצחון 79:64 עלה גם לחצי בגמר

קרא עוד »
גברת מגונדרת בת 5...

גברת מגונדרת בת 5…

אם עד עכשיו חשבתם שספא הוא ממלכה למבוגרים בלבד, המאפשרת פינת מרגוע ובריחה מהמירוץ האינסופי של עבודה-משפחה-פרנסה-סידורים, הגיעו הילדות הקטנות וכבשו לעצמן גם אותו. מסיבות הספא של הילדות כוללות איפור, תסרוקות, מניקור-פדיקור, מסיכת פנים, תלבושות, אקססוריז, מסלול דוגמנות, ובעיקר גבול מתעתע בין הילדות לבין הנשיות

קרא עוד »
מוזיאון בתנועה

מוזיאון בתנועה

קבוצת מחול דנה רוטנברג במופע נע באוזן 2.0: מופע גלריה ייחודי המשלב לראשונה בעולם מחול ומדריכי שמע (Audio Guides)

קרא עוד »

קאריסמה פן מראשל"צ חתמה במכבי בן אשדוד

קאריסמה פן, 24, 1.92, שחקנית הפועל ראשל"צ, עד לפני 3 שבועות, חתמה באלופה מכבי בן אשדוד. החוזה כרגע הוא בן שבועיים עד שהצדדים יקבלו החלטה הלאה. כריזמה תהיה הזרה השלישית של מכבי בן אשדוד, סנוף לטאנישה רייט ותרזה פלאיסנס מוניק. היא תשחק מול רמת חן בשני.

קרא עוד »