נובמבר 2015

yadd

המוליכה הפועל אשדוד נעצרה אצל מכבי ראשל"צ ונוצחה 27:25

כמו הכדורסל, גם הכדוריד של אשדוד נעצר בראשל"צ. המוליכה של ליגת ווינר בכדוריד, הפועל ראשל"צ נוצחה 25:27 (כמו בכדורסל בפער של 2) על ידי מכבי ראשל"צ שקטעה רצף של 7 ניצחונות רצופים. אשדוד לא נפלה מראשל"צ, אבל בסיום ראשון לציון הייתה בצד המנצח. טענות קשות באשדוד נגד השיפוט. בשישי (15.30) תתארח באשדוד רמה"ש החזקה. שידור ישיר בערוץ הספורט.

קרא עוד »
קטיה לויצקי

הפגרה עשתה להן טוב. בנות אשדוד הביסו את הפועל ראשל"צ 98:80

בנות מכבי בן אשדוד, חזרו מהפגרה בגדול עם ניצחון בייתי 98:80 על הפועל ראשל"צ במסגרת ליגת אתנה ווינר ועלו למאזן חיובי 2:3. קלארק, לויצקי והאוטס בלטו באשדוד. השבוע תגיע לייני סלווין לארץ ובאמצע החודש אליסון הייטאוור והקבוצה תתחזק יותר. המטרה -דאבל.

קרא עוד »

"אם השיפוט היה מאוזן היינו מנצחים"

הדובר, יורם אסרף יו"ר מכבי אשדוד/באר-טוביה, יום לאחר ההפסד הצורב 77:75 למכבי ראשל"צ. אסרף יודע שהקבוצה שלו יכולה הייתה לחזור עם ניצחון אבל מוסיף: "איש לא חשב שננצח עד תום העונה" ומצטער שהישראלים של הקבוצה "לא הגיעו אתמול למשחק". היו"ר קורא לקהל להגיע במוצ"ש (19.45) מול בני הרצליה: "הם ריגשו אותנו".

קרא עוד »
_oco3229ih

הלחץ עזר אשדוד תשודר בשישי

לראשונה העונה ישודר משחקה של קבוצת הכדוריד של הפועל ראשל"צ. זה יקרה אחרי לחץ של ראשיה. הקבוצה תשודר ביום שישי (15.30) במשחק הצמרת מול רמה"ש, באשדוד

קרא עוד »

המוליכה מאשדוד היום בראשל"צ

הפועל אשדוד הפתעת העונה עד כה, שמוליכה את ליגת ווינר בכדוריד, תצא היום (שני, 19.30) למשחק חוץ קשה מול מכבי ראשל"צ. ניצחון יבהיר שהפועל אשדוד חזק בתמונה. המאמן וובה זייקמן : "זו נקודת ציון חשובה בתולדות המועדון". המשחק לא ישודר בערוץ הספורט.

קרא עוד »
קלארק בריצה

האלופה רוצה לחזור היום מהפגרה בניצחון

לאחר פגרת הנבחרת תחזור היום (שני) ליגת העל בכדורסל לנשים לפעילות. האלופה, מכבי בן אשדוד תארח (19.00) את הפועל ראשל"צ והמטרה – ניצחון. שי דורון ששיחקה בנבחרת תחזור לשחק לאחר שנעדרה מהליגה עקב פציעה. לייני סלווין אמורה להגיע רק ברביעי.

קרא עוד »
nagish

הפנינג אופניים נגיש בפארק אשדוד ים

למעלה ממאה בני נוער, ילדים, בני משפחות וצוות עובדי הרווחה והחינוך נטלו חלק בפעילות המיוחדת שהתקיימה בפארק הנגיש והיפה של אשדוד, והצטרפו לרכיבה על אופניים ולפעילות גופנית נוספת שנערכה עבור האוכלוסיות עם צרכים מיוחדים באשדוד. הפעילות היתה במסגרת שבוע החשיפה לאדם עם מוגבלויות.

קרא עוד »
cack

אשדוד תארח את תחרות המאסטרס בשחמט

10 שנים שאשדוד מקיימת תחרויות שחמט בעיר ברמות שונות. השנה, לראשונה, אשדוד מארחת את התחרות היוקרתית שנראתה עד היום בישראל. 12 רב אמנים מכל העולם יגיעו לאשדוד ויתמודדו על קרן פרסים בת 41,000 דולר. התחרות פתוחה לקהל.

קרא עוד »

עצרו בכתום. 77:75 לראשל"צ על אשדוד

לאחר 5 ניצחונות רצופים, מכבי אשדוד נעצרה בראשל"צ. אשדוד יצאה למשחק חוץ בראשל"צ לאחד המשחקים הקשים ביותר, מול קבוצה המועמדת לפיינל פור. היו"ר יורם אסרף כבר הודיע שזה משחק של הצהרת כוונות. המשחק היה צמוד לכל אורכו. במחצית התוצאה הייתה 35:35, כשאייזה סוואן, האיש של הקבוצה עד כה, ששיחק בראשל"צ בעונה שעברה, קלע נקודה אחת בלבד (סיים עם 2 נקודות). דיונטה גארט, שעשה הכל עבור אשדוד (במשחק ענק עם 32 נקודות) עם עזרה של צ'ארלס תומאס (שהורחק), היו האנשים של אשדוד במשחק הזה. זה נגמר 77:75 לחובת אשדוד, שאולי נוצחה אבל סיימה עם הרבה כבוד.

קרא עוד »

אלון דאי הוזמן לארה"ב לקבלת פרס אלוף אירופה עד גיל 25

אלון דאי, נהג המירוצים מאשדוד, שנחשב לנהג הישראלי הטוב בעולם, הוזמן לארה"ב לקבל מספר פרסים בהם זכה "בסבב הנסקאר" של אירופה. בין התארים, התואר הנכסף, של אלוף אירופה עד גיל 25! דאי מתחרה לראשונה בסבב הזה וקטף עוד פרסים כמו, "רוקי השנה", סגן אלוף אירופה ואפילו "חביב הקהל". כבוד.

קרא עוד »
ממשיך לדחוף את אשדוד. אייזה סוואן. (צילום פאבל)

יעצרו בכתום? מכבי אשדוד היום בראשל"צ

לאחר 5 ניצחונות רצופים תצא היום ראשון (20.40) מכבי אשדוד לאחד ממשחקיה הקשים ביותר מתחילת העונה מול מכבי ראשל"צ, "הכתומה", בראשל"צ .אחת הקבוצות המועמדות הוודאיות לפיינל פור. היו"ר אסרף כבר אמר שמדובר במשחק של הצהרת כוונות. באתר הרשמי של אשדוד הצהירו, כי "לא רוצים לעצור בכתום". מעניין מה יהיה היום, בראשון לציון

קרא עוד »
_TP_2946

ריטה האמיצה לא מוותרת על סנפלינג

ריטה לפנוב, אחת הבלונדיניות המוכרות והחביבות בעיר, אוהבת לצאת לטיולים ברחבי הארץ עם המשפחה, ולא מוותרת על סנפלינג. היא מטורפת על הכלב שלה מסוג פיטבול. החלום הגדול שלה להיות אשת קריירה בשילוב עם עולם הדוגמנות.

קרא עוד »
hand cup

הפועל אשדוד: "הטלויזה מתעלמת מאיתנו"

הפועל אשדוד מוליכה את ליגת ווינר בכדוריד. אבל מסתבר כי עד היום שידרו אותה 0 פעמים בטלוויזיה. מני אלגריסי מנהל התקשורת של האגודה פירסם פוסט מאוד דעתני בעניין : "אי אפשר להתעלם ממה שקורה בדרום".

קרא עוד »
yasam

צעדת "סובב לכיש 2015"

השבוע התקיים בגזרת מרחב לכיש המרוץ המסורתי "סובב לכיש". המרוץ מתקיים זו השנה הרביעית, ומטרתו הינה חיבור בין קציני ושוטרי המרחב למשפחות השכולות.

קרא עוד »
XpNeV16LXnCDXkNep15PXldeTINee15XXnCDXkdeg15kg15TXqNem15zXmdeU_=_-_צילום_מני_אלגריסי

לבד בצמרת. היסטוריה הפועל אשדוד ראשונה

היסטוריה. עם ניצחון שביעי ברציפות, הפועל אשדוד ראשונה בליגת ווינר בכדוריד. הפעם לבדה. הקבוצה ניצחה 23:28 את בני הרצליה וניצלה את העובדה שמכבי ת"א לא שיחקה (בגלל שיריבתה רמה"ש משחקת בגביע האתגר) והיא עכשיו לבד בצמרת! בתחילת העונה רצתה אשדוד רק להגיע מהמקום החמישי לרביעי. עכשיו זה כבר סיפור אחר לגמרי. במחזור הבא, ביום שני, משחק חוץ קשה מול מכבי ראשל"צ.

קרא עוד »
כמעט והצליח לכבוש

דרבי דרומי. נקודה. 1:1 בין מ.ס אשדוד ואשקלון.

לאחר הניצחון ביבנה, רצו במ.ס אשדוד להמשיך את המומנטום ולנצח ניצחון שני ברציפות, הפעם "בדרבי של הדרום", מול הפועל אשקלון. אשקלון עלתה ראשונה ליתרון (60), אבל אשדוד חזרה מהר והשוותה תוך 6 דקות, משער נהדר של דין דוד. קינדה הורחק בדקה ה-90. זה נגמר בתיקו 1:1.

קרא עוד »
בן זקן

מ.ס אשדוד רוצה היום ניצחון ב'דרבי הדרומי' בלאומית

היום (שישי, 15.00) תצא אשדוד למשחק חוץ מול הפועל אשקלון, בדרבי הדרומי של הליגה הלאומית. לאחר ניצחון על "שכנה" אחרת השבוע, מיבנה, 1:3, רוצה אשדוד לחזור עם ניצחון גם מאשקלון. עידן מקדש וטום בן זקן שאינם כשירים, בספק למשחק.

קרא עוד »
sidi

חכם סידי אומר

כשחכם סידי היה ילד חכם (וזו האמת, הייתי ילד חכם…) הוא היה חולה על דייגו ארמנדו מראדונה. עבורי הוא היה מודל. הערצתי את השחקן הזה ששלט בכדור כאילו היה חלק ממנו. רציתי להיות מראדונה. רציתי? רצינו. כל הילדים בשכונה ביפו, היו משדרים את עצמם כובשים שער כאילו הם מראדונה. כולם רצו להיות מראדונה.

קרא עוד »
תמונה של גבר

תביעת ענק נגד מנחם גלילי!

חבר מועצת העיר עו"ד צחי אבו, החליט להגיש תביעת דיבה בסכום של 3 מיליון שקל נגד הבעלים של עיתון "השבוע באשדוד מנחם גלילי, העיתון המיושן של גלילי פרסם בשבוע החולף כתבה חריפה ומגמתית נגד עו"ד אבו, ובין היתר ציין כי חבר המועצה שותף בחברת הבנייה "י.צ. פרמיום", שאמורה לקבל לידיה שטח ציבורי עבור חניון תת קרקעי לבניין שנבנה ברובע א'. מבדיקה שערך עיתון "המגזין" מול רשם החברות מסתבר כי עו"ד אבו כלל לא שותף בחברה האמורה, ובעקבות הדברים הללו גלילי יצטרך לספק הסברים בבית המשפט

קרא עוד »
yad1

לשמור על המקום הראשון

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, נמצאת במקום הראשון. היא רוצה להישאר שם גם אחרי המחזור הקרוב, היום, שישי, 15.30, כשתארח למשחק בית את בני הרצליה. אם זה יקרה, הקבוצה תשיג ניצחון שביעי ברציפות! ללא ספק השיג ושיא לקבוצה בליגת ווינר.

קרא עוד »

אלון דאי שני באירופה ו"רוקי השנה" בסבב הנסקאר במכוניות מירוץ.

אלון דאי מאשדוד, 24, סיים את העונה הרגילה במרוצי הנסקאר במקום השמיני באירופה. הוא גם זכה בתואר הנהג הצעיר ובתואר חביב הקהל ובאליפות עד גיל 25. בשנה הבאה ינסה להתחרות על התואר מטעם קבוצתו CAAL Racing. בעבר (2009) זכה באליפות אסיה בפורמולה רנו.

קרא עוד »
שי תור

רק אנחנו אשמים!

ביום ראשון האחרון נשבר שיא חדש, שיא שהיינו שמחים מאוד לוותר עליו – בשלוש שעות התרחשו שלוש תאונות דרכים קשות בלב העיר, ליתר דיוק ברחוב הרצל. זה פשוט היה מדהים, כוחות ההצלה עוד לא סיימו לטפל בזירה אחת קשה ומורכבת, וכבר נאלצו לנוע לתאונה אחרת עם לכודים. למרבה המזל, כל התאונות לא גבו קורבנות בנפש, אך היו לא מעט פצועים. פצועה אחת קשה פונתה לבית החולים "תל השומר", והיו עוד 4 פצועים באורח בינוני ו-4 פצועים באורח קל.

קרא עוד »
דיונטה גארט והסל עם הבאזר, שהעניק לאשדוד את הניצחון על קרית גת. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

"אנחנו רוצים פיינל פור"

הדובר, יו"ר הקבוצה יורם אסרף, לקראת המשחק הקשה של מכבי אשדוד, ביום ראשון מול מכבי ראשון לציון, מהטובות בליגה. לאחר 5 ניצחונות רצופים של אשדוד, המילה פיינל פור הצטרפה ללקסיקון הקבוצה. אסרף: "ניצחון בראשל"צ זו הצהרת כוונות".

קרא עוד »
pedo

גילויים חדשים בפרשת הקצין המתחזה שהתעלל מינית בתלמידים

כשל ניהולי חסר תקדים עשוי להוביל לפיטוריה של מנהלת בית ספר תיכון ותיק ומוערך בעיר, אין שום הסבר לכך שהנהלת בית הספר אפשרה לע', צעיר בן 22 מאשדוד, להתחזות לקצין רפואה, להיכנס לחדר האחות במרחק 10 מטרים מחדר המנהלת, ולבצע מעשים מגונים מחרידים ב-6 נערים בני 16, תלמידי כיתה י"א. רק לאחר שהתלמידים התלוננו על מה שעברו בחדר, המשטרה הוזעקה ועצרה את הקצין המתחזה, שצפוי להתמודד מול כתב אישום חמור ביותר

קרא עוד »