"התגעגעתי לים"

כבר 10 שנים משה טובול בן 79 מוותיקי העיר, פנסיונר של הנמל שם עבד 50 שנים, לא היה בים. תוכנית "מנגישים ומגשימים לך את הים" של עיריית אשדוד הגשימה לו את החלום שלו.
משה טובול זוכה לחזור לים שהוא אוהב.

תוכנית "מנגישים ומגשימים לך את הים", פועלת 6 שנים באשדוד, שהייתה גם העיר הראשונה בישראל שהנגישה את הכניסה למים במספר אמצעים כשהמרכזי בהם הוא באמצעות כיסאות גלגלים צפים. הכיסאות הללו מאפשרות כניסה למים באמצעות ישיבה על כיסא ציפה למי שלא יכולים.

משה טובול בן 79 מוותיקי העיר, פנסיונר של הנמל שם עבד 50 שנים, אוהב ים ולצערו מאז חלה, כבר מעל 10 שנים, לא הגיע לים ואף לא יוצא את ביתו. ילדיו ובהם רונית צ'אפרק, גילו את האפשרות להכניס אנשים עם מוגבלות לים באמצעות כיסאות מיוחדים שנרכשו. רונית והאחים התעקשו עם אביהם, שתחילה קצת התבייש והחליטו להביאו לחוף אורנים.

הבוקר , בחוף אורנים חיכה לו צוות מאגף החופים בהובלת המציל ניסים דהן אשר סייעו ונכנסו איתו לים במטרה לתת למשה טובול חוויה מרגשת. רונית סיפרה שכאשר חזר אביה לבית הוא היה מאושר מאוד ושמח מאוד על החוויה, ואמר להם "התגעגעתי לים".

באגף החופים מציינים כי נושא ההנגשה מטופל ומיושם הרבה מעבר לדרישות החוק עם הרבה לב ונשמה מצד העובדים. הכל כדי לספק שירות מקצועי וברמה גבוהה ממנו נהנים תושבי העיר ועוד מאות המגיעים אלינו מכל רחבי הארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך