ילדה בת 5 שהלכה לאיבוד צעדה 2.5 קילומטרים בחוף הים, עד שנמצאה

האירוע התרחש בחוף מי עמי בשבת. פעולה מהירה של המצילים אלון אוחיון ואבי בן גוזי, הביאו למציאתה 2.5 קילומטרים מהמקום בו אבדה להוריה. מהעירייה נמסר: "ילדים קטנים מיד מאבדים כיוון ומתחילים לצעוד ולהתרחק, ברוב המקרים הם אפילו לא בוכים ולא פונים לאף אחד, פשוט הולכים ובתקווה לפגוש את הוריהם".
המצילים שמצאו את הילדה. אלון אוחיון ואבי בן גוזי.

פעולה מהירה ועירנות של המצילים בחוף מי עמי, הביאו למציאת ילדה קטנה בת 5 שהלכה לאיבוד וצעדה ברגל 2.5 קילומטרים מתוך תקווה למצוא את הוריה. סיפור שנגמר במזל גדול.

בשבת האחרונה האחרי השעה 19:25, בסמוך לסיום שעות פעילות תחנות ההצלה, התקבל דיווח על ילדה בת 5 שנעלמה להוריה בחוף מיעמי. צוות כונן גזרה צפונית, אלון אוחיון המציל הראשי ואבי בן גוזי, מיד חוברים לאירוע ומתחילים בחיפושים באמצעות טרקטורון ההצלה שלהם. במקביל כל המתרחצים בחוף לוקחים יוזמה ומתחילים לחפש גם הם. הים היה מסוכן, המוני מתרחצים עדיין היו בחוף וכל דקה באירוע שכזה נראתה כנצח.

אלון ואבי המשיכו לחפש. חשוב לציין שהם כבר מומחים באירועים מסוג זה. הם נסעו דרומה לכיוון חוף הקשתות, חלפו על פניו וקצת לפני שובר הגלים של המרינה הם מזהים את הילדה לפי התיאור שמסרו ההורים.

אלון מיד ניגש לילדה ולאחר שהבין שזו הילדה שמחפשים מיד הודיע למוקד שהילדה נמצאה. המוקד מיד קיים שיחת ועידה עם האמא .כשאלון ואבי הגיעו לחוף מיעמי חיכו להם שם כ 200 איש אשר מחאו להם כפיים. הילדה הוחזרה להוריה בשלום.

מהעירייה נמסר: "אנו מבקשים מההורים להשגיח היטב על ילדיהם. ילדים קטנים מיד מאבדים כיוון ומתחילים לצעוד ולהתרחק, ברוב המקרים הם אפילו לא בוכים ולא פונים לאף אחד, פשוט הולכים ובתקווה לפגוש את הוריהם".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך