כתב אישום נגד תושב אשדוד בגין מעשים מגונים, סחיטה באיומים, הטרדה מינית ועבירות נוספות שביצע כלפי 5 קטינות

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר כתב אישום לבית משפט השלום באשקלון נגד שלמה אלפסי (19), תושב אשדוד, בגין עבירות של מעשה מגונה באדם, סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות, הטרדה מינית של קטינה שטרם מלאו לה 15 שנה ושיבוש מהלכי משפט, אשר ביצע הנאשם כלפי 5 קטינות.

על פי  כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין אלכסנדרה קרא, במשך כשנתיים, הנאשם יצר קשר עם הקטינות באמצעות הרשתות החברתיות וואטסאפ ואינסטגרם, והתכתב עמן במטרה לפתח שיח בעל אופי מיני. הנאשם הטריד מינית שתי קטינות מתחת לגיל 15 בכך שהציע להן הצעות בעלות אופי מיני והפציר בהן לקיים שיחות וידאו מיניות. במסגרת שיחות וידאו אותן ניהל הנאשם עם קטינות אחרות, הקליט הנאשם את שיחת הווידאו, ללא ידיעתן וללא הסכמתן של הקטינות להקלטה. הנאשם אף איים על קטינה נוספת כי יפיץ את תמונותיה אם לא תשלח לו תמונות נוספות שלה כשהיא בעירום חלקי.

בנוסף, הנאשם נפגש עם קטינה בת 17 אותה הכיר באמצעות הוואטסאפ, ובמסגרת פגישותיו עמה, ביצע בה הנאשם מעשים מגונים שלא בהסכמתה.

בד בבד עם הגשת כתב האישום, הוגשה בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה צוין כי נשקפת מסוכנות לקטינות מהנאשם כפי שניתן ללמוד מאופי העבירות המיוחסות לו וכי קיים חשש כי שחרורו של הנאשם ממעצר יביא לשיבוש הליכי משפט והשפעה על עדים.

התיק נחקר על ידי יחידה 105 בלהב 433 שבמשטרת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך