"השנה כמות המבקשים לילקוט לילדיהם עלתה בכמה מאות. בלי עזרה לא נוכל לדאוג לכולם"

שמעון בן שמעון, מנה"ל גמ"ח 'חסדי מאור מאיר', חושש שהשנה לא יעמוד בכמות הבקשות לילקוטים וציוד לבית הספר. בשנה שעברה חילק כ-300 ערכות והשנה ברור לו שיצטרכו לפחות 500. בן שמעון: "השנה יש המון בקשות לעזרה של הציוד בגלל המצב של הקורונה".
שמעון בן שמעון והתיקים שחילק בשנה שעברה.

שמונה שנים מחלק גמ"ח חסדי מאור מאיר, שנקרא על שמו של הנער מאור מאיר בן שמעון ז"ל, שנפטר בתאונת דרכים והוא רק בן 16, ילקוטים וציוד לבתי הספר לילדים שהוריהם לא יכולים לרכוש עבורם ילקוט וציוד, לקראת שנת הלימודים הקרובה. השנה החשש בגמ"ח שלא יעמדו במספר הדרישות ויאלצו להשיב ריקם הורים רבים ובעיקר ילדים.

בשנה שעבר חולקו כ-300 תיקים, אבל השנה בגלל הקורונה ובגלל שרבים לא עובדים, הרי שהבקשות רק התגברו ועומדות כרגע על כ-500 בקשות. שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח: "כמו בכל שנה זה 8 שנים, גמ"ח חסדי מאור מאיר מחלק תיקים וציוד לילדים מעוטי יכולת. השנה יש המון בקשות לעזרה של הציוד בגלל המצב של הקורונה".

למי שמעוניינים לתרום ניתן בכמה דרכים:

מי שרוצה לתרום באמצעות העברה ל-bit למספר 0505928035

או העברה לחשבון העמותה של הגמ"ח – בנק דיסקונט. סניף 114 מספר חשבון: 52276

דרישה ליותר השנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך