עו"ד מרק גלר: "יש התעוררות בהתחדשות העירונית בגלל הסוגיה של התמ"א 38"

עו"ד מרק גלר, ממשרד עורכי הדין גלר & נחמיאס באשדוד, מציין שאומנם יש ירידה קלה במחירי הנדל"ן בגלל משבר הקורונה, אולם הירידה הזו תתאזן מהר מאוד ותקבל טוויסט בעתיד הלא רחוק: "אני בטוח למדי שהמחירים יעלו. בסוף, כולם צריכים לגור איפשהו"
עו"ד מרק גלר

עו"ד מרק גלר, שנחשב לאחד מעורכי הדין הוותיקים והמוערכים בתחום ההתחדשות העירונית, אמר לאתר "אשדוד אונליין" כי דווקא יש התעוררות בשוק ההתחדשות העירונית, בשל החשש מהחוק שאמור לסיים את דרכו של תמ"א 38 במתכונתו הנוכחית. עו"ד גלר: "אנחנו דווקא מרגישים עכשיו התעוררות בהתחדשות העירונית בגלל הסוגיה של התמ"א 38. זה בעיקר בגלל שהחוק עומד להסתיים ודיירים שעד עכשיו עיכבו וחשבו שתמיד יהיה יותר טוב התעוררו לכך, אנחנו מרגישים את זה".

עו"ד גלר אמר עוד: "ברכישת דירות, אנחנו רואים את הפגיעה בענף. אנשים שרצו לרכוש דירה יושבים על הגדר כי הם לא יודעים מה הולך לקרות, אבל הגידול של האוכלוסין ממשיך ובסופו של דבר המחירים יעלו ויכסו את ההקפאה, זה מה שקרה בשנים עברו. אין קרקעות ברוב הערים הגדולות בארץ, בדגש על אזור המרכז, ובסופו של דבר הביקוש יהיה גדול מההיצע, וכשיש ביקוש גדול מההיצע, המחירים עולים. גם באשדוד זה תהליך שיהיה דומה".

עו"ד גלר סיכם ואמר: "אני בטוח למדי שהמחירים יעלו. בסוף, כולם צריכים לגור איפשהו. בסוף, הקורונה תיגמר. עוד חצי שנה, עוד שבעה חודשים, עוד שנה – פשוט צריך להחזיק מעמד. כל הקבלנים, היזמים, נותני האשראי ומי שמבין את זה פשוט לא מפחד. אני מעריך שתהיה פריצה קדימה וזה יהיה כמו פקק שעף מתוך בקבוק בלחץ, והכל יחזור לקדמותו, זה רק עניין של זמן".

משרד עורכי הדין גלר & נחמיאס ושות'.
שדרות ירושלים 18
בניין הקיי-טאוורס
קומה 1

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך