המשטרה עצרה גבר שחשוד שתקף קשות את הוריו

משטרת ישראל עצרה חשוד שאיים לפגוע קשות בהוריו ותקף אותם. היום הוגש נגדו כתב אישום
אסיר אזוק באזיקים

בתאריך 21/7/2020 בשעות הצהרים התקבל דיווח במוקד המשטרה מאזרחים אודות צעקות וקריאות לעזרה הנשמעות מדירת השכנים בבניין באשדוד.

שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע במידי והבחינו בתוך הדירה בגבר בשנות ה30 לחייו,אשר צועק על הוריו ומאיים לרצוח אותם. החשוד נעצר על ידי השוטרים והובא לחקירה במשטרת אשדוד.

במהלך החקירה התברר כי החשוד דרש מאביו לקנות לו בירה וסיגריות במיידי ולאחר שהתבקש על ידי אביו להמתין עד שיסיים לאכול-החל לצעוק לעברו ואמר לו כי "הלילה הזה כולכם אני ארצח,הלילה אני לא ישן, לא יכול לישון בלי שתיה, בלי כלום". מיד לאחר מכן דחף החשוד את אביו, תפס אותו בחולצה ואמר לו "אני אהרוג אותך, אני אחנוק אותך אם לא תקנה לי עכשיו בירה וסיגריות" בהמשך ניגש החשוד אל אמו ואמר לה "היום אני אגמור אותכם". במהלך חקירה מהירה ומקצועית נגבו על ידי חוקרי המשטרה עדויות ונאספו ראיות כנגד החשוד.

היום הוגש כנגד החשוד על ידי חטיבת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום חמור בגין איומים ותקיפה בבית משפט השלום באשקלון.כמו כן הוגשה בקשה לעצור את החשוד עד תום ההליכים נגדו.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את ארועי אלימות, והשוטרים יפעלו בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך