האגף לקידום עסקים ותעשייה באשדוד יקיים מפגש אונליין שיעודד עסקים לעבור למסחר דיגיטלי

המפגש, בהובלת סגנית רה"ע שרון מרק, וחברת הלוגיסטיקה המתקדמת eGold מקבוצת גולד בונד, יספק לעצמאיים ובעלי עסקים רבים בעיר כלים נגישים באמצעותם יכולים בעלי העסקים להעביר את פעילותם לדיגיטל • הכנס פתוח לכלל תושבי העיר וייערך ב - 27/7 בשעה 21:00 באמצעות אפליקציית ZOOM

האגף לקידום עסקים ותעשייה בעיריית אשדוד והמרכז הרובוטי eGold מבית קבוצת GoldBond יקיימו מפגש אונליין לעידוד עסקים מקומיים בעיר לפתוח חנות אינטרנטית ולעבור למסחר המקוון. המפגש ייערך בהשתתפותם של שרון מרק, סגנית ראש עיריית אשדוד והממונה על קידום העסקים והתעשייה בעיר, יותם בן ארי, מנהל הפעילות של eGold, ותימור גורדון, יועץ ומלווה חברות ויזמים בתחום ה – eCommerce.

מטרת המפגש הינה לחשוף את העסקים באשדוד ליתרונות ולפוטנציאל הקיים במסחר מקוון, לתת לציבור את מגוון האפשרויות הקיימות ברשת, ולחלוק את הידע הרב של המשתתפים בתחום המסחר המקוון. את המידע שיקבלו בכנס, יכולים לנצל העסקים בעיר כדי לשקם פעילויות שנפגעו בימי הקורונה ואף להרחיב את הפעילות העסקית להגדלת המכירות.

שרון מרק, סגנית רה"ע אשדוד: עיריית אשדוד פועלת רבות על מנת לתת את מגוון הכלים והאפשרויות לעסקי עירנו המהווים לעמוד השדרה הכלכלי של אשדוד. כצעד משלים לפלטפורמת "360 לעסקים" אותה יזמנו במהלך הגל הראשון, אנו מציעים כעת גם פתרון לוגיסטי מתקדם לעסקים קטנים ובינוניים בעזרתם של שותפים נוספים כמו eGold מקבוצת גולד בונד, נוכל לספק לתושבי אשדוד פתרון אמיתי לימים מורכבים אלו. אנו רואים בבתי העסק השונים בעיר, קטנים וגדולים, כמנוע הצמיחה ולב ליבה של העיר ונעשה ככל שביכולתנו לתמוך ולסייע לכל עסק ככל שניתן".

יותם בן ארי, מנהל eGold מקבוצת גולד בונד: ה- eCommerce הפך להיות עובדה מוגמרת ובלתי מעורערת בעולם שרשרת האספקה. שלא כמו טרנדים שבאו וחלפו להם מן העולם, הוא מייצג את רצונם של מיליארדי צרכנים אשר הצביעו באצבעותיהם ומצפים להזמין באמצעות הנייד, ולקבל את המשלוח לפתח הבית מיד ובזול. אנו שמחים לשתף פעולה עם כל גורם המבין את חשיבותו של המסחר המקוון ולספק לציבור העסקים והעצמאיים בישראל כלים יעילים ופשוטים באמצעותם יוכלו לגלות את המסחר המקוון ויתרונותיו הרבים.

להרשמה:http://shorturl.at/dfruV

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך