הבידוד לחולי קורונה מתקצר

משרד הבריאות מקצר את משך הבידוד הנדרש מחולי קורונה מאומתים ללא בדיקה חוזרת. חולה קורונה מאומת יוגדר מחלים אם עברו עשרה ימים מיום תחילת התסמינים ובתוספת של שלושה ימים נוספים ללא תסמינים.
נוהל חדש של בידוד לחולי קורונה.
משרד הבריאות מקצר את משך הבידוד הנדרש מחולי קורונה מאומתים ללא בדיקה חוזרת. על פי ההנחיה ששוגרה מהמשרד לקופות החולים, חולה קורונה מאומת יוגדר מחלים אם עברו עשרה ימים מיום תחילת התסמינים ובתוספת של שלושה ימים נוספים ללא תסמינים (חום ותסמינים נשימתיים).
הזמן המינימלי יעמוד על 13 ימים, ללא צורך בבדיקת החלמה. במקרה שלא ניתן לאתר את מועד הופעת התסמינים, חולה מאומת יוגדר מחלים לאחר עשרה ימים מקבלת התוצאה החיובית ובלבד שחלפו שלושה ימים לפחות מתום התסמינים. א-סימפטומטים יוגדרו מחלימים אם חלפו עשרה ימים מיום קבלת התוצאה החיובית. עם זאת, תקופת הבידוד לאנשים שנחשפו לחולי קורונה מאומתים עדיין נותרת בעינה – 14 יום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך