רן בן שמעון: "שנהיה קבוצה שלא מתמודדת במאבקי תחתית אלא מסתכלת למעלה"

מאמן מ.ס אשדוד אמר את הדברים לקראת העונה הבאה, באימון הפתיחה של אשדוד לעונת 2020-2021. בן שמעון: "מטרות? רק אחיר שנשלים את הסגל".
בן שמעון.

מ.ס אשדוד פתחה את הכנותיה לעונת 202012021. לא יהו הרבה פנים חדשות וכמו שזה נראה כרגע, הקבוצה תתבסס על הסגל מהעונה שעברה עם חיזוק במספר מקומות. המאמן רן בן שמעון התייחס לעונה שבפתח. שלומי אזולאי ושגיב יחזקאל שנמצאים בבידוד, נעדרו.

בן שמעון: "כאילו לא הלכנו. הייתה פגרה קצרה מאוד. זו תקופה מאוד מורכבת. יש שתי ברירות או להתלונן על מה שקורה או להינות. משתדלים להינות כמה שיותר. אני לא זוכר את העונה הקודמת. לגבי מטרות ולאן רוצים להיגע, זה רק אחרי שנשלים את הסגל. יש לנו שאיפות להתקדם? יהיו לנו מטרות גבוהות וטובות. אנחנו אנשים תחרותיים באופי שלנו ואני מאמין בחומר השחקנים הקיים".

בסגל הקודם ראינו שילוב של שחקנים צעירים וותיקים

"זה סוג של אמירה, שהשחקן הראשון שהחתימו בקבוצה, סתיו טוריאל, הוא שחקן צעיר. זה מראה על שילוב של צעירים. זה שילוב שצריך להיות חכם. יהיה השנה שילובנכון של צעירים עם הוותיקים שלנו"

מה אתה מאחל לעונה החדשה?

"קודם כל שתהיה בריאות לכולם, ושהנגיף הזה יעבור מהעולם. שתיים, שנהנה העונה, ושלוש שנעשה תהליך שבסופו נהיה קבוצה, שבניגוד לכל השנים האחרונות, לא מתמודדת במאבקי תחתית אלא מסתכלת למעלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך