ד"ר לסרי: "בקרו את המסעדות ודוכני המזון עד שלישי – עזרו להם לצלוח את הימים האלו"

ראש העיר בפנייה נרגשת לתושבי אשדוד, לעזור למסעדנים שיאלצו לסגור שוב את עסקיהם משלישי. ד"ר לסרי: "ביחד, בערבות הדדית של תושבי ותושבות אשדוד ננצח את הגל השני".
ראש העיר לסרי
ד"ר יחיאל לסרי.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, יצא בקריאה נרגשת לתושבי העיר, לעזור לבעלי המסעדות ששוב ייאלצו לסגור הכל  מיום שלישי. ד"ר לסרי פנה לתושבים וקרא להם גם: "הזמינו מהם משלוחים מיום שלישי כדי שנוכל לחזק אותם".

ד"ר לסרי: "תושבים יקרים, החל מיום שלישי יסגרו העסקים והמסעדות, רבים מהם נערכו מבעוד מועד לספק סחורה ללקוחות שלצערנו הרב מספרם יפחת בגלל הסגירה והם יאבדו חומרי גלם לשווא. אני קורא לכם לחזק אותם ולעזור להם לעבור את הימים האלו עם הראש מעל המים. בקרו את המסעדות ודוכני המזון עד שלישי – עזרו להם לצלוח את הימים האלו. הזמינו מהם משלוחים מיום שלישי כדי שנוכל לחזק אותם. ואל תשכחו להקפיד על כללי ההגנה – מסיכה, הגיינה וריחוק חברתי. ביחד, בערבות הדדית של תושבי ותושבות אשדוד ננצח את הגל השני. שבוע טוב לכולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך