ד"ר לסרי לבוגרי י"ב: "מסיבות הסיום הן סכנת חיים עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם"

ראש העיר מגלה: "בפעולה מהירה, יחד עם המשטרה, הגענו למארגני מסיבה סיום בלתי חוקית ומנענו אפשרות של הדבקה המונית". להורי תלמידי י"ב אמר: "אם אתם יודעים על כוונה לקיים מסיבת סיום מחתרתית, עשו הכל למנוע אותה".
ראש העיר לסרי
ד"ר יחיאל לסרי.

ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד, פנה היום, חמישי, בפנייה מיוחדת אל מסיימיי י"ב והוריהם בבקשה לא לערוך מסיבות סיום שכן הן מסכנות רבים אחרים. ד"ר לסרי גילה כי בעקבות מידע שהגיע אליו נמנעה מסיבה כזו ואיתה נמנעה הדבקה המונית.

ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי: תושבים יקרים, הודעה זו מיועדת לבוגרי יב׳ והוריהם – מסיבות הסיום של בוגרי כיתות י"ב הן חוויה משמעותית עבורנו. לצערנו, השנה לא ניתן לקיים אותן, בשל החשש מהתפשטות מגפת הקורונה. בימים האחרונים התקיימו מסיבות סיום מחתרתיות ברחבי הארץ, בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות, וגרמו להדבקה נרחבת.  נחשפתי לנושא באמצעות הורים שעדכנו אותי על מסיבה בלתי חוקית של בוגרי כיתות י״ב בעיר. בפעולה מהירה, יחד עם המשטרה, הגענו למארגני המסיבה ומנענו אפשרות של הדבקה המונית".

ראש העיר ממשיך: "אני פונה אל כל אחד ואחת מכם – בראש ובראשונה לבנות ובני הנוער הנהדרים שלנו. גלו אחריות. אנו סומכים עליכם. מדובר בסכנה בריאותית וסכנת חיים עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם. במיוחד הסבים והסבתות הנמצאים בסיכון. להורים- אם אתם יודעים על כוונה לקיים מסיבת סיום מחתרתית, עשו הכל למנוע אותה. ולכל מי שנחשף למידע על מסיבה כזו- אנא פנו למוקד 106, גם מבלי להזדהות, ואנו נפעל ללא פשרות במטרה למנוע את המסיבה ולשמור על בריאות התושבים. יחד, בערבות הדדית, נצליח להתגבר על מגפת הקורונה ולשמור על בריאותנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך