הגרושות, הבת והקורונה

גבר שהתגרש פעמיים, התקרב במהלך תקופת הקורונה לאחת הגרושות שלו והביא את הילדה המשותפת עם הגרושה השנייה, למפגשים עם ילדיו וגרושתו האחרת. הדבר הכעיס מאוד את הגרושה השנייה שקבעה: "אתה לא תראה את הילדה יותר אם תיקח אותה לגרושה השנייה"

הקורונה הביאה הרבה שינויים אצל אנשים רבים, אבל השינוי הבא שהתרחש אצל א', גבר בשנות הארבעים לחייו מאשדוד, היה שינוי מאוד רציני שישנה את חייו, הוא ככל הנראה יצטרך לבקש סעד מבית המשפט שיעזור לו לפתור אותו. אחרת הוא בבעיה.

הגבר היה נשוי פעמיים והתגרש. מאשתו הראשונה נולדו לו 3 ילדים ומאשתו השנייה ילדה אחת משותפת. הוא עשה הכל בכדי להיפגש ולהפגיש כמה שיותר את הילדים כולם יחד והכל התנהל כרגיל. בכדי לשלם את המזונות לשתי הנשים, א' עובד קרוב ל- 12 שעות ביממה, לפעמים גם בסופי שבוע, העיקר שלא יהיה משהו שימנע ממנו לראות את הילדים, מאחר וידע כי אם לא ישלם ייתקל בקשיים, במיוחד עם אם ביתו, כי כבר ארעו לו כמה פעמים תקלות בעניין אתה, והיא התנתה את לקיחת הילדה בתשלום המזונות.

אבל אז הגיעה תקופת הקורונה והאיש הפסיק לעבוד, כמו רבים אחרים, ומצבו הכלכלי הדרדר, עד כדי כך שהוא לא תמיד מצא את הכסף לשכירות. יחד עם זאת לקח הלוואות ועבד בכל מיני עבודות מזדמנות, ושילם לפחות חלק מהמזונות. האישה הראשונה הבינה את המצב והשנייה כל הזמן איימה בתביעה. העובדה שגרושתו הראשונה הבינה אותו ואת מצבו, קרבה בניהם, עד כדי כך שהיא אירחה אותו עם הילדה אצלה בביתה כמה פעמים לארוחות שישי. בכל מהמקרים הביא את הילדה שלו מנישואיו השניים גם לארוחה. הדבר הקל מאוד על א' כי זה גם נתן לו פתרון לתקופה הזו בנושא דאגה לילדה וגם עזר לו כלכלית.

אבל אז הוא גילה מכתב בתיבת הדואר שלו ששיבש את מצבו לגמרי. מסתבר כי הילדה סיפרה לאמה כי הם מתארחים יותר ויותר אצל אשתו הראשונה של אבא. המידע הזה הרתיח את גרושתו השנייה, היא הוציאה מכתב מעו"ד בו היא מתרה ב-א' כי אם יפגיש שוב את הבת המשותפת עם אשתו הראשונה, הוא לא יוכל לקחת את הילדה למפגשים יותר. לא עזרו לו כל תחינותיו לאישה השנייה שהוציאה את המכתב, והיא נותר בשלה  – "תיקח את הילדה למפגשים משותפים עם אשתך הראשונה, לא תראה אותה".

היא גם הוסיפה כי מאחר והוא גם מאחר בתשלום חלק מהמזונות וגם לוקח את הילדה למקום שהיא לא חפצה שייקח, היא מודיעה לו כי בתוך 7 ימים היא רוצה את כל הפרשי המזונות שלא שילם בגלל משבר הקורונה.

בצר לו החליט הגבר לפנות לבית המשפט. כסף לעורך דין אין לו , ולכן הוא פנה בעצמו. עכשיו הוא מחכה שבית המשפט יאפשר לו לקח את בתו הקטנה כמה שניתן על פי ההסדרים ולא פחות חשוב מזה להחליט בעצמו, לאן לקחת אותה במפגשים שלהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך