האם מאשדוד החשודה בזריקת בתה התינוקת מחלון הבית, לבדיקה פסיכאטרית

מעצרה הוארך ביום אחד. עו"ד עופרה סיבוני שמייצגת את האם מטעם הסניגוריה הציבורית: "מדובר באם יחידנית הנמצאת במצב נפשי קשה שהחריף בתקופה האחרונה עקב משבר הקורונה".

מעצרה של האם מאשדוד שחשדה בזריקת בתה התינוקת בת 5 חודשים מבניין באשדוד, הוארך היום ביום אחד

עו"ד עופרה סיבוני שמייצגת את האם מאשדוד מטעם הסניגוריה הציבורית: "מדובר באם יחידנית הנמצאת במצב נפשי קשה שהחריף בתקופה האחרונה עקב משבר הקורונה, והיום היא לא תקשרה עם סביבתה. בית המשפט קיבל את בקשתנו והורה לשלוח את האם לבדיקה פסיכאטרית דחופה. לשמחתנו מצבה של התינוקת התייצב ואנו מקווים ומאחלים להחלמתן המהירה של הבת והאם".

כזכור אמש אושפזה התינוקת בת ה-5 חודשים במצב קשה כשהיא סובלת מדימום מוחי לאחר שנפלה מחלון ביתה בקומה ה-2. כעת חלה התפתחות בחקירה והמשטרה חושדת שהאם אחראית לנפילת התינוקת. ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי משטרת ישראל עצרו הלילה צעירה בשנות ה-20 לחייה בחשד לפגיעה חמורה בבתה התינוקת בת 4 חודשים באשדוד, היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך