נחשפו המקומות בהם שהו הכי הרבה חולי קורונה בשבוע האחרון

מנתוני משרד הבריאות בשבוע החולף עולה כי בראש הרשימה נמצאים האוטובוסים והסופרים, ירידה במספר הנדבקים שביקרו בקנינונים, לעומת עליה במספר הפעמים שביקרו בבתי מלון

מנתוני השבוע החולף שפורסמו ע"י משרד הבריאות והובאו בחדשות ערוץ 12 נראה כי בין יום שני שעבר לאתמול – עולה כי נדבקים בקורונה הסתובבו הכי הרבה פעמים באוטובוסים וברכבת הקלה – 147 במספר. על פי הנתונים הללו נראה שמדובר בירידה לעומת 166 הפעמים שנרשמו בשבוע שלפני. כזכור ביום ראשון נכנסו המגבלות החדשות על האוטובוסים לתוקף.

במקום השני והלא מכובד נמצאים המרכולים, שכעת מקדימים את המסעדות. הנתון שם הוא הגבוה ביותר בשלושת השבועות האחרונים ועומד על 94 פעמים שבהן ביקרו בהם נדבקים בקורונה.

במקום השלישי נמצאים המסעדות ובתי קפה, ברשתות מזון מהיר ובמאפיות שהו נדבקים בקורונה 58 פעמים בשבוע החולף – ירידה משמעותית לעומת 75 בבדיקה הקודמת. ירידה נרשמה גם בקניונים ובמרכזי קניות, מ-44 בבדיקה הקודמת ל-35 בבדיקה הנוכחית.

החנויות תפסו הפעם את המקום הרביעי עם 53 פעמים שביקרו בהן נדבקים מאומתים – עלייה של 14 לעומת השבוע שעבר. במרפאות ובמכונים ביקרו 21 נדבקים מאומתים, מספר דומה לבדיקה הקודמת ובמוסדות החינוך, בישיבות ובמתנ"סים נרשמה עלייה – 20 פעמים לעומת שש בלבד בשבוע שעבר.

המלונות ובתי האירוח רשמו עלייה חדה – מ-4 בשבוע שעבר ל-17 השבוע, שביקרו בהם נדבקים מאומתים השבוע. גם בבתי החולים עלה מספר הפעמים שבהן ביקרו נדבקים מ-6 ל-16.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך