בית החולים אסותא במסר חשוב לציבור בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בעיר

סגנית ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד מסבירה לציבור "מערכת הבריאות נכנסת לשגרה של טיפול בחולי קורונה לצד טיפול בייתר החולים, חשש של מטופלים מלהגיע לביה"ח ולקבל טיפול רפואי עלול להיות טרגי"
(צילומים: דוברות בית החולים אסותא וכבאות והצלה מחוז דרום)

סגנית בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, ד"ר חגית סרבגיל – ממן מזהירה הבוקר מאפשרות של אי הגעת מטופלים לקבל טיפול רפואי בגלל חששם מהקורונה. "מערכת הבריאות במדינת ישראל נכנסת לשגרה של מתן טיפול רפואי לחולי קורונה לצד מתן טיפול רפואי לשאר המטופלים. ניתן לומר כעת בבטחה כי זו מציאות ארוכת טווח ולא אירוע נקודתי".

הסגנית הוסיפה ואמרה "אסור שמטופלים פוטנציאלים ימנעו מלהגיע לקבלת טיפול מחשש להדבקות בקורונה. בתי החולים ערוכים ומוכנים לספק טיפול מיטבי לכל החולים, כאשר יש הפרדה מלאה בין המענה לקורונה לבין רפואת השגרה".

עוד אמרה ד"ר ממן "חוד החנית של בתי החולים במאבק בקורונה, הם הצוותים בפנימיות, בטיפול נמרץ, אותה קבוצה שהוזנחה על ידי המערכת במשך שנים. יש חובה כבר עכשיו לדאוג להם לתקציבים ותקנים ראויים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך