מכבי אשדוד פנתה לבראד גרינברג, שהשיב בשלילה

קבוצת הכדורסל מחפשת מאמן לעונה הבאה. השם הראשון שעלה הוא בראד גרינברג שאימן את אשדוד עד "משבר הקורונה". הועברה לו הצעה להחזיר את הקבוצה לליגת העל, אבל הוא דחה אותה, כמו שזה נראה הוא לא מעוניין לאמן בליגת המשנה..
בראד גרינברג.

בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד כבר חושבים על העונה הבאה. בקבוצה שירדה ללאומית מחפשים מאמן שיעלה אותה לליגת העל כבר בעונה הבאה. מסתבר כי בראד גרינברג שאימן את הקבוצה העונה, קיבל הצעה ודחה אותה.

באשדוד מתכננים את העונה הבאה. גרינברג היה האופציה הראשונה, מאחר והוא אימן את אשדוד עד משבר הקורונה, ולמעשה אחראי אף הוא לירידת הקבוצה. את גרינברג החליף זמנית עמית תמיר, שיישאר כנראה בקבוצה בתפקיד אחר.

גרינברג על פי גורמים בקבוצה קיבל פניה רשמית. אבל המאמן שחזר לארה"ב בעקבות המשבר לא מעוניין לאמן בליגה השנייה, וכנראה מבקש תקציב שחקנים גבוה יותר. בכל מקרה באשדוד ממשיכים לחפש אופציה נוספת. נראה כי בקבוצה מחכים לסיום ליגת העל, בכדי לבדוק אופציות אימון נוספות לעונה הבאה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך