הפסד לאומי. מכבי אשדוד נוצחה על ידי באר שבע וירדה מעשית לליגה הלאומית

הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע יצאה מפיגור ברבע הרביעי עם ריצת 0:9 ופתחה פער שככל הנראה גזר את דינה של מכבי אשדוד לירידה, 80:85
ברונסמה וקאת'ברטסון נאבקים על הכדור (צילום: יונתן סוסקין)

מכבי אשדוד רצתה מאוד לרדת בכבוד. הכבוד יהיה כנראה לחזור, כי אשדוד ירדה הערב, חמישי באופן מעשי לליגה הלאומית בכדורסל לאחר הפסד ליריבתה בתחתית הפועל באר שבע 80:85. אחרי הפסד החוץ להפועל "אלטשולר שחם" באר שבע בחוץ, היא רחוקה שש נקודות מחוף מבטחים וצריכה נס כדי להישאר בליגת ווינר סל גם בעונה הבאה.

אשדוד ממשיכה להילחם ומגיעה למאני טיים בעמדת ניצחון, אבל שוב חוזרת הביתה ללא הנקודות בטבלה והיא במרחק נגיעה מירידה רשמית. ג'יי.אר הולדר הוביל עם 20 נקודות מהספסל, פול סטול חצה את קו אלף הנקודות בישראל עם 16 נקודות (באחוזים לא טובים ועם 8 איבודי כדור) ואלונזו קולמן חזר טוב מהיעדרות עם 12 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אלא שכל זה כאמור לא הספיק.

באר שבע לא הרשימה במיוחד וסבלה מיום קליעה רע מבחוץ (רק 6 שלשות ב-18%), אבל שמרה על הכדור היטב ומסרה למעלה משלושה אסיסטים על כל איבוד. ברגעי ההכרעה, קצת לפני שהיא מסתבכת, צמד החברים מפרינסטון ספנסר וייס ואמיר בל הובילו ריצת 0:9 שהפכה את התוצאה וסגרה את הסיפור. אוואן ברונסמה הצטיין עם 28 נקודות ו-12 ריבאונדים והאדומים מהנגב רחוקים כעת נקודה אחת בלבד מהמקום השמיני.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך