בדירה בה התפוצץ אמש בלון גז נמצאו עוד בלוני גז שאוחסנו במקום

עדי ראיה סיפרו כי הכבאים הוציאו לפחות 4 בלוני גז מהדירה בה ארע הפיצוץ. העובדה שאחד הבלונים יכול היה להתפוצץ בכל רגע, סיכן את חיים לוחמי האש. העניין בחקירה.
הבניין שנפגע. (צילום: דוברות כבאות והצלה)

בעוד חוקרי הכבאות חוקרים את הפיצוץ שארע אמש בחצות בבניין מגורים באשדוד, מתגלה פרט חשוב מאוד בחקירה.

על פי עדי ראייה בין השכנים, הרי שהכבאים הוציאו מהדירה שהנ היה הפיצוץ, לפחות עוד 4 בלוני גז שאוחסנו בה, ככל הנראה ללא אישור, זה ללא קשר לבלוני הגז המאושרים בבנין, כולל של אותה דירה.

הבלונים האלה אגב סיכנו מאוד את חייהם של הכבאים, שהיה חשש אמיתי לחייהם בעקבות העובדה שכל אחד מהבלונים הנוספים יכול היה להתפוצץ בכל רגע ולגבות חיים נוספים. הם קיררו את הדירה מרחוק ורק אח"כ נכסנו בזהירות, וגם אז תוך סיכון ברור.

כזכור פיצוץ של בלון גז בקומת קרקע בבניין מגורים ברחוב המעפילים באשדוד, גרם בחצות לפציעה של חמישה אנשים. צוותי רפואה ולוחמי האש הגיעו למקום לטפל בשריפה שפרצה ובפצועים, שאחד מהם במצב קשה. לדירה ולבניין נגרם נזק רב. נפתחה גם חיקרה לבדיקת נסיבות האירוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך