תושב אשדוד בן 24 נעצר הלילה ברכב בו נתפס נשק חם

בשעות הלילה, במהלך פעילות שגרתית באשקלון הבחינו השוטרים ברכב ובתוכו 3 חשודים שנסע לפניהם ונראה חשוד. בבדיקה שעשו השוטרים נתפסו 2 אקדחים ומחסניות עם הכדורים, שנזרקו מהרכב. בחיפוש בתוך הרכב נתפסה סכין,כפפות וטלפונים.
הנשק, המחסנית והכפפות שמצאה המשטרה. (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי משטרת ישראל עצרו הלילה באשקלון 3 חשודים ותפסו 2 אקדחים עם מחסניות בתוכם וסכין, אחד מהם הוא תושב אשדוד.

בשעות הלילה, במהלך פעילות שגרתית באשקלון הבחינו השוטרים ברכב ובתוכו 3 חשודים שנסע לפניהם ונראה חשוד.בשלב מסוים הבחינו השוטרים כי הרכב עם החשודים מנסה להימלט מהם תוך שהשוטרים כורזים לו:"עצור,משטרה" ומפעילים סירנות. במהלך ההימלטות של הרכב החשוד הבחינו השוטרים כי נזרקים פריטים ממנו ולאחר זמן קצר הוא נעצר.  בבדיקה שעשו השוטרים במקום זריקת הפריטים נתפסו 2 אקדחים ומחסניות עם הכדורים.בחיפוש בתוך הרכב נתפסה סכין,כפפות וטלפונים.
החשודים:
24,תושב אשדוד
35,תושב שדרות
43,תושב אשקלון

השלושה נעצרו ונלקחו לחקירה במשטרת אשקלון. היום, רביעי, הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון. החקירה נמשכת. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך במאבקה כנגד תופעות פשיעה חמורות ופועלת נמרצות לצמצום ולמיגור תופעת ההחזקה והשימוש בנשק חם על מנת לשמור על שלומו וביטחונו של הציבור".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך