היוזמה של משה רוזן: "אפעל להביא לקלפיות מצביעי ליכוד שלא הגיעו לבחור בבחירות האחרונות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה לפעול בכל דרך לשכנע מאות אלפי מצביעי ליכוד פוטנציאליים, שלא מימשו את זכותם הדמוקרטית בבחירות האחרונות, שיגיעו ב-2 במרץ לקלפיות ואולי בדרך הזו לנפץ את התיקו המתמשך שנרשם בין הליכוד לכחול-לבן. באשדוד, אשקלון והיישובים בסביבה יש קרוב ל-100 אלף מצביעים שכאלה, ואיש העסקים האשדודי משה רוזן, מתכוון להוביל יוזמה שנשענת על עבודת ארגון חדשנית, יחד עם שיטות פעולה פוליטיות מוכרות, כדי לסייע לנתניהו לעמוד במטרה שלו

ראש הממשלה בנימין נתניהו חורש בימים אלה את הארץ לאורכה ולרוחבה, ואומר בצורה ברורה שהמטרה המרכזית שלו בשבועיים וחצי שנותרו עד לבחירות לכנסת ה-23, היא לנסות להביא לקלפיות כמה שיותר מצביעים, שמפולחים בבדיקות שנעשו כמצביעי ליכוד פוטנציאליים, אך לצערו הם לא מימשו את זכותם הדמוקרטית בספטמבר האחרון.

בליכוד מסבירים כי בהחלט ניתן לנפץ את התיקו המתמשך והבעייתי שנרשם בשתי מערכות הבחירות האחרונות בין הליכוד לכחול-לבן, שלא מאפשר לאף צד להקים קואליציה. מבחינת בכירי הליכוד, זה יקרה רק אם נתניהו יצליח להוציא מהבתים חלק מ-500 אלף בעלי זכות הבחירה, שכאמור לא הצביעו לפני חמישה חודשים, ואולי הפעם יגיעו לקלפיות עם פתקי מחל. נתניהו מאמין שניצחון בבחירות הקרובות הוא לא מדע בדיוני – 200 אלף קולות הם ההבדל בין המצב הקיים להכרעה לטובת גוש הימין.

גם באשדוד מכירים היטב את הנתונים הללו, ואיש העסקים הצעיר משה רוזן, החליט להוביל יוזמה שאולי תוציא מהבתים מצביעי ליכוד מאזור אשדוד, אשקלון והסביבה. רוזן מסביר כי באשדוד הצביעו בבחירות לכנסת ה-22 קצת יותר מ-116 אלף מצביעים, המהווים 65% מכלל בעלי זכות הבחירה. "מהפילוח שעשינו רק באשדוד יש קרוב למנדט שנשאר בבית. מתוך למעלה מ-60 אלף המצביעים שבחרו מכל מיני סיבות שלא להצביע, יש לפחות 25 אלף מצביעים עם זיקה לליכוד. אני מגבש בימים אלה תוכנית עבודה שתתמקד אך ורק במצביעים הללו, וכך גם נעשה באשקלון והסביבה.

נסביר בצורה פשוטה והגיונית לאותם מצביעים, שההחלטה שלהם שלא לצאת ולהצביע נתניהו, למעשה מחזקת בצורה עקיפה את גוש השמאל, ואולי נקום ב-3 במרץ לממשלה הנשענת על המפלגה הערבית המשותפת של איימן עודה ואחמד טיבי".
במהלך הימים הקרובים רוזן יקיים ישיבות עבודה עם גורמים פוליטיים בכירים בליכוד, ובשלב השני יש כוונה לשגר הודעות SMS לכל אותם מצביעי ליכוד שאולי בבחירות השלישיות יגיעו להצביע ויסייעו לנתניהו לנצח. "זה צו 8 לכל מצביעי גוש הימין. אולי לא תהיה הזדמנות נוספת, וכולנו נצטער שלא עשינו מספיק כדי למנוע הקמת ממשלת שמאל. מבחינתי לא אנוח בשבועיים הקרובים ויש עוד לא מעט אנשים שחושבים כמוני ויירתמו לפעילות החשובה הזו", מסכם רוזן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך