39 ק"ג שתילי סם קנאביס נמצאו במעבדת סמים בדירה באשדוד

שוטרי משטרת ישראל עצרו חשוד שהחזיק מעבדת סמים בדירה באשדוד ובסוף השבוע האחרון הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם בתופעות פשיעה חמורות, וסיכול של הפצת סמים מסוכנים".
צילומים: דוברות המשטרה.

במסגרת מאבקה של משטרת ישראל בעבירות גידול סמים הגיעו השוטרים לחיפוש בדירה בעיר אשדוד. במהלך החיפוש בדירה התגלתה מעבדת סמים מסוכנים מסוג קנאביס ובה כ-300 שתילי סם קנאביס במשקל כולל של כ-39 ק"ג נטו. במהלך החיפוש נמצא גם ציוד רב לגידול הסמים.

בתום החיפוש נעצר חשוד(30),תושב אשדוד, והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו הוארך בבית משפט ובסוף השבוע האחרון הוגש נגדו על ידי פרקליטות מחוז דרום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם בתופעות פשיעה חמורות, וסיכול של הפצת סמים מסוכנים על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך