ניצחון בסטול. מכבי אשדוד עם ניצחון שני ברציפות. פול סטול הצטיין

פול סטול הצטיין במשחקו הראשון מול מכבי חיפה מאז הזכייה באליפות וביחד עם אלכס צ'וברביץ' סידר למכבי אשדוד רצף חיובי ראשון, 88:91 (צילום: לירון מולדובן)
סטול חוגג עוד ניצחון (צילום: לירון מולדובן)

ממשיכים הלאמין. מכבי אשדוד פתחה את החודש עם שני ניצחונות בלבד וסיכויים נמוכים להישאר בליגת ווינר סל. מאז, היא הכפילה את כמות הניצחונות העונתית שלה מול שתי יריבות מהחצי העליון של הטבלה והערב (שבת) גברה על מכבי חיפה 88:91 במותחן בהיכל הקריה. "הדולפינים" יוצאים לפגרת הנבחרת עם רצף הניצחונות הראשון שלהם העונה ואחריו יתארחו למשחקי חוץ קריטיים בקונכיה ובגן נר. פול סטול הצטיין מול האקסית מחיפה.

אשדוד הופיעה ללא לה-דונטיי הנטון הפצוע, איבדה במהלך המשחק את אלייז'ה ג'ונסון שירד מדדה ולא חזר וגם מארק טולפסן שערך בכורה מחודשת עדיין חלוד, אבל הרוחות בקבוצה שונות לגמרי לאחרונה. פול סטול (27 נקודות ו-10 אסיסטים) ואלכס צ'וברביץ' (13 נקודות ו-11 ריבאונדים) רשמו דאבל-דאבלים מרשימים נגד האקסית, כאשר האחרון משווה את שיא הקריירה שלו עם 4 חסימות וגם חותם את הניצחון עם סל גדול ושתי קליעות עונשין במאני טיים.

משחק טוב גם שלו. צ'וברוביץ' (צילום: לירון מולדובן)

מכבי אשדוד: סטול 27 (5-11 לשלוש, 6-6 מהקו, 10 אסיסטים, 5 איבודים), צ'וברביץ' (5-9 מהשדה, 3-7 מהקו, 11 ריבאונדים, 4 חסימות) וג'ונסון (5-11 מהשדה) 13 כ"א, אופייבו 11 (3-6 מהשדה, 5-7 מהקו), ברנדוויין 8 (7 דקות, 3-5 מהשדה), טולפסן (3-3 לשתיים, 0-4 לשלוש) ובן משה 6 כ"א, דגלאס 5 (1-5 לשלוש), אליהו 2 (4 אסיסטים).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך