אפשר לחלום על פלייאוף? אשדוד גברה 1:3 על כפר-סבא ואולי עוד יכולה להגיע לשם

מ.ס אשדוד לא רצתה להסתבך בתחתית. שני שערים במחצית הראשונה של דין דוד ושגיב יחזקאל ועוד שער של ג'ימי מארין סידרו לה ניצחון 1:3 על כפר-סבא, שרק צימקה (אטנדה הורחק אצלה בדקה ה-62), ובריחה מרחק חשוב מהקו האדום.

אחרי שחלום הפלייאוף העליון נגוז למ.ס אשדוד, היא לא רצתה להיכנס לסיוט של התחתית. משחק החוץ במוצאי השבת מול כפר-סבא היה בדיוק ההבדל בין הגעה שקטה לפלייאוף התחתון עם מספיק נקודות לבין שוב חשש מהסתבכות. זה נגמר עם 1:3 לאשדוד ואולי עם תקווה לפלליאוף עליון. אולי.

עוד לא חיממנו (2) את הכסא. בנצי מושל המגן עלה להתקפה שלח כדור רוחב מעולה ודין דוד המשיך פנימה 0:1 מהיר מאוד לאשדוד. אשדוד ירדה משום מה לשמור על השער היקר והמהיר וכפר-סבא ניצלה את זה להתקפות על השער של משפתי. באחת מהן טראורה (13) מכפר-סבא כמעט כבש. 5 דקות אח"כ משפתי עצר כדור של קופי. כפר-סבא הייתה קרובה לשיוויון. בדקה ה-20 דן עזריה מכפר-סבא התקרב עד לקורה. אשדוד הייתה חייבת שינוי ומהר.

וכמו בכדורגל. כשלא כובשים סופגים. חילופי מסירות של אלאבי ויחזקאל הותירו את יחזקאל, גם בעזרת ההגנה של כפר-סבא, מול השער והוא עשה מזה 0:2. ככה ירדו הקבוצות למחצית.

יחזקאל עם השני של אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

כמו שלא הספקנו לשבת במחצית הראשונה לא הספקנו כמעט לשבת בשנייה. הפעם זה היה בצד של כפר-סבא. עומר פדידה (53) בעט מ-16 מטרים פנימה 1:2 אשדוד. משחק פתוח? אבל אולי זה היה היום של אשדוד. אטנדה (62) בעבירה שנייה קיבל צהוב ואדום. כפר-סבא בעשרה שחקנים. התקפה אח"כ אשדוד כבר ניצלה את היתרון וכבשה, אבל השער נפסל בנבדל.

כפר-סבא חיפשה את השיוויון, אשדוד את השלישי במתפרצות לא מעטות ליד השער של ישראלי, שכמה פעמים עצר מצבים טובים של אשדוד.בדקה ה-86 גם הוא לא עזר. דוד ומרין הגיעו מולו, דוד השאיר למארין שכבש את השער הראשון שלו באשדוד, וקבענאת התוצאה – 1:3. אז סיוט התחתית נגמר? אולי אפשר עוד לחלום על פלייאוף עליון?

מ.ס אשדוד: משפתי, מושל, אוואני, גיל כהן, נאור עבודי (תירם, 46), אבו עקל, גורדנה, אזולאי (אריאס 52), אלאבי, יחזקאל (מארין, 80), דוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך