ניצחון חשוב לקבוצת כדורעף הגברים של מכבי AOV אשדוד

קבוצת כדורעף הגברים של מכבי AOV אשדוד חזרו מפיגור 2-0 מול מ.ס.עילבון והשיגו את הניצחון הגדול ביותר שלהם העונה. המשימה כעת: לעלות למקום השביעי כדי להתחמק ממפגש עם מטה אשר/עכו ברבע גמר הפלייאוף. מאמן הקבוצה, אלכס בובריק: "הרדמנו את עיילבון"
צילום: מכבי AOV אשדוד.

שיא עונתי של 35 נקודות רשם קפטן הקבוצה, ליאור לוק, בניצחון המרשים של מכבי AOV אשדוד על מ.ס. עילבון (בהיכל הטוטו הקריה).

המשחק נפתח בניצחונות של עילבון בשתי מערכות ונדמה כבר שזה הולך ל-3-0 חלק, אלא שאז שחקני אשדוד התעוררו וניצחו בשלושת המערכות האחרונות וסגרו עניין. הניצחון הפיח תקווה שניתן יהיה לעלות מקום אחד בדירוג כדי להימנע ממפגש מאיים מול מטה אשר/עכו ברבע גמר הפליאוף. לשם כך, תצטרך הקבוצה האשדודית לנצח בחוץ בשבוע הבא את קרית אתא.

מאמן מכבי AOV אשדוד, אלכס בובריק, אמר: "לשמחתי ניצחנו את המשחק, אבל עשינו זאת בדרך הקשה. לא הגענו למשחק בשתי המערכות הראשונות, הרדמנו את עיילבון, ולמרות משחק חלש שלנו ידענו להתעלות ולנצח". אל ליאור לוק הצטרפו במאמץ ההתקפי אנדריי קובלנקו עם 17 נקודות, שני אייסים ושני בלוקים והברזילאי ויקטור מוריירה עם 14 נקודות, ארבעה בלוקים ואייס.

המטרה כעת לא להגיע למשחק מול מטה אשר/עכו בפלייאוף.

קפטן הקבוצה, ליאור לוק, הוסיף: "הקבוצה שלנו עברה לאורך העונה הרבה מאוד שינויים בתפקידים שונים בקבוצה, לשמחתי העסק מתחיל להתייצב ולקבל צורה, אין לי ספק שנגיע מוכנים לפלייאוף".

לקבוצה הצטרף דור העתיד של הענף, קווין קוזמיצוב בן ה-16 שמתאמן בפנימיית וינגייט ותפס את עמדת הליברו. בהמשך יוסט לעמדת הקבלן. בובריק הוסיף ושיבח את משחקו השני בקבוצה ואמר: "אני רוצה לברך את קווין על הצטרפותו לקבוצה. קווין עשה את המעבר מהחוף חזרה לאולם ומציג משחק יפה, בוגר ושקט".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך