נקבע מועד הלוויה של נדב בוחניק ז"ל שנרצח אתמול באשדוד

נקבע מועד הלוויה של נדב בוחניק ז"ל שנרצח אמש ברובע ט"ו, אימו נפרדה ממנו בפוסט כואב: "מלאך שלי, שלח לי כוחות איך להתמודד עם אובדן כזה"
נדב בוחניק ז"ל.

היום בשעה 16:00 תתקיים בבית העלמין באשדוד הלווייתו של נדב בוחניק ז"ל. כזכור, בוחניק נרצח אמש (שני) בצהריים באשדוד בזמן שרכב על האופנוע שלו ברבע טו'. פראמדיק מד"א דן בן ישי סיפר:"כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה על המדרכה כשהוא סובל מפציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל פעולות החייאה וניתוח זעיר בשטח בניסיון להציל את חייו. אחרי למעלה מ 40 דקות של פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים נאלצנו לקבוע את מותו."

עם פרסום שעת הלוויה, אמא של בוחניק ז"ל פרסמה פוסט כואב על מותו של בנה האהוב: "הלב נשבר. הבן הבכור שלי, לא נתפס, זה שהפך אותי לאמא בגיל 20 הינו יותר חברים מאשר אמא ובן היתה המראה שלי גם חיצונית וגם פנימית הלב שלי מלאך שלי, שלח לי כוחות איך להתמודד עם אובדן כזה, איך אפשר לדבר עלייך בלשון עבר איך? אין אדם בעולם שלא אהב אותך אל תדאג אהובי ה׳ ינקום דמך! אני אוהבת אותך כל כך עמוק שאי אפשר לתאר! הלב שלי יוצא אלייך איך ממשיכים את החיים בלעדייך תנוח על משכבך בשלום אוהבת אותךךךך 😢".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך