בגלל מזג האוויר: עיריית אשדוד עלתה לרמת כוננות 3 הגבוהה ביותר

הצוותים המקצועיים של העירייה כבר בכוננות לכל תרחיש העלולי להיווצר כתוצאה ממזג האוויר הקיצוני. מהעירייה נמסר: "אנו נערכים עם כלל הכוחות ואנשי המקצוע במטרה לשמור על שגרת חיי התושבים".
אישה עם מטריה

החורף חוזר במלוא העוצמה ובעיירת אשדוד אנחנו חוזרים במלוא הכוננות.  הערייה נכנסה למצב כוננות 3, הרמה הגבוהה ביותר. המשמעות כלל האגפים הרלוונטים נמצאים בכוננות לאורך כל שעות היממה במטרה להתמודד עם מזג האוויר הסוער. הצוותים המקצועיים של העירייה כבר בכוננות לכל תרחיש העלולי להיווצר כתוצאה ממזג האוויר הקיצוני. מהעירייה נמסר כי: "המוקד העירוני 106 יתוגבר במהלך כל סוף השבוע ונשמח לסייע בכל בעיה, שאלה או מפגע בו נתקלתם וצריך טיפול מיידי".

עץ שנפל בסערה הקודמת ונציגי העירייה שמיהרו להגיע.

על פי מזג האוויר, היום, יום שישי – ינשבו רוחות דרום מערביות בעוצמה של עד 80 קמ"ש לקראת הערב- לילה הרוח תתחזק וצפויים משבים של עד 100 קמ"ש. המשקעים הכבדים יגיעו לאיזורנו בשעות הערב לקראת השעה 20:00 וימשיך ברציפות לתוך הלילה. קיים חשש לפרצי גשם חזקים ולהצפות לפנות בוקר .מחר, שבת המערכת ממשיכה להיות חזקה. רוחות עזות ינשבו ומשקעים כבדים ירדו. יהיה גשום במהלך היום עם סכנת הצפות.

גוזמים עצים מחשש לפגיעה בחוטי החשמל.

על פי נתוני העירייה הרי שבאשדוד 622 רחובות, 11 אלף קולטנים ו-510 מצלמות חכמות –פרוסות ברחבי העיר, בכדי לפתור כל בעיה מיידית. "אנו נערכים עם כלל הכוחות ואנשי המקצוע במטרה לשמור על שגרת חיי התושבים, עוקבים בזמן אמת באמצעות המצלמות אחר אזורים רגישים, ובסיוע הדיווחים של התושבים אנו מקבלים תמונת מצב עדכנית", אמרו בעירייה .

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך