תושבת אשדוד ילדה תינוקת בתאריך ושעה נדירים

תינוקת אשדודית בסימן שתיים: נטלי ילדה בקפלן תינוקת שניה בתאריך 2.2.20 בשעה 22:22

נטלי מייזל, תושבת אשדוד, ילדה במז"ט תינוקת שניה בתאריך 2.2.20 בשעה 22:22 בשבוע 39 בלידה רגילה ומהירה במשקל 3.260 ק"ג במרכז הרפואי קפלן ברחובות. נטלי היתה בטוחה שתלד בתאריך 3.2 אבל בשל תהליך לידה מהיר היא הספיקה ללדת בתאריך המיוחד – 2.2.20. "כנראה שהתינוקת שלי מחפשת כבר מעכשיו להיות מיוחדת וכבר התאריך והשעה מיוחדים. יהיה קל מאוד לזכור את יום ההולדת שלה…".

זוהי התינוקת השנייה של נטלי. היא ילדה גם את בנה הראשון, לביא בן השלוש, בביה"ח קפלן, מקבוצת כללית. "הגעתי לביה"ח קפלן בשעות הבוקר ושוחררתי הביתה כי עדיין לא הייתי בתהליך לידה. אני גרה באשדוד וכל כך רציתי ללדת בביה"ח קפלן עם הרופאים והמיילדות המנוסים והאדיבים, שהחלטתי להישאר אצל הורי בקריית עקרון כדי שאגיע בוודאות ללדת שם. הגעתי בשעה 20:30 לביה"ח וילדתי תוך פחות משעתיים בלידה מהירה וקלה יחסית", היא מתארת.

נטלי ביקשה להודות בחום לד"ר רוני לוי, מנהל חדר הלידה בקפלן, על יחס אדיב, איכפתי ותומך, ולצוות המיילדות, לכל הצוות בחדר הלידה, צוות יולדות א' ומחלקת תינוקות. "התאריך והשעה הם קוריוז נחמד, מה שהכי חשוב הוא שיש לי תינוקת חדשה בריאה ומדהימה, אחות ללביא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך