blank

חדשות

blank

ספורט

לא ידוע מה יהיה בעונה הזו, אבל זה נראה שהיא תהיה אחרת לגמרי מהקודמת, בה נותרה מ.ס אשדוד בליגת העל מחזור לפני הסיום. בעונה שעברה אשדוד השיגה את הניצחון הראשון שלה במחזור השביעי! בשבת שעברה, היא עשתה זאת במחזור השני לאחר ניצחון 1:2 על קריית-שמונה, כשהיא חוזרת מפיגור של שער. יש עוד מה לתקן בהחלט, אבל יש הרבה יותר ממה ליהנות. הליגה תצא לפגרת הנבחרת ואשדוד תחזור ב-14.9 למשחק מול בני סכנין בחוץ.
blank

פלילי

עוד אירוע פלילי
אירוע ירי במהלך יום שישי בערב באשדוד. נזק נגרם לרכבים והחשוד הצליח לחמוק. המשטרה חוקרת
blank

מגזין אשדוד

עדן ירושלמי, הייתה תלמידה שלי בתיכון * הילדה המקסימה הזו שהייתה רק בת 24, נחטפה מהמסיבה בנובה שם עבדה כברמנית - היא ביקשה שנמצא אותה רגע לפני חטיפתה, היא הייתה צריכה לחזור בחיים * העובדה שזה לא קרה, היא הכישלון של כולנו * ואי אפשר בלי מחשבה על היחס שלנו למחבלי הנוחבה
blank

טורים

blank

קצרים

blank

בריאות ורפואה

כיצד תוכלו לסייע לבני המשפחה בחירום: מד"א קורא לציבור לבצע קורסי החייאה ועזרה ראשונה
blank

צרכנות ועסקים

בשלב הראשון יופעלו שלוש רכבות מטען ביממה המסוגלות להוביל כ-3,000 טונות של מטענים • השרה מירי רגב: "הקמת המסוף החדש תוביל להפחתה משמעותית של הגודש בכבישים, תפחית את זיהום האוויר ותאפשר הובלה יעילה, בטוחה וכלכלית של סחורות"
blank

אוכל ומתכונים

blank

משפט

בשנת 2007 אירעה ל-ד' תושב אשדוד תאונה במסגרת עבודתו. באותה שנה הוא הגיש תביעה למוסד לביטוח הלאומי, ולאחר קיום של מספר וועדות, נקבעה נכותו בשיעור של 14.5% לצמיתות. בשנת 2024, פנה הוא למשרד עורכי-הדין אוראל לוי, לאחר שמצבו החמיר.  במשרד עורכי-הדין אוראל לוי, הגישו עבורו תביעה חדשה ונקבעה לו קצבה חודשית של 5000 שקלים לכל חייו!
blank

למקרה שפספסתם