בעקבות הפרסום: ההורים כבר לא ישנו על הרצפה

"אין לי כח כבר לישון על הרצפה", כך אמרה אם ל-11 ילדים מאשדוד, שחיה עם בעלה בבית קטן, צפוף ומוזנח ואין להם אפילו מזרונים לישון עליהם, הפרסום בעיתון "המגזין" ובאתר "אשדוד אונליין" עשו את שלהם, אנשי העיר עזרו והיה מי שתרם 2 מזרונים שנתפרו במידות המתאימות בדיוק בגלל הצפיפות
האם מבקשת: "תעזרו לי, אין לי אוכל בבית לילדים"
האם מבקשת עזרתכם (צילום: דודי בוזגלו)

משפט אחד של אם ל-11 ילדים, שחיה עם בעלה בדירה קטנה בעיר, גרם לתגובות רבות, שביקשו לעזור לה בכל צורה למנוע את הסבל שעובר עליה ועל בעלה וגם על הדרך בה חיים 11 ילדיה. האם אמרה: "אני מקווה שמישהו ייתן לנו שני מזרונים, אין לי כח יותר לישון על הרצפה".

מה שקרה מאותו הרגע היה שהחלו ניסיונות למצוא פתרון מהיר למשפחה, בעיקר ברשת החברתית. מי שסייע מיד והביא 2 מזרנים הוא אלדד חטואל, מהמחסן המרכזי למזרנים באשדוד. הוא תפר במיוחד עבור האם 2 מזרונים בגודל מיוחד שיתאים לצפיפות הגדולה שיש בבית. מזרונים רגילים לא יכלו להיכנס שכן אין מקום. כך יוכלו לא לישון יותר על הרצפה.

אבל היו עוד אנשים. היה מי שהציע מיטות ויצר קשר עם המשפחה, ואפילו מי שמוכן לעזור למשפחה לשפץ את הבית שזקוק לשיפוץ דחוף, מאחר והוא נמצא במצב של הזנחה קשה ולא עבר שיפוץ זמן רב. האם עצמה אמרה: "ברוך השם, הרבה אנשים מתקשרים. יש אמונה. אתה מאמין בניסים".

המדובר במשפחה קשת יום, שסיפורה פורסם בעיתון "המגזין" ובאתר החדשות המוביל "אשדוד אונליין". האב אברך ומקבל קצבת נכות והאם עובדת לפרנסתה (מפאת צנעת הפרט לא נפרט). ההכנסה היא מאוד קטנה ולא מאפשרת קיום מינימאלי. למרות זאת, עושים האב ובעיקר האם מאמצים עילאיים לשים אוכל על השולחן לילדים. המדובר במצב קשה של עוני. היא זועקת לאוכל לילדיה, זה קו שאסור לחצות. כבר לא מדובר על קו העוני, אלא על קו ההישרדות. היומית.

המשפחה זקוקה לכל דבר. אפשר לעזור לה בטלפון: מי שמעוניין לעזור יכול בטלפון 052-7629201. מבחינת המשפחה זו עזרה שחיונית לקיומה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך